Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak tohle bude narez, jsem rad ze rockstar pouziva do svich her euphoria engine. Takze to proste bude the best!! A nechapu ze tento engine na postavy nevyuziva kazda gameska.
  • At si rika kdo chce,co chce,tohle proste neni Max Payne.Hra to muze byt treba i dobra,o tom se nepru,ale nebyt toho jmena,tak MP je to posledni,co by me prislo na mysl.
    Nemluve o tom,ze to na me pusobi jako tuctovka.
  • a ja se tesil ze tam bude naka zenska a ona hnusna puska :D *8*
  • Remedy , Naughty dog , Square enix - v dnešní době jediná záruka kvality.
  • Proč to vypadá jako obyčejná tuctovka? *13*
  • Snad představeny ne? *7*
  • Generalmagor
    Tyhle videa, kde představují stále prakticky to samé, zbraně a kulky jsou pro mne zbytečné. Vypadá to, jako kdyby už nevěděli co by. Max Payne 3 bude určitě výborná hra, moc se na ni těším, ale už bych si přál, bez zbytečných videí :D. Tyhle videa jenom naváděj nějaké blbce, kteří nacházejí chyby, přímo prkotinky. Ano, všichni víme, že jsou nasra**, protože novej MX se bude odehrávat jak i v NY tak i a hlavně v jiné oblasti -) Mexiko. Tak co? Vyvojáři chtějí zkusit něco nového. Některé prostě nebaví furt to samí. Ja bych teda osobně nechtěl MX jako v 1,2 jenom s lepší grafikou. Doufám, že příběh bude stát za to, hratelnost no prostě vše, aby si mohl hráč hru dokonale vychutnat, snad nás rockstar nezklame a neposkvrní tímto dílem už tak výbornou sérii. *3*
    • Mechwarrior_bw
      len tak pre zaujímavosť aká dnešná hra sa odohráva v nočnom zasneženom meste typu NY ? už moc akčných hier nehrávam a možno mi nejaká unikla ale nejak si neviem žiadnu vybaviť. Ale hier ktoré sa odohrávajú v podobne slnečnom a exotickom prostredí ako MP3 ti vymenujem na fleku aj 10... a práve preto ma trochu prekvapuje tá tvoje veta : "Vyvojáři chtějí zkusit něco nového. Některé prostě nebaví furt to samí" :)
      • CrocoRay
        Tím "nového" asi myslel v rámci této série a jinak počet her z pochmurného prostředí (nemusí to být nutně noční zasněžený New York) mi nepřijde zase tak malý, i když uznávám, že her, které se odehrávají ve slunečném a exotickém prostředí, je v poslední asi trochu více.
        No nic to nemění na tom, že důležité je, aby prostředí bylo uvěřitelné, mělo správnou atmosféru a dokázalo hráče do hry vtáhnout, tak jako to bylo např. u Maxe jedničky.
    • "Vyvojáři chtějí zkusit něco nového. Některé prostě nebaví furt to samí."
      To je pekny, ale puvodni studio a autori na hre nedelaji.

      "a hlavně v jiné oblasti -) Mexiko."
      Hra se bude odehravat v Brazilli.

      Preju ti ze jsi spokojen, ale ver, ze nejen ja, jsem tim jak tato serie dopadla zhrozen a znechucen.
  • Šestnáctá a sedmnáctá sekunda jsou k nezaplacení když si vzpomenu na vývojářský deníček, kde tvrdili "Dali jsme do hry pořádnou A.I." Cheche, jeden stojí jako poleno a druhý střílí všude jinde jen ne do Maxe.
    • Mechwarrior_bw
      možno mám nejakú očnú vadu ale nevidím tam to čo opisuješ ... a prebíjanie je možno na hranici možnosti ale určite nie je nejaké nereálne. To čo mi trochu vadí je odlietanie tiel dozadu (i keď aspoň nie až tak ako v iných hrách), na druhej strane to už tak nejak patrí k tejto sérii.
      • Já teda nevím, ale odlétávání těl jsem si teda nevšiml... ono když tě někdo trefí puškou zepředu, tak málokdy padneš vpřed *3*. Mě se na opak zdá, že je to udělané výborně, tedy že dostanou zásah, zakloní se a lehce zaklopýtají zpět a padnou. Myslím že Euphoria odvádí práci velmi dobře.
        • Mechwarrior_bw
          telo padá tam kde prevažuje jeho ťažisko, pokial sa pohybuje proti tebe padá vždy vpred bezohladu na to či to schytá z pištole či z pušky. Ten efekt na telo je tam proste prehnaný, pozri napr. sem : http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=5vsd_jgjshU#t=19s ako zásahy posúvajú telo po zemi ... je to proste nezmysel. Ale ako som písal, ono to už patrí k tejto sérii ... takže ok. A áno Euphoria je výborný ale vždy záleží od toho ako ho nastavíš, žial väčšinou nastavujú nereálne veľkú váhu projektilov a nižšiu váhu tela pre väčší efekt (ako napr. v RDR)
          • Video prý obsahuje poškozenou URL, s dovolením jsem opravil link:
            http://www.youtube.com/watch?v=5vsd_jgjshU#t=0m19s

            Posun těla je opravdu příliš výrazný. Co už, "herní logika" v praxi ^_^.

            Reakce na naše reakce: Nemyslím si, že by Max Payne 3 měl jakékoliv výrazné nedostatky ohledně umělé inteligence, ostatně předchozí díly měly A.I. řekněme průměrnou. Nicméně pokud mi někdo A.I. předhodí jako reklamní tahák produktu (a to R* udělal), tak budu hodnotit podle předvedené reklamy.

            A zatím jsem v prezentovaných materiálech příliš chytrosti od A.I. neviděl. Stojí, střílí, občas jsou vidět v běhu, někdy se některý soupeř jakože kryje, ale stále je vidět dost na to, aby šel odpravit. Kooperace mezi A.I. je od pohledu spíš náhodná než cílená. Uvidíme, třeba mne případné demo vyvede z omylu a budu se muset omluvit. A věřte mi, udělal bych to jedině rád.

            Sečteno podtrženo - čím na mne R*, tím já na R* ^_^. Kdyby v tomhle směru chlapci drželi papulku a nechali hráče tu "evoluční A.I." zažít až ve hře, tak by měli o reklamu postaráno (a sám bych taky rozhodně nemlčel). Takhle ode mne mají maximálně skeptický a zkoumavý pohled, aneb nejsou první, kdo mi něco takového sliboval.
    • ZvacA
      Já vidím, že se v patnácté/šestnácté sekundě jeden kryje a druhý vyráží na zteč, v šestnácté/sedmnácté sekundě vidím úplně jiný prostředí, kde jeden padá se schodů a druhý opět na zteči. Kde máš toho stojícího, jak poleno? Je mi líto přátelé, ale osobně nevidím v AI nic, co by nějak sestupovalo oproti AI v minulých dílech, chovají se obdobně.
    • Kuš, omylem jsem stisknul ENTER když jsem nebyl v textovém poli. Takže doplnění příspěvku:

      Zbraně mají vymodelované hezky a velice se mi líbí animace, mají v sobě dojem "hmotnosti" postav. Očekávanou výjimkou je samozřejmě zrychlená minimalistická animace přebíjení, aby byl hráč co nejméně zatěžován taktickým prvkem a mohl se soustředit výhradně na akci.
  • At uz to vyjde, abych vedel jestli s puvodni hrou neco spolecneho - krom nazvu a bullet time...

    btw to i Alan Wake, ktereho ted hraju mi pripadne vic jako Max Payne nez toto...
    • Bude to mít společného hrdinu, kterého bude dabovat stejnej dabér, co chceš víc? Ano, sám bych raději opět New York, a nejlépe v zimě jako v jedničke (podle trailerů tam bude nějaká ta vsuvka), ale systém hraní je změnit musí. To by si chtěl hodit 9 let starou hru do modernějšího hávu a vypustit do světa? Mě se třeba líbí, jak budou řešeny zbraně, tedy ne, že Max bude mít v kabátě 5 pušek *1*, ale jednu v ruce a hotové. Dále se mi líbí implementace Euphoria enginu, který by měl být povinně v každé střílečce *3*. Takže asi takhle: Hra toho společného asi mít s předešlými díly moc nebude, ale to hlavní zůstává, Max Payne a painkillery, doba holt pokročila. Trochu mě mrzí změna prostředí, ale uvidíme. Každopádně já se teda na hru těším a uvažuji i o předprodeji. Howgh!
      • Stejne daber puvodne byt nemel, puvodne nemely byt ani "flashback" mise z New Yorku, nemely byt painkillery. Nemelo byt prakticky nic, pouze jmeno hry, potazmo hlavniho hrdiny (pochopitelne kvuli prodejum). Alespon neco si fanousci vyhadali. I tak to ma porad minimum spolecneho s puvodnima hrama. Chapes spravne - narazim na specifickou depresivni noire atmosferu spolecne s pojetim herniho sveta z pohledu Remedy (opravdu si pri hrani Alana pripadnu chvilema jako pri hrani MP)...

        A ano, klidne bych hodil starou hru jen do noveho enginu a pokracoval v teoreticky uzavrenem pribehu ohledne "Vecka". Porad by slo prijit se spoustou inovativnich veci ale s "ponechanim zakladni hry". Pokud chteji delat jinou hru, at tomu daji jiny nazev - to cely jadro pudla.
        • ZvacA
          Třeba na titul " Grifusův hněv 3 - ortodoxní bijec zasahuje " .
          • nebo " ZvacA 3 : baští vydavatelům z dlaně " *3*
          • Ano, klidne. MP je pro me proste srdcovka spojena s krasnymi vzpominkami, nejen co se hrani tyce. A proto se nikdy nesmirim s tim, ze ho Rockstar zkousi pouzit jako dojnou kravu!

            Porad sice verim ze to bude dobra hra, ale nebude to proste Max Payne. TECKA
      • Jen pro doplnění. Jediné, co tu možná (možná, uvidíme) bude chybět, je ta správná noir atmosféra, která vévodila předchozím dílům, umocnéná v jedničce věčným sněžením, ve dvojce věčným deštěm, všudypřítomná tma a skvělý, depresivní soundtrack. Toto jsi možná (Grifus) myslel tím společným, potom bych s tebou souhlasil. Prosluněná Jižní Amerika do tohoto konceptu příliš nezapadá. Budiž. Btw, vzpomene si někdo jak vypada Max v jedničce *15*? Brutální proměna *15*
        • ZvacA
          Tak, tady bude věčné slunění, no. :)
  • To zas bude Breiviků *3*.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit