Přejeté dítě coby nechtěná smrt. Tvůrci inZOI se omlouvají za drastickou chybu
-
Takže jsme měli "reálnou" simulaci - když srazíte haranta tak exne, a namísto toho to vydáme za BUG a "opravíme". No jo no ozve se nějaká soccer mom nebo Karen a všichni hned skáčou :( a pak se divíme, že svět jde do kytek.
-
-
To není o soccer moms, ale o věkových ratingách - možnost zabíjet děti = Adult Only, teď je to Teen, to už by tam rovnou mohli zabudovat WickedWhims, že určitě je větší poptávka po necenzurovaný nahotě a sexu než po možnosti přejíždět děti autem. Adult only imho ani neprojde třeba na PS a v některých státech se takové hry musí prodávat pouze v omezených obchodech, takže zisk by šel rapidně dolů. Pro developery je výhodné to z vanily odstranit, nechat nízký rating a komunita uchylárny sama dodělá. Je to winwin.
-
-
A kdo stojí za věkovým ratingem? Soccer moms and Karens? Jo a ještě určitě kostelníci :D
-
-
ratingy jsou na hrách, co si pamatuju, ještě když jsem hry kupoval na disketách, před tím se dělaly ratingy na filmy, dávno před tím než se tyhle výrazy začaly používat.
-
Trocha herní historie: Sega a Nintendo měli vlastní firemní politiku, co v jejich hrách může být. Na volné platformy (PC, Amiga...) nic takového neexistovalo a vložily se to toho tyto dvě "soccer moms": Joe Lieberman a Herb Kohl, které chtěly hry zakázat skoro komplet. Zbytek nějak vykrystalizoval tak, aby ve hrách násilí být mohlo, ale aby bylo omezeno pro věkové kategorie podobně jako třeba filmy.
Ale jak jsem psal už předtím, v tomto případě nejspíš ani sami vývojáři nechtějí, aby jejich hra byla známá tím, že se tam s dětmi hraje fotbal bez míče, když jejich hra má být o něčem jiném. Nezávisle na nějakém ratingu.
-
-
-
To by museli výrazně změnit marketing. Zatím to propagují jako rodinnou hru pro děti od dvanácti let. Pokud by to nechali v současném stavu, bylo by to brzy všeobecně známé jako hra, kde se pořádají soutěže v tom, kdo dokáže odpálit víc dětí do fotbalové branky za minutu (s čímž už se začalo).
-
-
Tak nejak. Nehlede na to, ze primo zabijet deti ve vetsine her (pokud v nich vubec jsou) nejde uz dlouha leta. Neni to zadna hyperkorektni novinka.
-
-
Není to novinka, ale stejně by se proti tomu mělo bojovat - zlatý Fallout 2 a jeho perk childkiller.
-
-
Ten byl i v jedničce. Ale rozdíly jsou primárně dva: Byl za to herní postih - spousta NPCček se s tebou pak odmítala bavit (to byl primární ingame mechanismus, jen ho pak zvýraznili jako perk). Fallout 2 byl prezentovaný jako drsné postapo s ratingem pro dospělé a ne jako rodinná hra.
BTW, zabíjet děti ve hrách (i těch novějších) jde. Jsou jen nějaké limity na to, aby to nesimulovalo střílení ve školách a podobně. Třeba Baldur's Gate 3 s tím zásadní problém nemá (ale taky je 18+). Neskákejte Vávrovi na ty jeho povídačky. Reálný důvod, proč nejsou děti v KC:D, je rozpočet a komplikace s prací dětských herců. To naprosto chápu a respektuju, ale nemusejí to tak okecávat.
-
-
-
-
-
"Zahrát si s dětmi Rocket League" právě dostalo nový rozměr (viz komentáře na odkazovaném redditu).
-
Zase případ toho, kdy software funguje, dokud k němu nepustíte běžného uživatele.