Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • vole, jak jsem viděl ten obrázek, tak jsem si říkal, že je to nějaký remake UFO: Enemy unknown. *4* kdyby tam ovšem nebyli zombíci, ale emzáci...
  • hra je to super a jestli to je reklama nebo pravda me je fuk
  • MidnighT91
    O té hře jsem neměl páru, už ji hraju vic jak 3 hodiny a naprosto z toho nemůžu, v životě jsem nehrál lepší zombie hru... Říkám si kolik je takových skvělých her o kterých nemám vůbec tušení. Chtěl bych požádat redakci aby dělala víc novinek na téma indie her, nezávyslý rozcestník jednou za tejden je moc málo...
    • 13_11
      Optická iluze, pánové: on teď vychází jednou za dva týdny.
      Leckteré z nás by možná hřálo u srdce, kdyby se nezávislá tvorba hrnula na Games každým dnem dopředu – současné rozložení redakce to prostě ale nedovoluje ani čtenáři by na to dnes s největší pravděpodobností nebyli připraveni. I tak stále platí, že k hlavnímu proudu (který zajímá většinu z vás) přibíráme podle vlastních chutí indie novinky, které stojí za zmínku. Tak nám tu neplačte, když ostatně sami víte, že nezávislé tvorbě se věnujeme ze všech velkých internetových českých videoherních magazínů nejvíc.
    • Me naopak tyto hry nezajimaji. Zaujaly me za deset let asi ctyri indie hry. Takze jeden rozcestnik tydne bohate staci...
  • Ty jo. Podle obrazku jsem uz uz myslel ze se zase jedna o nejakou propagacni hru z produkce EU za nekolik milionu euro. A vono to indy. *1*
  • Tywe chudaci... zrovna Projektu Zomboid jsem drzel moc palce ale teda to ze jedou bez zaloh je rozhodne epickej fejl.
    • Když se ti někdo vloupá do bytu, tak je ti zálohování většinou k ničemu, protože ti zloděj může ukrást i záložní disk atd atp. Ano, můžeš zálohovat i po netu, ale je otázka, jak velká byla ta data, v jakém formátu, jak byl ten projekt řízený a sdílený mezi autory atd. Nedivil bych se tomu, kdyby na inet zálohovali třeba jen jednou za čas, nebo vůbec. A s domácí krádeží asi těžko někdo počítá, to proboha není firma, která by měla mít nějaké zabezpečení.

      K těm sprostým trollům - jen ať se autoři nebojí a vyžadují slušnost. A kdo se chová jako trapné hovádko, ať to náležitě pocítí. Komu není rady, tomu není pomoci. Někteří dětiští moulové si nárokují cokoliv jako svou hračku a strašně se vztekají, když něco není podle nich. Mít něco zadarmo je jim málo. Oni ještě chtějí, aby jim někdo utíral zadek a otvíral hubu, aby nemuseli dělat vůbec nic. Existují i takoví zoufalci, kteří sprostě nadávají jen proto, že do 10 minut nedostali odpověď na mail. Jestli je něco "epic fail", tak je to hlavně chování těchhle zoufalců. :-)
      • Jet bez zaloh jakejkoliv podobnej projekt proste epic fejl je a s tim nic neudelaj ani trollove na internetu... Moznosti jak zalohovat s internetem kazdou hodinu bez nutnosti byt jen na to myslet jsou.

        Tady si muzes precist ze ukradli dva pocitace a kreditku ale nic o harddiscich se zalohami tam nepisou:
        http://projectzomboid.com/blog/index.php/2011/10/project-zomboid-burglary-statement/
        • Na twitteru psali neco o ztrate prace za poslednich par mesicu... Takze docela drsne.
        • Problém online záloh je ten, že jsou buď moc malé (DropBox), moc nepohodlné (SkyDrive), případně vyžadují zveřejňování zdrojáků (GitHub). Privátní repozitáře jsou vždy placené, což indie vývojáři nemají moc rádi.
          • Dropbox ma 2GB... hra ma maximalne par mega takze i kdyby jsi se se vsema zdrojakama a pixelartovejma obrazkama nahodou nevesel muzes porad poridit 50GB za $10 coz je jeden obed. Nechci jim ted nijak krivdit sam nemam skoro zadny zalohy ale taky posledni vec co se v mym PC da povazovat za muj vytvor jsou rok stary fotky z dovoleny :D
            • filias
              Dropbox mě napadl jako první. I ten největší amatér si je tam schopen zálohovat zdrojáky alespoň jednou týdně.
              A co se týká velikosti dat... no ta hra určitě v gigabajtech nejede (a i tak - 7zip dokáže zázraky). Nejspíš by se i do limitu 600MB za 7USD/měsíc na githubu vešli.
              Ztratit několik měsíců záloh? Tomu jako vývojář prostě říkám epic fail. Mimo krádeží existují i věci jako požár, povodeň a mnohem častější: totální havárie disků.

              A co se týká reakcí na trolly: Na urážky nereagovat. Tečka.
          • Neni problem zaridit si verzovani na vlastnim serveru/virtualu. Dnes si to muze dovolit temer kazdy kdo vylozene nehladovi (i do 100 kc mesicne).
            Ale aspon se poucili a ted budou poradne zalohovat :)
    • Ringwraith
      Zomboid je hezkej a aspoň se snaží podal zombie apokalypsu tím nearkádovým stylem, ale osobně z indie her fandím spíš Hawken, Natural Selection 2 a hlavně Overgrowth.
      • Na Hawken se tesit nemuzes tam ty roboti meni smer moc rychle a skacou a to prej ted neni in... alespon tady ne :D
        • na Hawken sem se docela těšil, ale ty videa s tou arkádovou hratelností mě z toho vyléčily. pokud chce člověk hrát dobrou "robotí" hru tak nejlepší je asi Mechwarrior Living Legends (multiplayerová modifikace pro Crysis Warhead)
          • Jj jsem hral asi mesic ale ty bugy me nakonec prestaly bavit i kdyz jak jsem vzal do ruky Shadowcata C tak me nikdo nezastavil....
  • to tam fanouskum pisou i to, kde bydli?!
  • Ringwraith
    No ano, měli se vyvarovat takovýmto problémům. Když píšu např. nějakou seminárku, tak ji taky mám aspoň na dvou místech...
    • Jo jo, když jsem psal diplomku, tak jsem to měl taky roztahaný všude možně. Sice to nakonec nebylo potřeba, ale jak se znám, tak kdybych to měl jenom na jednom místě, tak o to určitě přijdu...
  • Zaprvý hoodně nováčkovská chyba, zadruhý být nimi, prostě bych to nezveřejňoval. Je to sice od nich hezké že se přiznali, ale kdyby jen řekli, že se prostě zpozdí, fanoušci by to snesli líp a zvlášť pro indie vývojáře to může být rána kterou nevydýchají.
    • Zase na druhou stranu získali *obrovskou* reklamu. Píše se o tom všude možně, a hru teď znají i ti, kdo o ní vůbec neměli tušení (třeba já:) Myslím, že ve výsledku se jim to vyplatí.
  • Indie scéna má jednu neuvěřitelnou výhodu, prakticky každej může bejt herní vývojář a nemusí se na nic vymlouvat, kromě vlastní neschopnosti. Proto nevim, proč nadávat i na mainstream, můžu si vybrat co chci a co nechci podpořit. Ovšem jiná věc je konstruktivní kritika, recenze. Nemám vážně důvod urážet tvůrce PZ hra vypadá skvěle a ze své chyby se poučí sami.
  • ucho
    tak to nezálohování nějakého většího projektu byť jen někde na netu je velký fail...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit