Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já nikdy nepochopil, proč to původně tak tlačili jenom na PC. Enemy Unknown se na obou platformách hrál skvěle a díky přehlednému UI a tahové hratelnosti to nemuseli zjednodušovat pro konzolové ovládání. Grafika určitě taky nebyla problém, v obou hrách byla 5 let za konkurencí. Spousta strategií bez klávesnice a myši prostě není možná, ale XCOM podle mě našel tu zlatou cestu, která funguje na PC, konzolích i dotykáčích.
  • Novej xcom sem ještě nehrál ale u prvního dílo bylo už podle UI jasný že to bylo myšlený pro konzole (na ps3 se mi to ovládalo daleko jednodušejc) .
    • Souhlasím , Xcom na PC byl prostě ... ořezaná varianta původního UFA a navíc s poněkud svébytným názorem na distribuci akčních bodů . Dalo by se říct zjednodušená konzolovka co na PC neměla co dělat ...
      Ovšem po tom , co jsem Xcom dostal v PS+ jsem musel změnit názor ... sice je to stále hloupoučké a zjednodušené až běda , ale na tom ovladači se to najednou hrálo o dost líp než s myší ... Takže s konzolemi jsme nepočítali ? Hop ho . Spíš konzolím jsme už podřídili vývoj od prvního dílu !!!!!
  • RedEagle
    Hlavne nech už vydaju datadisk alebo dlc lebo už 4 mesiace nevyšlo do tej hry vôbec nič ak nepočitam komunitne minimody.
    • Máš jich málo ? Mne tedy na Steamu dostala ta minikampaň o třech mapách šířená jako placené DLC ...
  • Každopádně doufám, že Xcom2 vyjde na Ipad.. Nikdy bych nevěřil, že to řeknu, ale hraje se to na tom překvapivě dobře...
  • tak když budou vývojáři hned od začátku PC verzi dělat tak aby se jim to dobře portovalo na konzole vyhnu se takové hře obloukem...
    • Blue.Shark
      Jo. Protože ono je důležitější, na kterých platformách to vyjde, než jestli je to dobrá hra. Já hlupák. Na co jsem celé ty roky myslel!
      • On někde tvrdil, že je to důležitější? Pokud je hra dělaná jen na jednu platformu, tak to v sobě nese nějaký designový rozhodnutí (komplexnost herních mechanik, ovládání, interface), stejně jako (ne)možnost využívat nejvýkonnějšího hardwaru. Pokud preferuju platformu, tak od ní ideálně očekávám využití na 100%, žádný kompromis.
        • Blue.Shark
          Ano, jenže činit designový rozhodnutí nutně nemusí znamenat činit špatný rozhodnutí. Kompromisy, ty se daj udělat i tak, aby výsledek nepůsobil špatně. A protože mi zrovna o vydudání největšího výkonu nikdy nešlo, tyhle úvahy mi jsou cizí. Takže mi jde stále o to samé: je fuk, na čem hra běží, když je dobrá. A Firaxis moc dobře ví, jak si seřídit interface i herní mechaniky.
          • To mě zase není fuk, když může být ještě lepší. Herní mechaniky a interface budou vždycky kompromisem kvůli rozdílnému ovladači.
          • ne fakt diky nechci se dozit tohoto: https://www.youtube.com/watch?v=2I108qr5MOE
          • restore
            V idealnom svete by to tak mohlo fungovat. V tej nasej realite ani omylom. Samozrejme su hry, ktore to zvladli a na kazdu pripadne 10 plnych pochybnych rozhodnuti az po uplne nehratelne kusky. A je tam celkom jednoducho poznat, ze sa nejedna o omyl alebo chybu, ale o kompromis len aby sa to dalo ovladat aj troma tlacitkami gamepadu. PC ma trochu ine standardy a v poslednych rokoch je zavalene odpadom, ktory tam nema co hladat - odpadom, ktory je na konzolach super hra a prijemne hratelna, len sa nemala nikdy dostat na inu platformu. A nie, nenarazam na grafiku.
  • Právě proto , že konzole představují pro vývojáře jisté rito jim o původních záměrech nežeru ani slovo . Ostatně co ty věty o otevřenosti pro modery následované potížemi s přidáváním nepůvodního obsahu pro konzolový port ?! Prostě na PC vychytali mouchy , převzali vychytávky z mod scény a hurá na konzole .... To , že se Xcomu2 s DLC dočkáme i na konzolích bylo dopředu jasné ...
    • Lupulin
      ale Xcom 2 na konzolích propadl a udajně neprodal ani 50K kopií (konzole a hra u které musíš přemýšlet nejde dohromady), takže nevím jak to s tím jistým ritem je.... *3*
      • No jistě víš , že na konzolích je strategie jistým druhem bílé vrány a třeba proto taky víš , na kolik jsou takové kousky naceněny třeba v PS Store . Neřekl bych že to je propadák ... jen spousta lidí čeká na standartní ceny ;) Třeba já kupuji a doplním o Odin Sphere hned až se budeme bavit o 500Kč hranici (To víš přešel jsem z PC :D )
    • Taky jim to nezeru. Jednicka vysla snad na vsem a fungovala v pohode. Takze s portovanim uz meli zkusenosti. A dvojka je jednicce podobna jak vejce vejci. Tam neni nic co by najednou neslo preportovat. Vzdyt se to nakonec ovlada uplne totozne jak jednicka a je to v pohode. Nejak mam problem uverit ze by pri vyvoji na pc vubec nepocitali s tim ze tento port udelaji.
  • kdyby nekecali, ta hra byla od začátku plánována pro konzole
    • UT se navic portuje samo.. teda ono se to ani nemusi portovat.. jen makovat.. kdyz ten engine na to je postaven :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit