Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zkoušel jsem si to zahrát a je to takový 100% common. Nic pro náročného hráče.
    • A ještě jedna poznámka, jedna docela zásadní surovina tam jde získávat (alespoň po celou dobu hraní cca 4 hodiny) jen za reálné peníze, což je fakt nanic. Hra je tak na hranici toho, aby to byla hovadina a ještě do ní musíte investovat reálné peníze. Paráda.
  • Občas si dám JAO od Gamigo a mohu doporučit, na hru v prohlížeči příjemně propracovaná záležitost. Uf oni v dnešní přeufované době? No uvidíme...
    • Preufonovana doba? Zadne poradne pokracovani(nebo remake) x-com jeste nevyslo a XCOM: Enemy Unknown byla jen nezdarenym pokusem. Tak ci tak,ac jsem obrovsky fanda UFO her,tahle webovka me vubec nelaka. Ani sam nevim proc.
      • Dělat kopie starých her v nové grafice není podle mě dobrá cesta, proto si myslím, že nový XCOM je slušný pokus oživit klasiku... každopádně je třeba se smířit s tím, že "pryč jsou staré časy" a "dvakrát nevstoupíš do stejné řeky" (byť mám taky skvělý vzpomínky na původní 3 díly).
        • Kein
          A to já bych zase kopie starých her v nové grafice velmi uvítal. Problém ale je, že to co se teď objevuje právě kopie nejsou a vždycky to nějak pomrší nějakým zásahem do herních prvků, což pak vede často k tomu, že to co fungovalo nefunguje, nebo funguje méně.
        • Ja sice o kopich nemluvil,ale i tak si naopak myslim ze u nekterych her je to dobra cesta. Ovsem kolik vychazi starych remaku v nove grafice? Ja si nemuzu vzpomenout na zadny. Takze podle ceho soudis ze tudy ne?
          Nova grafika,moderni interface a stary svet by X-Comu prospel. Novy X-Com mi vubec nesedl-malinkate mapy,strategie v boji temer nulova,neskutecne nepovedena kamera...
          Ja na ''stary'' X-Com nemam jen vzpominky. Ja ho dodnes hraji. A jediny skutecny remake co uznavam je Ufo Extraterrestrials.
          Ale porad jsi mi neodpovedel co myslis tim ''v dnesni preufonovane dobe''
          • Coffin.Corner
            Skutečně by to bylo tak jednoduché, udělat novou grafiku a přitom zachovat starou dobrou hratelnost? Mám pocit že ne.
            Například v klasických XCOMech byla pro hratelnost zásadní velikost map. Nebyly ani velké, ani malé, zkrátka tak akorát, aby hráče neodradilo je prolézat padesátkrát během jedné kampaně. A přitom jejich velikost naprosto sedla možnostem enginu.
            Tohle podle mě nepochopili tvůrci UFO: ET a z jinak povedeného remaku, udělali zábavu pro pár hardcore hráčů. Dohrál jsem ho jednou a od znovuzahrání mě odrazuje vzpomínka na to úmorné prolézání map a hledání posledního emzáka. Přitom XCOM trilogii hraji taky dodnes pravidelně.
            Souhlasím se Zerem, dvakrát do stejné řeky prostě nevstoupíš...
          • Jeden za všechny - Baldur's gate. Nelíbí se mi sice tvůj konfrontační tón, ale odpovím: ufoni jsou kam se podíváš - jako maskoti prodejce výpočetní techniky, v názvu mobilního operátora
            a i na těchto stránkách se to jimi jen hemží :).
            • Tak to jo:') Ja myslel ze mas na mysli UFO hry.
              Baldurs Gate? Podle me to neni dobry priklad. Vyhlazenou grafiku (nebo co s tim udelali)nepovazuji za novou grafiku. To je spis jen takova vylepsena reedice nez remake.
              A neboj. Hadat se neminim a ani jsem to v umyslu nemel. Pokud to tak vyznelo,tak se omlouvam.
  • to je z rubriky retro ?
  • USER47
    Ten screen mi hned připomněl Incubation, což vůbec není na škodu. I seškrtaná strategická část ten dojem podporuje...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit