Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Meganuda. Uz jsem nastesti tech svych 12h proxxxxxch v tom blafu vytěsnil a spravil si chuť DLC pro Cyberpunk.. uff

  • Musím říct, že stavění lodí, brouzdání vesmírem, zakládání základen, levlování perků a combat je průměrná zábava na několik desítek hodin.

    Jedna z mála věcí, která mi opravdu vadí (a to mám laťku nízko) je systém cestování a generování mini-map planet a s tím spjatá iluze volnosti. Přistanete na planetě vygeneruje se vám mapa o rozloze asi 2 kilometry, chcete přejít ten kopec tak, že přistanete za ním, ne? Smůla... hrá vám vygeneruje totálně jinou mini-mapu, kde se kopec propadl do země a vy jste úplně na nově vygenerované mapce ještě nejlépe s jiným biomem. Rozumím, že přidávat vozítka by v rámci členitosti terénu byl opruz, ale přece máte VESMÍRNOU kocábku. Celý ten nesmysl okolo generování mini-mapek působí nešťastně a zabíjí to jinak dobrý zážitek z hry. No-man Sky tohle zvládá na jedničku. Podle mě je hlavním důvodem zastaralost jejich prehistorického enginu. Ne nadarmo se Starfieldu přezdívá Skyrim ve vesmíru. S tím se pojí i jiné technické neduhy. Ty vykulené oči, když mluvíš s jakýmkoliv NPC mi dávají poslední měsíc noční můry.

    • Tenurri

      Já někde četla/zaslechla, že spoustu věcí omezil xbox. Právě proto, že hra má plynule běžet i na Sku...ale jsou to jen nepodložené teorie.

  • Tenurri

    Doufám, že tu hru časem "dodělají"...Je tam spousta věcí hotová tak napůl...jsou tam, ale prakticky nemají na nic vliv, nebo moc smysl. 

    Zpočátku mě hra bavila (tedy samotný začátek úplně ne), ale postupem času si člověk všímal všech nedodělků a přidávaly se věci, které byly spíš frustrující :))...
    chápu, že to chtějí zpřístupnit všem, ale nevím, jestli je dobrá cesta vše zjednodušovat. Postupem času to přestane bavit.

    Hru jsem nedohrála, mám tam něco přes 60 hodin. Rozhodla jsem se počkat a vrátila jsem se k BG3 :D ....

    Není to špatná hra, není to ale ani dobrá hra....spíš takový průměr, kdy vás při hraní vlastně vůbec nic nenadchne, ani nepřekvapí...a to je trochu škoda.

    • tomekbobek

      BG3 RULES!

  • jindra.veliky

    Až to přidají a k tomu ještě pár dalších updatů, tak to bude dobrá hra 😂 pak koupím nějakou komplet edici

  • jack

    Jsem se díky tomuto článku kouknul na NMS a oni už mají verzi 4.45 a každých pár měsíců přidají významější update. To je neuvěřitelný. Musím to znovu zkusit. Myslím si, že kdyby k tomu přidali pořádný příběh s dobrým gunplay (ne jen snahu se dostat do středu galaxie) , dostali bychom možná ještě lepší Starfield :). 

    • NMS je dobrá hra, obzvláště celý ten prvek prozkoumávání planet je zvládnutý více než dobře. Těžení jak už ručně, či za pomocí automatizace je něco, co tě zabaví na dlouhou dobu. Co se ale combatu týče, ten je opravdu příšerný. Jeden z důvodů, proč mě hra omrzela. I když jsem viděl, že v posledních aktualizacích se na něj zaměřili. Pořád to ale není ono, ať už ten pozemský nebo vesmírný. A hodně mi tam chyběla možnost stavět vlastní loď, což je třeba z mála věcí, která mě na Starfieldu baví asi nejvíce.

  • Vention

    Boze, jak zargumentovat, ze hra je vlastne totalni sracka...

  • vonTossis

    Starfield mě baví, pomalu progresuju, gunplay je vcelku ok, ale zároveň je to jedna z větších slabin. V porovnání třeba se Cyberpunkem, který hraju paralelně, je gunplay velmi neresponzivní a plastový. 

  • Inquisitor

    Měli tam dát volbu. Já bych si to zapnul.

  • Lukyz

    Právě že ty survival prvky tomu sakra chybí. Vesmír, planety s různým podnebím jsou tak jen kulisa nic víc. Ačkoli mě SF svým způsobem baví, tak se těším hlavně až vydají Creation Kit a fanoušci z toho udělají pořádnou vesmírnou hru 🤩

    • Kabutops

      @Lukyz @Smaug když počkáme pár let, dodělají "speciální edici", ve budou vykradené komunitní módy a survival už v možnostech hry.

    • Tak i Skyrim k drsnějšímu řešení docela sváděl. Mrazivé štíty hor,
      zamrzlé moře, chumelenice, že bys správně nemusel vidět na krok... A ono
      to na hru nemělo vliv.

      U Starfieldu to mělo ještě větší potenciál
      a taky se na vliv na hru vykašlali. Když už to v nějaké míře
      implementovali, tak nechápu, proč není v nastavení obtížnosti možnost to
      pořádně osolit. Ty vynucené kilometr dlouhé přesuny po povrchu k
      zájmovým bodům by pod žárem radiace z blízké hvězdy byly o něčem jiném
      než jen o držení W. Sehnat lepší skafandr, protiradiační léky, nějaké
      vozítko pro rychlejší přesun (to by to chtělo tak jako tak) nebo přistát v době, kdy je na daném místě noc.

      • flash789

        Skyrim tuhle možnost má díky survivalu který jde zapnout separatně. Od vydání anniversary edice to je ve hře defaultně. To samé později dodělali i do Falloutu 4. Takže počítám ze dříve či později to dodají i do Starfieldu. Za mně důvod proč to tam nedali hned jsou casual hráči kterým by to mohlo přijít příliš. Už teď plno lidi remcá ze po planetách musí něco hledat a chodit natož aby u toho ještě navíc třeba mrzli :)

        • V době, kdy jsem to hrál (a rozhodně to nebylo hned po vydání), to tam šlo dodat jen pomocí komunitních modů. Doplnění po několika letech může být pro někoho fajn, ale značnou část hráčů to mine.

          Podle mého mají bethesdí hry potenciál na pořádnou variabilitu nastavení obtížnosti. Základ klidně jak je, ale pak volbu vlastní obtížnosti, kde by sis mohl naklikat jednotlivé elementy separátně (pozemní souboje, vesmírné souboje, vliv prostředí, puzzly/lockpicking, množství nápověd, obtížnost v rozhovorech, náklady na obchodování, rychlost levelování...) podobné nastavení mají i jiné mainstreamové hry jako Shadow of the Tomb Rider, tak proč to nejde tady? Chápu, že je jednodušší jen udělat šoupátko které definuje, jak moc velká houba na náboje jsi ty a nepřátelé, ale není to trochu laciné na hru, která má být vlajkovou lodí velké společnosti?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit