Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Před pár měsíci z nudy zkusil, bohužel tento typ her není pro mě... krom hrozně moc (dlouhém) trávení času je to ještě navíc né moc srozumitelné to že to je grafickou stylizací jiné nevadí ale prostě nic pro mne.
  • Škoda, že jsou tyhle onlinovky skoro stejné. Ale chápu, že mainstream nejlépe vydělává. Líbila by se mi hra, která by nikoho nenutila někam spěchat a člověk by v ní mohl relaxovat při toulkách krajinou nebo craftem. Jako když člověk poprvé přišel do Wow a objevoval krajinu. Farmení v raidech rád přenechám jiným *4*
    • No, bohuzel kvuli lidem jako Jack1947 so takovou uz nezahrajes. Je to na ne moc slozity na pochopeni z zere to cas.
    • Zrovna s timhle jsem nemel problem v Guild Wars 2 a nebo v ESO. Protoze hra se dala hrat solo a pripadne byli vyjimecne situace, kdy jsi se pridal ke skupine, ktera byla zrovna v okoli.
      Pokud te nezajima jak nekteri vzdy zduraznuji end-game, ale chces si uzit projiti hrou, tak ty dve hry meli co nabidnout.
      Oboji jsem hral a nelituju tech penez, i kdyz jsem Guild Wars 2 tenkrat prestal hrat, protoze jsem nevedel, co delat na konci a lovit equip me extra netahlo. V ESO je to obdobne, neni uplne nutne shanet equip, protoze i s beznym se to da zvladnout (crafting nebo z dropu).
      Nyni jsem si dal oddych, protoze jsem chtel od hry pauzu. Hra ma potencial i kdyz mohu rict, ze hra mohla byt vydana trochu pozdeji. Na druhou stranu patche vychazeji a veci se opravuji a pridava se obsah v urcitych intervalech. Kriticky asi pro ESO bude nasledujici mesic nebo dva. Pokud bude vse v pohode, tak si udrzi dle meho nazoru s danym tempem svoji komunitu.
  • Nahráno přes 400 hodin v beta verzi, několik wipů, několik změn UI a herních mechanizmů, konstantní objevování stejných bugů po každém druhém patchi, žádný end game content, prakticky žádný content vůbec, no naposled hráno před 10ti měsíci, zkoušeno před týdnem a absolutně nic se nezměnilo krom zase opět nového UI a nové mechaniky researchování/buildování (takže celý equip ste mohli akorát tak vyhodit).
    Problémy s absolutně zbytečnýma obměnama herních mechanik (které by prakticky vyšly na 3 další hry) by snad mělo vyřešit vydání hry, ale content tam furt není, a ani lagující boss fight (Baneclaw) s prakticky nulovou odměnou (protože to byl jen proof of concept) to neudrží. CZ/SK klan se rozpadl po myslím dvou měsících právě protože nebylo kam dál postupovat a nahlášené bugy se prostě neopravovali.
    Hra má obří ambice, ale zatím sem neviděl nic co by mě přesvědčilo to znova zapnout nebo dokonce si něco koupit.
    • tak je to sandbox, tam si delas napln a end game kazdy sam tak jak chce...
      • hrál si to vůbec ?:D tam nebyo nic jiného než těžba surovin, dělání stále stejných misí (posbírat, vymlátit, info, nebo kurýři náhodně generovaných různě po mapě), osvobozování mapy (tohle sem měl docela rád) od NPC enemáků, a Instance (Blacwater byl ani ne na 15 minut), které pak totálně překopali takže většina byla k prdu a Baneclaw. Tam opravdu nic jiného není co by se dalo dělat, zas takový Sandbox to není.
        • neboj paril, sice ne 400h jako ty, ale neco jsem zahral, me osobne se hodne libilo prave hledani zily na tezeni a craft system se mi zdal taky supr - klasicky R&D, ale ja se spis venoval PvP instancim tam jsem byl spokojen nadmiru, me nato PvE buzneni moc neuzije
          • to já bych řekl že PVP ve Firefallu stálo za prd :/ ale zas já nejsem na PvP a mockrát sme PvP v takových mmo nehrál
    • gert
      jen mě tak napadá, jak si tam tedy mohl vydržet přes 400 hodin, když to nic nenabízí... nehledej v tom urážku, jen mě to zajímá...
      • první pass sem dal 60 hodin a konec, zbytek sem dal s kámošama a klanem, přípravy na Baneclawa nám trvala dlouho, změny UI a systémů taky moc nepomohli, Open Beta byla měsíc skoro nehratelná kvůli nedostatečnému výkonu serveru (takže to byl samý desync a disconnect) a zbytek času sme dělali akorát pořád dokola to samé (procházeli stejné lokace a sbírali na stejných místech vzácné suroviny), sám bych u toho vážně nevydržel, ale když hraješ v partě je to zábava.
        Zábava ale nepopírá fakt, že tam nic není k objevování už po 60ti hodinách (a já jsem hodně pomalý v MMO hrách), to mi na MMO přijde zatraceně málo.

        A taky, neměl swem náladu hrát nic jiného, líbí se mi ten setting :D
  • MMO *11* uz by to chtelo neco noveho nez tyhle nekonecne zrouty casu co se NIKDY nedaji dohrat
    • JJ, presne a mohli by konecne vydat nejakou kriminalku kde nikdo nic nevysetruje, protoze se tam nestal zadnej zlocin. To vecny stihani kriminality v kriminalkach je fakt trapny.
    • v mmo vetsinou koncis na max lvl + nejakym casem navic(podle osobnich preferenci)
      pokud tedy nepatris do uzke skupiny lidi, co vydrzi hrat s max postavou porad to same dokola :)
      treba u gildwars2 se mi libilo, ze jsi ji projel a mel jsi cas na jine veci, ale po case muzes se vratit, protoze se hra po kapkach meni(living story)
      firefall se moc dobre hral, ale nebavilo mne pobihat k misim, jelikoz jsi pak jen doufal, ze mise uz nebude splnena. kdyby vyresili lepe mise, videl bych to jako relaxacni hru jak vysitou *14*
      rozhodne nerozciluje jako planetside2, ale to zas nabizi uzasne momenty... kdyz se sejdou okolnosti *5*
      • měl sis sestavit motorku pokud si to hrál v době kdy už tam byli, pak je cesta k misím bez problémů a vůbec nevadí pokud ti to někdo vezme :D
    • Nechápu tenhle příspěvek, máš spoustu jiných žánrů, kde hra jde ''dohrát''.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit