Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Článek neni zas taková katastrofa, ale bylo by fajn, kdyby takové články psal někdo, kdo se k tomu staví neutrálně a ne jak nějaký slepý fanboy, který nepoukázal na třeba problém miktrotransakcí. Nemluvě o tom že pocit ze střelby je asi stejně kvalitní jako ranní kocovina.

  • TheGGG

    s bungie to jde od té doby co skončili s halo pěkně z kopce...

  • Hidden

    Diky autorovi za shrnujici serii clanku. Skoda jen, ze se nepodarilo vystarat ci vlozit do clanku vice zakulisnich informaci a drbu ohledne Destiny 2, neb rada hracu proste nedovedla pochopit, proc se nepoucili z D1 a s D2 provedli neco, co mnoho povazovalo za nekolik kroku zpet a par stranou. Mohlo by byt zajimave pocteni, co vsechno je k tomu vedlo a proc. :)

    • Ronox

      Díky. Co se týká D2, tak jediné, co se ví je, že za hodně kroků zpátky může starý zdroják a stále nemotorné nástroje pro vývoj a kolize tohohle při vývoji PC verze. Jelikož do D2 dávali různé mechaniky, které v D1 nebyly, tak museli neustále přepracovávat nástroje a optimalizovat je a to je neskutečně brzdilo. Proto pak měli i problémy s vkládáním starých věcí z D1 a pravděpodobně kvůli tomu jsme se nedočkali nějakých revampů starých raidů, za které by komunita trhala ruce. Tohle se s nimi táhlo pomalu až do Forsakenu. Po něm to vypadá, že už jsou mnohem pružnější a jak na bugy, tak i na největší výtky reagovali mnohem flexibilněji, než při vydání vanilly.

      • Hidden

        Vida, tohle je treba informace, co jsem drive nikde nevidel (ac jsem D2 hral, nejak urputne v prubehu nesledoval). Diky za stripek do skladacky... :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit