Při pohledu na nádhernou střílečku Bright Memory se nechce věřit, že jde o dílo jediného vývojáře
-
Uz jsem videl i hru, kterou napsal pes. Jako reklama dobry.
-
No pekne... i dabovat umi, a tolik hlasu umet je talent. Tleskam.
-
jak se říká, ať už jsi v něčem sebelepší, vždy se najde asiat co je ještě lepší než ty
-
Řekněte mi, co je to za engine a jak člověk sám vytvoří něco takového? Kolik ten proces stojí, nebo to chce jen talent a čas?
-
-
S tým Unrealom sa skutočne dajú robiť vyložene psie kusy. Veľkým pomocníkom je Unreal marketplace, kde sa zadarmo či za poplatok dá stiahnuť množstvo assetov, mimoiné napríklad aj hyperdetailné scany od Quixelu (Epic ich prednedávnom kúpil).
-
Unreal Engine (na konci clanku), talent a cas je asi to primarni, ono tohle demo je fakt pomerne kraticka zalezitost, kde te casto poslou do predem proslych prostedi. Nektere assety jsou navic kradene a modifikovane, to priznal sam autor. Jenze projekt byl pomerne uspeny a vydelane penize autor vyuziva na zamestani novych vyvojaru, takze BM Infinite uz neni zalezitost pouze jednoho cloveka. Efekty a mechaniky jsou ale hlavni deviza toho dema a dle meho nazoru se to hraje fakt dost dobre a jako zaklad pro plnou hru to je vic jak idealni. Jestli se jim podari to nejak poradne ucelit, bude na svete takovy dalsi Shadow Warrior :)
-
-
No dopr.... 😯 nemám co říct. Snad jen že jsem čuměl s otevřenou hubou...