Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak minecraft vidim prvne, ale vypada to jako lego + townsmen. takovyhle veci se hraly 1985, byla to sranda...
    • smejki
      http://media.moronail.net/images/stories/dg_pictures/0811/615.jpg
    • Amylee.Anderson
      Ty jsi snad poprvý na internetu :O
      • jen me tohle minulo no.
        • smejki
          to jsi vskutku štístko, statistici by z tebe měli radost *1*
  • A jakej maj pomer piratu taky 100:3? *1*
  • Core
    Neuvěřitelný... Chtělo by to nějaký obsáhlý článek o tomto fenoménu... Ale před Mojang smekám, i když bych to nehrál.
  • Skyrim je stejně lepší...
    • Kr.Pa
      Kolik má hráčů MC a kolik Skyrim
      Bethesda jako studi stojí za hovno, furt se s někým soudí a tahá kraviny. A byla Mojangem poražena - jo, peníze neznamenají vše.
    • Kolik stál Skyrim, kolik stál Minecraft, tam začněte.
    • Half-Life 2 je lepsi jak Skyrim
  • myslim ze vela z vas ma uz velke naroky na minecraft. v podstate to bol mini projekt (skor fun) ktory sa rozrastol do niecoho obrovskeho. mozno ani neratali ze sa take nieco moze stat a narazili na problem masovychhier. je pekne ze maju velky pocet hracov ale ten pocet aj daco ocakava a to su pravidelne updaty, nove NPC a co ja viem este.
    tu suhlasim s winter. potencial hry dokazu naplnit len moderi. neexistuje ze tak male studio dokaze naplnit ocakavania tak obrovskej komunity bez externych moderov, ktory budu splnat aj chutky malych skupin ludi ktorym uz nestaci minecraft v zaklade
  • a to je dobre protoze za ty prachy je to k nezaplaceni *2*
    MY MAME RADI MINECRAFT!
  • @Duke Musel jsem to napsat sem, na ten tvůj původní příspěvek už nejde reagovat. No já myslím, že u toho 1 programátora nebudeš daleko, co já vím, tak výhradně na MC pracoval jenom @jeb_ (před1.0.0.). Každopádně zapomínáš na jednu věc, jak jsi sám řekl, nespočetný potenciál, já klidně řeknu nekonečný. Jak chceš "zaplnit" hru, která teoreticky může nabízet nekonečno různých možností? Ta hrstka lidí v Mojangu asi nemá moc šanci, co? *4* Ti udělají jenom to hratelné jádro. Teď se dostávám k té věci, kterou jsi opomenul a tou je modařská komunita. Teprv mody z té hry vytáhnou ten pravý potenciál, který vývojáři nejsou schopni kvůli omezeným zdrojům. Jeden nejlepší příklad za všechny, v základu je 22 zvířat, pokud počítám komplet všechno, včetně vesničanů. Mo's creatures jich přidává dalších 26.
    http://www.minecraftforum.net/topic/81771-v181-mo-creatures-v2142-with-scorpions-turtles-and-crocodiles/
    Pokud chce mět člověk prostě maximum z téhle hry, měl by sáhnout po modech.

    Co se týče předraženosti, to je čistě individuální, já jsem třeba koupil MC před rokem zhruba a za tu cenu se mi zaplatil ten týden, co jsem hrál v kuse a od té doby si vlastně už jenom užívám. Taky sem to nehrál konstantně, ale zajímal jsem se o to pořád, protože furt se nějaké blbosti přidávali, takže teď jsem to zase pořádně oprášil, dohraju pěkně vanillu 1.0.0. až do "Konce" a pak to napumpuju modama a rozjedu nový svět. *4*
    • Eště Mo's creatures na videu: http://www.youtube.com/watch?v=aohtxgH5yHk
      • tak jelikoz delam do vyvoje her take tak vim co kolik da priblizne prace a vim ze kdyby se vazne makalo tak minecraft mohl byt minimalne 2x dal, co se tyce Mo creatures sice sem je nezkousel, ale je nutne si uvedomit jednu vec... vytvorit model 50-100 krychlovanyho/obdelnikovanyho medveda, vlka nebo cehokoliv je otazka v MAYA na 2 min jako hruby model, s vyssi rpesnosti treba 5min a s texturou kolem dalsich 5-10 min takze takovych kreatur bych mohl chril za tyden treba 30 ale co jsem tim myslel je to ze nejvetsi problem je v tom ze i kdyby tam tech kderatur bylo 10 000 tak jsou stejne porad uplne p*tomi (AI je skoro neexistujici), a nebudou tam ani zadny pokrocily veci jako domestikace, teritorialni chovani, sofistikovany vyskit (treba vazany na biomes)... proste nic celkem chci rict ze na zaklade jednoduchych volumes a scriptu to jde celkem dobre udelat a zkusenymu programatorovy (ne ted nemluvim o PHP/HTML patlalech) by to nemelo vzit moc casu
        • SirArag
          AI se dá taky přes mody vylepšit (bohužel si nepamatuju jméno modu, ale zkusím to dohledat. Každopádně nevím co od zombií a pavouků čekáš, že budou takticky postupovat ve skupinách?).
          Domestikace je trochu zjednodušeně udělaná u vlků. Stejně tak zvířata, pokud držíš v ruce obilí, za tebou půjdou.
          Výskyt vázaný na biomy je taky jen u vlků, kteří se spawnují snad jen v lesích.

          Pravda, víc obsahu být mohlo, ale za ty peníze mi to nabídne víc zábavy než spousta AAA her, které stojí často více než dvojnásobek.
          Zkus napsat některému z vývojářů. Jeb_ často naslouchá názorům hráčů.
        • Přiklánim se. Podle mě by z těch peněz mohli financovat modery a zapojovat jejich věci do updatů, které by byli na výpise. Bylo by jen na Vás kdo by si stahnul ten a ten mod. Či si ho posléze odinstaloval. Byl jsem dost zklamanej tou FULL verzí. Myslím že by mohlo být v plné hře několik možných linií. Buď jak jste psali robinsonovskej styl kdy člověk jen tak objevuje, či nějaká dějová linie alá TES, o přežití (živly, útoky zvířat, hladomory a pod.) atd. atd.. Celková nálada hry si vyloženě říká o nějaký děj práce s vesničanama (proč tam vlastně jsou když jsou němí, hloupí). Otázkou je zda by to nemuselo dávat dohromady nějaký logický a důmyslný celek.
        • Možná je to tak dobře, že nic takového v Minecraftu není, dělat z toho pomalu Deer Huntera. Přeci jen se jedná o, jak škarohlídi říkají, indie hru, která si nehraje na realitu, ale má probudit v nás malého Robinsona Crusoa nebo základního tvořivého ducha. Vyspělou AI nebo tuny věcí, aby o ně člověk jen zakopával nebo skladoval někde v rohu v přistavěném skladu...udělejte takovou hru, když máte možnosti, do Minecraftu už jedině modem pro nadšence. *3*
  • aspon je vidět kolik lidí je vypatlanejch když hrajou takovou ptákovinu.
    • bobsh
      no tak, chvíli to byla sranda, ale už dost...
    • jedinej vypatlanej siroko daleko jsi ty, mas nazory jako cvicena opice *11*
      • smejki
        Hint: Invest in Troll Detection skill on the next level. Your current skill rank is: Noob.
        • *1* budu si to pamatovat *15*
  • Minecraft měsíčně zaznamená (asi nějaký průměr) 241 920 000 loginů do hry, potažmo 1000 loginů za hodinu. 1000 x 24 x 30 je 241 920 000 *8* *1*
  • Tak a zde přátelé vidíte že na grafice NEZÁLEŽÍ! A ano mluvím k vám Battlefilďáci.
    • tvuj prispevek je trochu mimo , nejak nechapu proc by nekomu kdo ma rad battlefield serii a jeho multiplayer melo zalezet na grafice.
    • Mno já hraju oboje a nemám problém. Ale abych odpověděl, u indie hry přejdu grafiku, beru to tak, že si nechcou nebo nemůžou dovolit drahý engine a tak povětšinou sází na stylizaci. To ale neplatí u tříAčkových her, které po mě chtějí plnou cenu. BF3 tuto normu splňuje, narozdíl od jeho konkurenta, který vypadá jako moje ranní stolice. Ano mluvím k vám CoDkaři. *15*
    • battlefield nema az tak dobrou grafiku.. ja bych se za nektery assety docela stydel :) myslim ze hodne PC hracu brani battlefield 3 spis kvuli 2 vecim.. 1. kvuli COD a za 2. kvuli ze pry je to PC hra :) myslim ze kdyby tech 2 faktoru nebylo tak by hodne lidi tu hru tolik nebranilo a nestali by za ni, ja sem MW3 nehral a jediny cod ktery me bavilo bylo COD1 ale bf3 ma zatracene hodne problemu a divnosti a pusobi ze ho vydaly predcasne aby mohli souperit s MW3 ta hra si zaslouzila jeste 2-3 mesice byt ve vyvoji.
      • no tak lidi aspon mi napiste duvod, koukat na ty psychologicky minusy je hrozny a nevedet proc :)
        • To bude asi tym ze si nehral BF3 na PC na plne detaily, ta grafika je proste skvela to sa tej hre upriet neda, je to jedna z najkrajsich FPS vobec graficky. Co sa tyka stavu tak suhlasim mohli to este doladit. Ale rozdiel medzi grafikou BF3 a MW3 je par rokov COD fakt zaspali dobu.
          • na max to hraju jen dejmetomu ze delam do herni grafiky a zkratka dokazu si predstavit vic minimalne u props podelu a enviromentalnich modelu, do charakteru nemluvim ty nedelam
            • Do herni grafiky rikas? Tak posli odkaz na portfolio, vzdy se rad pokocham.
          • Ale na grafiku .. víš ty co ;) Pokud neběhám s kostkou a proti mně se neřítí další kostky , tak o grafiku vážně nejde ....
    • Kr.Pa
      A je to hra, kde máš neuvěřitelnou volnost bez skriptů, to by jsi měl zas říci CoDkařum *1*
      • Bohuzel ta volnost je az takova, ze v adventure modu neni co delat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit