Přejít na výpis diskuzí
Prokletá obtížnost – když standardní nastavení kazí herní zážitek
3.8.2017 | Adam Homola
93 příspěvků
-
Super článek .
-
To je ale kravina (ten článek). Si zahrajte dark souls, pak se dá bavit o obtížnostech..
-
-
Nebo nějakou ze stovek old-school her, kde byla vysoká obtížnost standard a nebylo jednookých králů mezi slepýma jako dnes u her typu Dark Souls.
-
-
Adame, zatrsakr, super článek ;)
-
Uměle si zvyšovat obtížnost mi moc nedává smysl. Hra má mít jednu zamýšlenou obtížnost a to je normal. Na tuto obtížnost má být ta hra optimalizovaná. Zvyšovat si tuto obtížnost mi přijde jako bych sám sebe opíjel rohlíkem. Co ve hře neni tak tam zkrátka neni. Když si někdo dává diablo 2 na 8 hráčů, tak proč trojku prostě neovoádáš třeba nohama? To ti to taky ztíží. Já tu hru radši odsoudim jako špatně udělanou.
-
-
To mohlo fungovat v době, kdy hry nebyly tolik mainstreamová záležitost a nelítaly v nich ohromný peníze. Když v dnešní době uděláš vyváženou hru, tak ti na ní minimálně polovina lidí nadává, protože se zaseknou na začátku a nemají vůli se snažit a zlepšit, takže jí radši odinstalujou a jdou brečet někam na forum a navzájem se ujišťovat, že problém není v nich, ale ve hře. Proto jsou různý obtížnosti důležitější než dřív a proti je normal obtížnost dneska easy.
-
-
Proto bych tam radši pod normal přidal easy, very easy atd. obtížnosti. Než nad to přidávat hard, ultra hard a ještě tam vypisovat jak to pokrucuje pravidla, že monstra dávaj např. 150% damage
-
-
Tady by to asi zase naráželo na obyčejnou lidskou domýšlivost a pýchu. Spousta lidí je single playerem "vycvičená" na spasitele světa. Proč by volila easy obtížnost, to je přece pro měkejše. :-)
-
Nejsou prachy a hw na kvalitní AI... hlavně cutscény a pořádný tooltipy...
-
-
-
-
Netusim na jakou obtiznost se pana redaktora bossove ani nedotkli ale v diablu je asi torment 16 ted :D nevim jestli vas hra pusti na torment kdyz nemate dohrano na max lvl ale za nekro sem jel rovnou torment.
Argument s players 8 z d2 je podle me blbost ptotoze to prislo az patchem 1.10 myslim a to meli vsichni davno dohrane. Stejne tak si dneska muzes dat rovnou torment 16. -
-
Zatím max možný Torment je TXIII.
-
-
V diablu3 je asi 20 obtiznosti. Imo dobre kvuli progresu a at si kazdy vybere tu co je akorat. V modle jmenem diablo 2 jste mohli dohrat normal s modrejma vecma. Vyzva prichazela az s dalsi obtiznosti. Ale furt budete prskat na d3. D3 me omrzi po dvou trjdech hrani takze dokonala rozhodne neni ale i tak tam mam vic hodinnez v ostatnich arpg dohromady.(poe,grm dawn, torchlight , ty vikingove atd) uvedomte si ze ta hra je 6 let stara a furt je novy obsah a kotel hracu. Kde je takovej torchlight dnes? Jedinej kdo drzi krok je poe ale tam me mrzi ty otresne animace a grafika. Uvidime grim dawn jak bude pokracovat. Zatim me to bavi....minule me to omrzeli na lvl 30. Ted sem to projel na veteran jak nuz maslem. Final boss velke zklamani jinak v celku good. Az na ty otravne questy(nevi nekdo jak zrusit quest?
-
Super článek od Adama. Hlavně pravdivy. Je to přesne to proc me tolik nebaví nového hry. Bud vůbec nebo jen chvíli az na vyjimky. Dřív člověk hru zapnul a nevěděl jestli tu další úroveň ten den zvládne. Dneska si kazdej řekne dnes tu hru dohraju. Tak kde to jsme. Nechci si hru před každým hranim nastavovat jak má byť tezka. Já chci zapnout a hrát.
-
-
Jsi normalni? Kdyz to nepude nastavit tak budes remcat ze to je easy nebo brecet ze moc hard...to hipsterstvi dnes je k popukani. Nezapomen pripomenout jak opovrhujes battlefieldem a nejlepsi je wolf 3d. V dnesni dobe vychazi daleko vice hard a rogue-like her troufnu si tvrdit ze se s nima roztrhl pytel. Staci nebejt lama a umet hledat.
-
-
Mám dojem, že článek byl o velkých hrách a ne o nějakých indie rogue-like.
-
-
-
Nízkou obtížností trpěla i jinak dokonalá Persona 5.
Na prvních 2 obtížnostech člověk jenom spamoval tu nejslabší první schopnost, protože nic jiného nebylo potřeba k poražení nepřátel... to už klidně mohli přidat možnost přeskočit souboje, protože ta nuda mě vůbec nebavila. -
-
Možnost se vyhnout soubojům. Myslíš jako třeba v rpgčkách? :)
-
-
Blbost ted sem rozjel nekromanta a mohl sem si dat rovnou torment.
-
S leccčím se dá souhlasit, ale jednu věc bych vypíchnul a postěžoval si, a to sice, že vyšší obtížnost bývá často zoufale nenápaditá (chápu, že ladění i tak není sranda) - miluju model, který nakousnu např. s Thief 2, chce to prostě rozvinout mechaniky. Mám rád fps - u nich ze zásady nastavuji vysoké obtížnosti a právě tady ponejvíce narážím na problém, který popisuju.
-
-
Např. novej Doom na nejvyšší obtížnost byl spíš o melee než o střílení, protože bez glory killů jsem byl za chvíli bez nábojů. Možná se to v pozdějších fázích mění, ale odinstaloval jsem to po cca hodině, takže nevim.
V Bioshock Infinite mi taky docházely náboje, když jsem nepoužíval schopnosti, který mě moc nenadchly a když jsem vyzkoušel všechny komba, tak jsem je už vůbec nepoužíval, protože to s nima bylo moc jednoduchý a v 1999 modu to bylo skoro zase jen o nich, takže pro mě fakt opruz. A takhle bych mohl pokračovat. Starší FPS timhle vůbec netrpěly. Tam na to prostě máš skill nebo chcípneš. -
-
Ve starym Doomovi na nightmare si byl taky bez nábojů... a bez glory killů. :D
-
-