Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Předělávky Oblivionu a Morrowindu do enginu Skyrimu předvádí pokrok v nových videích
						
							14.10.2016 | Adam Homola
						
					
					
						 25 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Momentalne hraji Enderal a nadhera. Jak graficky tak hlavne pribehove.
 - 
                
- 
            
                	
	Zkusil jsem ho, grafika je pěkná, ale z hlediska hratelnosti tak hodinku, dvě je to OK, než to začne trpět typickými Skyrimovskými neduhy (megasilní společníci, truhly plné lootu ve vyrabovaných !! domech, stejné schéma lokací apod.) a bugy.
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Zajimalo by mne, jestli to vyrabi komplet znova, nebo mapu, questy prevedou nejakym automatem?
 - 
            
                	
	Nic zbytečnějšího jsem v životě neviděl. Je to asi jako předělávat Dooma1 do enginu Dooma2
 - 
                
- 
            
                	
	To sice jo, ale takovej Morrowind bych si rád zahral v trochu lepším provedení.
 - 
                
- 
            
                	
	staci nahodit par modov a hlavne overhaul....
 - 
            
                	
	
	Než tohle vyjde v nějaké funkční verzi, která nebude jen prázdná mapa s pravidelným padáním hry po půl hodině, tak už bude Skyrim stejně zastaralý, jako dneska Oblivion. Překvapuje mě, že se lidi o tyhle předělávky pořád pokouší, když z desítek načatých modů pro všechny možné hry by se ty dokončené, nebo aspoň dovedené do pokročilejšího stavu, daly spočítat na prstech jedné ruky.
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Tak, tyhle projekty samozřejmě zastarávají už během výrovy, protože grafika se pořád vyvíjí a týmy nadšenců nestačí velkým studiím. Nicméně Morrowind pořád vypadá krásně. Naopak u Oblivionu nějak nevidím, na co se těšit. Vypadá pořád jako deset let stará hra.
 - 
                
- 
            
                	
	Prave. Tyhle amaterske moderke tymy s velkou vizi si casto neumi spocitat jak dlouho to bude trvat a ajk to bude vypadat az to vyjde. A zatimco ty napady vypadaji naprosto luxusne v dobe zahajeni vyvoje (ale jo kdyz jsem dohral Skyrim klidne bych si na tom enginu dal Morrowind) tak v dobe vydani jsou pase protoze je venku engine o dve generace dal (coz neznamena ze jen grafika je pozadu ale i herni mechanismy jsou jih davno prekonane necim lepsim). Krasny priklad je Tamriel Rebuild. V dobe zahajeni super napad. Cely napad v tehdy nejlepsim enginu (tes 3). Rpg co by chtel kazdy. Ale nez ho dodelaji tak bude venku TES 9. A schvalne kolik lidi bude mit trpelivost hrat mod trojky? Tak maximalne sami tvurci? Ten mod uz nikoho nezajima dnes.
 - 
                
- 
            
                	
	S grafikou máš pravdu.
Ale aké herné mechanizmy? Mnohé hry majú 20 rokov rovnaké herné princípy len v lepšej grafike a novými prvkami, aby zaujali. A Morrowind bez vodenia za ručičku mi vyhovoval viac, než keď mi v Skyrime všetko naservírujú pod nos.
Je to márna snaha, pretože s tým neurobia dieru do sveta, namakajú sa pár rokov a ak to aj dokončia, presne, bude to pre vyhradený okruh ľudí.
Ale na druhej strane bude fajn mať to v lepšej grafike. Sú ľudia, čo si radi zahrajú aj staré hry, ak sú dobré. A takto to budú mať v lepšej grafike, aj keď v dobe vydania zastaralej. Len rozmaznané deti ohrnujú nos nad graficky zaostalými hrami, ktoré sú inak kvalitné a výborne hrateľné. - 
            
                	
	TR bol od zaciatku navrhnuty ako nekonecny, ale funkcny mod s aktualizaciami pre uzku skupinu hracov. Hoci velke mody maju znacnu popularitu (staci sa pozriet na Enderal a Skywind bude pravdepodobne uspesnejsi), ambiciou modov nebolo a nie je sluzit ako nahrada regulernych dielov pre beznych hracov.
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	
	Tak třeba Fallout 4 se od Skyrimu nějak markantně neposunul řekl bych.
 - 
            
                	
	Ani velke studia sa v sucasnosti nikam neponahlaju, resp. narocnost tvorby hier dost stupla. Prec su casy, ked behom styroch rokov vysli tri gta hry. Inak Skyblivion je port podobne ako bol Morroblivion. Skywind je v podstate nova hra.
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Komu sa nechce čakať na mod v článku, môže skúsiť toto:
http://www.predcaliber.com/oblivion-1 - 
            
                	
	kdy to bude?
 - 
                
- 
            
                	
	Tak zatim cekame zda vubec vyjde Tamriel Rebuild :-)
 - 
            
                	
	Nejpozdějí zítra kolem desáté hodiny spíš dřív k ránu.
 - 
            
                	
	vychází to spolu se star citizenem a half life 3
 - 
            
                	
	mod bude hotový až v době, kdy už nikoho nebude zajímat a bude zastaralý, bohužel, jako všechny tyhle kompletní předělávky, a taky bude totálně zabugovaný
 - 
                
- 
            
                	
	Tak treba Enderal je taky kompletni predelavka a uz vysel.
 - 
                
- 
            
                	
	Enderal neni predelavka, ale nova tvorba, vyuzivajici jiz pouzite modely. Skywind je tvorba podle nejake sablny, takze se snazis modelovat ty veci od zacatku, protoze nikde nejsou. A to je znacny rozdil.
 - 
                
- 
            
                	
	Aj Enderal (podobne ako predtym Nehrim) ma mnoho novych assetov. Hlavne priroda vyzera uplne inak. Samozrejme Skywind ide v tomto este dalej.
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	
	Soon™
 - 
            
                	
	Cca ve stejný době jako kompletní kolonizace Marsu.
 - 
            
                	
	
	Až to bude. :)
 
 -