Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Abych se přiznal, moc se mi to nelíbí a spíš mi připadá, že to bude ještě víc skriptovanější než Uncharted. U Uncharted mě právě vadila ta sriptovanost. Pořád z něčeho padá, praskají žebříky a k tomu řve crap a sh*t. Neni to šptná trilogie, ale v žádném případě to není to nejlepší, co můžou PS3 exkluzivity nabídnout.
    • Je to samozrejme jen a jen o subjektivnim vkusu, ale pro me osobne byl uncharted 2 spolecne s heavy rain duvodem proc koupit PS3. A to jsem jako PC hrac a majitel x360 hodne resil jestli nevyhazuju penize kdyz kupuju dalsi konzoli jen kvuli par exkluzivnim titulum. Nakonec jsme toho nelitoval, zvlast po prichodu uncharted 3 a dalsich her. Mam rad hry ktery dokazou dobre vypravet pribeh i za cenu par scriptu, ktery podle meho nazoru v Unchared byly na tech spravnych mistech s dobrym nacasovanim. (o cemz se muze script festivalum typu COD jen zdat)
      • Ronox
        Mám to úplně stejně. Mám všechny konzole poslední generace a hezky bez předsudků. V dnešní době pracující člověk má na to si ulejt bokem na to, aby si je pořídil. Jsem rád, že si můžu zahrát exkluzivní tituly ikdyž je u mě stále primárně pcčko. Nechápu ty zbytečný flamy o tom co je lepší a co ne. Všechny platformy něco nabízejí a je jen o osobních preferencích jestli si člověk vybere jednu nebo všechny, ale pak se kvůli tomu hádat do krve? To je zbytečný. U her se má člověk bavit a i tak by to měl dělat v diskuzích.
      • To u mě to hlavně vyhrálo Heavy Rain (to jsem si na YT pouštěl celý gameplay dřív, než jsem to dohrál) společně s MGS4 + jako fanoušek God of War serie jsem si nemohl nechat utéct ani tuto hru
  • Je videt, ze sli podobnou cestou Uncharted...a to mi vubec nevadi. Priznam se ze jsem nikdy nebyl fanousek TR serie, ale tohle se mi zatim libi hodne. Uncharted vyborne balancoval mezi volnosti a scripty. Pokud se jim podari stejna vec i v pripade TR tak ho beru vsema deseti.
  • ja myslím, že na tom triku něco je...když už zabije pár zvířat, proč je neztáhnout z kůží? Ta hra si hraje na temnou, která mimo jiné má být o vyrovnání se s tamními podmínkami a pak mi Lara v třičku v zimě přijde jako pěst na oko...
    • btw nevíte co s tím, když mi z ničeho nic nejde se přihlásit, pač to hlásí nějaké blbosti s HTTPS?
  • Ta nová lara mě dost připomíná film Pád do tmy *1* . Přijde mi že je až příliš akční a vypadá to že tam asi nebudou klasické hádanky a nějaké starodávné runy a pod. Ale i tak se na to těším.
  • ucho
    jen procházím
    • Who cares.
      • ucho
        to nebyl příspěvek, na který mají inteligenti reagovat. napsal jsem zde něco, v čem jsem se spletl a příspěvek jsem tedy zeditovatl (jak je známo, příspěvky mazat nejde). jenže lidi by reagovali zřejmě i na "smazáno" :) každý má očividně potřebu reagovat na kdejakou blbost, aby si něco dokázal, asi jako teď já :D
    • dobrý den, nevíte, kolik je hodin ?
  • Z traileru to pusobi fajn, ale na druhou stranu to vypada, ze se ta hra bude hrat skoro sama. Takze takovy mix mezi interaktivnim filmem a hrou. No sem na to zvedavy, jake to nakonec bude.
    • Ano. Z videa je poznat, že tohle bude asi úplně jiná Lara, než všechny předchozí. O mnoho více akčnější. Snad to však nebude jenom interaktivní video.
  • Hru si mohli celkem v klidu (bez tlačenice na výstavišti) vyzkoušet dva členové TR fóra - moderátor TranceTrouble a dlouholetý návštěvník fóra Jurre. Oba o ní sepsali své dojmy a odpověděli na dotazy.
    TranceTrouble: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=131309
    Jurre: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=131307

    Výtah toho, co mi osobně přijde podstatné:
    --Hra prý v klíčových momentech sama vybírá, jaký druh pohybu má Lara provádět. To například znamená, že v některých pasážích Lara zničehonic začne místo běhu chodit. Pokud jsou v lokaci nepřátelé a ještě není spuštěn poplach (něco jako dobrovolné "stealth sekvence" v Uncharted), tak se od jisté vzdálenosti mezi Larou a nepřáteli začne Lara automaticky pohybovat "plíživě". Pokud už je "spuštěn poplach", tak se Lara automaticky kryje za překážkami, stačí k překážkám doběhnout. Lara se prý při běhu automaticky zastaví na hraně plošin, aby hráči nebyli rušeni od herního zážitku nutností neustále střídat běh a chůzi.

    Hra prý nabízí vcelku dobrou A.I., která reaguje např. na hráčovo přebíjení nebo pořvává kometáře ohledně aktuálně viditelné Lařiny výzbroje. Reakce A.I. jsou v boji prý přiměřené, mimo boj vypadá A.I. trochu tupě, ale to prý bylo určitě tím, že hráli demoverzi a ne plnou hru (hra má vyjít v březnu 2013). Celkově prý A.I. celkově představuje průměrnou hrozbu, v podstatě současný herní standard. Boj zblízka proti A.I. pomocí cepínu je prý možná až příliš jednoduchý.
  • Otázka na Petra: Ten orchestr hrál tu hudbu, která je slyšet v traileru? Jestli jo, tak to mohl být nejspíš fakt mazec, protože kytary a DJ a piáno, no hustý. :)
    • Ano, na předváděčce byl živý orchestr, který hrál hudbu.

      Blok Tomb Raideru byl uveden a zakončen Samuelem L. Jacksonsem (super jako vždy), předmluvu před samotným trailerem měla i Camilla Luddington (osobní názor: její vzezření a projev působily s prominutím poněkud blbě).

      Zdroj: nyní již nedostupné video na GameTrailers.
      • To nebyla má pointa. Zajímalo mě, jestli hráli tu hudbu tak, jak jsme jí mohli slyšet v traileru, nebo hráli nějakou klasičtější "orchestrálku".
  • Tak po tomhle traileru hádám, že Lara nebude nosit po celou dobu nic jiného, než to modré tílko. Dokonce i v zimě na špičce stožáru. To já bych se tou zimou natřikrát posral, ale ona vypadá v poho.

    EDIT PRO BLBEČKY (Konre, Blue.shark a mínuskáři): šlo mi spíš o to, že ona v tílku a v takové zimě v pohodě vyleze na nějakej kurevsky velkej stožár, zkrátka jí to nedělá problém. A navíc ať mi nikdo netvrdí, že si od někoho, koho zrovna zabila, nemůže ukrást bundu či něco teplejšího. Nebo nějaký teplý oblečení najít v jedné z chatrčí... Zajímavý, že samí herní pseudointelektuálové mají kecy ohledně AI, koridoru, skriptů a různejch sraček, ale přijde jim naprosto v poho Lara v tílku na stožáru při mínus teplotě. *7*
    • Ta scéna byla ale moc krátká na to, abychom to viděli v celém kontextu. Možná, že při hraní už o podobnou nelogičnost nepůjde, bude to logické a logicky vysvětlené. (např. že to bude pár minut po nějakém ztroskotání někde na nějaké hoře, protože přeci jen má být děj na ostrově) Taky mě to praštilo přes oko, ale počkejme si na finální sekvenci. :)
    • Lara jezdila na sněžném skůtru v Himalájích pouze v šortkách. A ještě do toho zabíjela spousty žoldáku. Co je pak pro ní nějakej stožár, že jo *1*
    • Blue.Shark
      Taky to nechápu. Já třeba, když si takhle sem tam ztroskotám na ostrově, s sebou zásadně nosím kufr s teplým zimním oblečením. V kapse. To dá přece rozum, ne?
      • Ale no tak, mohli to nějak vkusně zakomponovat do hry, aby to nevypadalo tak absorudně. To by chtělo, ale trochu více invence.
    • Pokial viem je na nejakom ostrove a tam zrejme "tesco" nemaju ...
      • Tesco tam sice mít asi nebudou, ale množstvím oblečení a výběrem ze zabitých nepřátel se tomuto řetězci lze rovnat. Ale chápu, že by pak nevynikly přednosti této hry. *3*
        • Lawliet
          Myslíš "kozy" ?
  • Cypri
    No zatím se mi to zdá jako hra co se hraje sama s občasnou asistencí zákazníka (hráč už se říká v dnešní době těžko) Skript, skript, skript...
    Alespoň to na mě takhle působí.
    • Pokud to bude mit hlavu a patu a dopadne to jako jednodussi survival Deus Ex riznutej trochou Heavy Rain, tak u mej maj kupce. Dostavame se sice trochu k okraji definice "videohry", ale o tom to podle me neni. Ja si predevsim porizuju zabavu s rozumnym pomerem ceny za cas.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit