Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vubec ne
  • PC Gamer tomu dal "jenom" 62 procent to me ani neprekvapuje protoze uz jsme neco takoveho zazili u prvni Mafie alias Eurogamer 4/10 ale chapu ze se obcas najde az moc kriticka recenze zahraji si a pak uvidim :)
    • vlastik.plaminek
      A ty bereš Eurolamer vážně?
  • Mne by stačilo keby to nebol tunel ale asi bude
  • Nechci být štoural, ale němelo by to být lebce místo lebzně, ale chybička se bloudí nikdo není dokonalý a já jenom upozornuji nic víc
  • O ochrane holky neco na zpusob filmu Leon ale cekam velke zvraty mezi jednotlivymi kapitolami nebo rovnou v misich - neni na skodu znat pribehy minulych dilu kdyz do toho clovek skoci az ted muze byt zmateny
  • A o čem to teda vlastně je?
    • O tom, jak se stát nájemným zahradníkem.
  • Co jsem slysel z podcastu na EG tak se mame opravdu nac tesit hra je velmi velmi obtizna (instinkt je podobne jako v DE 3 na nabijeni energie ktera se rychle vypotrebovava dale v misich jsou sice naznaky co udelat ale nemate napriklad u sebe dany equip hra navic casto nesavuje okoli je vsimave mise jsou dlouhe jedna chyba a je to navic ty chyby nejsou kvuli chybam ve hre ale jen kvuli vasi cyhybe coz take nebyva dnes zvykem apod. PS pro Games uz me tema videama netrapte kdo to ma jeste dva tydny vydrzet :D?
    • instinkt se navíc dá úplně vypnout, což bude pro hitmanovské veterány jasná volba :)
      • DusanMPupak
        Instinkt se hlavně vůbec nemusí používat.
    • jacks11
      hele tak já si myslim že hra na tu nejnižší obtížnost bude až směšně lehká až na ten purish to budde fakt těžký
  • Téhle hry se opravdu nemůžu dočkat. Jsem hrozně zvědavý na nové mise,co se zvrtne v příběhu a co bude dál s agentem 47.Hru mám již předobjednanou a jestli bude recenze v pátek,tak to bude paráda.
    • Nejsi ty syn staryho Nastrčenky???
    • V příběhu? Pro mě byl hitmen vždy jen o tom, jak zabít cíl. Bohužel už v Blood money jsou NPC natvrdlejší, než v Sillent assassinovi a jelikož jsem hrál nedavno i Codename 47, přišlo mi že v něm byli všímavější (po patchi určitě) NPC nežv SS. A to co zatim v gameplay předvedl conviction je hodně ubohé. NPC slepé, hluché s IQ koše na odpadky.

      Než mě tu budou troubové mínusovat, tak at si nejdřív Codename 47 zahrajou. Obklek byl fajn, ale projít kolem stráží bylo o nervy, kdy se zastaví a vytáhnou zbraň. Sillent assassin už tenhle limit prodloužil. A Blood money je úplný výsměch, i co se týče schopností NPC být alespon trošku těžkými oponenty.
      • deridon
        mně teda přijde, že na profesionala npc někdy přehnaně reagovala, až moc bleskově ve starších dílech, obzvlášť v prvních třech dílech se podrbali na bradě, udělali "hmmmmm", kotoul, v kotoulu vytasí zbraň a už pálí jak z minigunu.. ve čtyřce možná působí natvrdlejší, ale aspon to nepůsobí tak směšně.. proto jsem považoval nejlepší obtížnost Expert, kde to bylo velmi dobře vybalancované
      • On se ptá na příběh a ty mu tu začneš cpát, že pro tebe žádnej a co je v jakym dílu blbýho. Nech se vyšetřit.

        Příběh - viz video. Po zabití Diany je na 47 vypsán "kill order" a jsou na to přiděleni všichni dostupní dodavatelé služeb :) Mimochodem příběh v Hitmanovi samozřejmě je. Ale není román od Agáty Christie, to je jasný.
        • to jsou ty "reakce" nemůžu se dočkat. Já se rád nechám překvapit...moc novýmu dílu ale nedávám. A není to tím, že půjde instinkt vypnout.

          Jasně že je příběh. To měl už i codename 47. Tam 47 likvidoval postupně velký hlavouny, co se náhodou potkali ve francouzský legii a financovali projekt dokonalýho zabijáka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit