Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ataker
    F.E.A.R. 1 pro mě byla hodně kvalitní FPS... škoda, že dvojka na tom byla hůř, jednoduše už mě tolik nebavila :( což je škoda... uvidíme co se z toho vyklube :)
  • Tak nějak to pořád nepřesvědčuje *9*
  • S úsměvem vzpomínám na FEAR I s atmosférou volně inspiroval v Kruhu, na FEAR I na kterém pracoval Monolith, který pro něj vytvořil na svoji dobu exelentí engine s neuvěřitelnou fyzikou, ostrými textury a do dnešní doby s nepřekonatelnou AI protivníků. A předně Alma, vydá za všechny nesmyslný a laciný příšerky ze 2 a dle trailerů i 3 dílů. On FEAR I byl v přímé opozici z Domem 3 a právě pánové z Monolithu opakovaně říkali, že se snaží vyvarovat "bubáků vyskakující ze skříní". Dále, vzpomínáte na úžasný design zbraní z F1? Krásná útočná puška, skvělej hřebíkomet a ten zvuk. A ve dvojce? Nic neříkající průměr, v na můj vkus, až přespříliš malované grafice. Nechci vyvolávat flame, ale opět na Fearu 1 a 2 popřípadě 3, je krásně vidět negativní vliv konzolí na gamesky.
    • souhlas
  • už by to chtělo aby ID Software, vykopali ten DOOM 4 už i na prezentačku. Furt jen slova sem, slova tam. A vlastně viděl to někdo? Tady mi to připomíná Bolka Polívku: "Šak Vaši p.ču jsem taky neviděl a věřim že ju máte"
  • Na příběh kašlu, já chci zase pořádný indoor přestřelky. Inteligence byla super, všechno ty objekty začali lítat, prášilo se, za chvíli nebylo nic vidět, vojáci se kryli, pak Vás vzali obchvatem a rychle vyřidili bočním útokem a granátem. Občas nějaká ta lekačka. A vůbec tam všechno tak hezky fungovalo. Pak přišel druhý díl a místo pořádný rubačky, to byla samá animačka AI šla neuvěřitelně dolů. Tak snad by mohli zase použít ty původní AI skripty a trochu na nich zapracovat, to by byla pohádka. Ale to asi nebude, ve videích na první díl se vývojáři chlubili tím, jak jim funguje AI u druhého dílu už se chlubili jen tím, jaký to bude mít příběh a nyní už zase jen příběh ani slovo o AI a to není dobrá předzvěst. Dneska se všeobecně drtí jen ty animace a grafika, nikdo už nemluví o AI, samej skript. Kéž bych neměl pravdu. Protože jinak už opravdu můžeme modlit k těm klukům z Valve a čekat a čekat a čekat.....................................
    • Souhlas,AI byla v jednicce paradni a prestrelky byly taky skvele,v maloktere fps jsou prestrelky(coz je u fps stezejni prvek) takhle zabavne.Dvojka me prisla jako uplne jina hra a trojka vypada bohuzel taky tak.
  • M4RTY
    Neni ten chlap takovej ten debil z rebornu??? Co tě žene proti replikantům??? BTW: jedničku sem nehrál
  • Jednicka byla skvela hra,i s datadiskem EP.Dvojka me ovsem celkem dost zklamala a trojka vypada ,ze jde ve stopach dvojky,takze asi taky vynecham.
  • Fear (dvojka) je pro me typickej pripad toho, co rikal v jednom podcastu Dan Vavra. Hra, ktera ma jakoby propracovanej pribeh, ale ve skutecnosti je ten pribeh docela obycejnej, jen je hracovi po davkach predkladan naprosto nesrozumitelne, aby se v tom za boha nemel jak vyznat. Ve Fear 2 se mi docela libila obcas hudba, ale jinak si myslim, ze trojku vynecham, protoze se nerad citim jako pitomec u pribehu, kterej je v zasade pitomej :)
    • Hrát FPS kvůli příběhu je pitomost sama o sobě. FPSka jsou zkrátka jen odregovačky, a když u toho náznak příběhu je, jedině dobře. Ale nikdy to nebude příběh na vysoké úrovni.
      • S tím já osobně zásadně nesouhlasím. 2 příklady: Half-life a první F.E.A.R.
        Half-life Vás nutí hrát, ne proto, že má extra grafiku nebo efekty či je to "odreágování", ale práve ten neuveěřitelně propracovaný mix příběhu, hratelnosti a napětí, který vás ten half-life prostě donutí dohrát.
        A první F.E.A.R., to je prostě především atmosféra a tajemno, které se po velmi malých kousíčkách poodkrývá, nejen jeho (nas svou dobu) technická dokonalost.
        Dle mého názoru dobrá FPS by měla mít vše: jak dobrý a poutavý příběh tak i nadprůměrné technické zpracování.
        Samozřejmně je to subjektivní pohled, ale prostě já chci mít u dobré FPS, která usiluje hlavně o dobrý single (v tomto případě co-op 2 lidí) pocit, že tak nějak prožívám hru (to jest hratelnost maximum interakce s okolím) tak i svým způsobem film, který má atmosféru a příběh, třeba takové Crysis, i když má mouchy, dle mého názoru je to také dobrý zážitek si to alespoň zahrát.
        • Atmosféra u jedničky určitě byla i AvP 2 měl výbornou atmosféru, ale to nebylo příběhem... a Half 2 , jo tam příběh zajímavej byl, ale jak se říká výjimky potvrzují pravidlo
        • Ja bych to jeste upresnil, ze podle me neni az tak dulezity samotny pribeh, ale spis zpusob vypraveni a dej je pro hry zasadnejsi, nez jestli pribeh jako takovy sam o sobe je dobry. Ono kdyz si clovek odvypravi Half-life jako sci-fi pribeh, tak to taky neni nic moc, ale ten jakoby herni dej je prave poutavej a dobrej. Coz treba u Fear2 si myslim ze neni, a podle videi mi u F3 to pripada podobne.
          • Souhlasim,zpusob podani je velmi dulezity.Jinak co se HL tyce,tak zrovna u nej bych rekl,ze pribeh je pomerne originalni,obsahuje prvky tajemna a i samotne pojeti klasickeho provareneho tematu "mimozemske invaze" je hodne netradicne pojat
      • Najdou se i fps hry,kde pribeh hraje pomerne velkou roli a i kdyz se nejedna o pribeh na urovni oscarovych filmu,originalita a poutavost se jim uprit neda.Samozrejme ,ze u her jako cod,bf apod clovek od pribehu nic extra ocekavat nemuze.
      • No ale prave jako samotna hra mi Fear2 zas tak povedenej neprislel, celkem obyc skriptovana koridorovka, gulas, vsehochut, ale malo originalnich prvku. Spis jsem do toho sel kvuli pribehu, ale ten se posleze ukazal jako potemkinova vesnice.
        • Pravda je, že sem ze dvojky byl taky zklamanej, s jedničkou se nedá srovnat
  • První dva díly jsem zbožňoval, ale tenhle mi z ukázek, co zatím vypustili, doteď přišel dost strašnej. Tohle je první trailer kterej se mi vážně líbil a dal mi zas naději... Tak doufám, že nebude falešná. Ale kdoví.
  • kez by Fettel aspon vypadal jak z jednicky *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit