Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tohle je nádhera. Ta utopie, vzducholodě a trochu toho steampunku. *5* Já to beru. Mj Bioshock měl vždy vkusně modelovanej bordel po zemi a všemožný harampádí a tady je to ještě lepší
  • Irrational Games prostě dělá originální hry s opravdu užasnou atmosférou. Prostředí mi připomíná nějaké Tech demo nebo benchmark od Futuremarku. Velice se těším až si ho zahraji.
  • Až za týden, chjo. *9*
  • Užiju si to když jsem nehrál předchozí díly? Nebo je mám někde sehnat? Protože se mi tohle hrozně moc líbí :)
    • Co se ti na tom líbí? Mně to od začátku přijde jako hroznej fail. Město v oblacích, WTF? Bioshock má krásné město, ale ta hratelnost není nijak zázračná, ale určitě to bude lepší jak tohle.
      • smejki
        město v oblacích FTW!
        • A jak to jako technicky funguje? Čím je to napájený a co je to za blbost? Kdo platí účty za energie?
          • Aby tě kamion trefil ..
          • smejki
            řeknu ti to, až mi vypočteš hydrostatický tlak na na skleněnou stěnu* v Rapture a až mi popíšeš smysluplnou mechaniku implementace plasmidů do DNA *3*

            *stěna má lichoběžníkový tvar o rozměrech h=12m, a=3,5m, alfa=80°, beta=90°. Celá stěna je vychýlena vzhledem k rovině xy o 15°. Horní okraj stěny je nachází v hloubce 1523m po hladinou moře.
            • Co mám počítat. Jednička je v pohodě :D Tohle tam musí lítat. Zásobování je ze země a vozej jim tam i energie? Jak to udržej ve vzduchu? Co nějaký bouře, nerozhoděj to? Už jen vyřešit ty úchylný hákový MHD a možná to koupím :D
            • smejki
              dobrá, tak tedy 1000m. dohodli jsme se na podmínkách, včil počítej *3*
            • Jestli to bude ve vejšce 50 metrů, tak by jim tam lidi z paneláků koukali do oken :D Čím vejš to dáš, tím hůř to tam udržíš, ne? Fakt nevím, kam bych to nacpal. Možná proto to vypadá divně. Možná to bude jen tak kilometr nad mořem. To by šlo, ne? A z čeho tam teda žijou a kde berou energii na všechno?

              Umim jen malou násobilku, takže nevím. Pro sklo to nebude určitě problém. Možná mají nějaké vylepšené.
            • smejki
              kde jsi vzal 10km? :-P

              a mně je to buřt. vypočítej mi to klidně pro 40m
            • Mluvím o městech a ne o "zbraních". Jednička dávala smysl. Pokud se ti zdá ten tlak moc velký, tak možná nebyli tak hluboko, ne? Kde jsi vzal těch 1500m? Na začátku jel chvíli ponorkou a byl tam. Kolik vůbec vydrží sklo? Hlavně určitě dýl jak lítat celý město v 10km :D
          • Ty jsi ale bystry hoch!
            Vazne ti pripada, ze se ta hra snazi tvarit jako realita?
            Mesto pod vodou bylo uplne OK?
            Mu.. he .. he .. he... ha... ..ha ... HA!
            • To jo, to máš pravdu. Mně se líbilo prostředí jedničky, ale ty věci kolem moc ne. Jestli tohle bude někoho bavit, tak prosím. Já to asi nebudu, ale zkusím to.
            • Mno tak oboji ma vyhody, a hlavne nevyhody.
              Myslim ze Levine a spol. to maji celkem promysleny. Me, jakozto tupce, ted napada treba mobilita, nebo pristup k paprskum strycka Slunicka. Myslim ze to mesto snad melo ve svete hry symbolizovat technologickej pokrok, a/nebo vudci pozici USA, a/nebo mnoho dalsich veci. Hlavni ucel byl mozna prave takhle symbolickej.
              Tak nebo tak, nikdo nepopira ze je to fantasmagorie. Coz uz byl prvni Bioshock. Vetsina lidi snad naopak oceni, ze prichazeji s novyma napadama.
              Tenhle uzkoprse odmitavej pristup bych pochopil v pripade litajiciho mesta treba v dalsim dilu Hitmana, nebo cehokoli aspon lehce realistickyho. U Bioshocku ale fakt ne...
            • Město pod vodou má plno výhod. Jaké výhody má město ve vzduchu? Proč by ho někdo stavěl? Koho by bavilo hrát debilní hru ve vzduchu, kde cestuješ po háku s přetížením 3G? Jasně, je to hra, ale stejně je to blbost :D
    • Určitě si je sezen.. A užiješ si to i tak protože BioShock Infinite na předchozí díly nenavazuje.
    • smejki
      dle všeho tam nebude žádné dějové propojení. ale minimálně jedničku si stejně sežeň, je skvělá *3*
  • Vypadá to čím dál líp. Columbia se Rapture minimálně vyrovná. Jediný z čeho mám strach je, že to bude možná jeden předskriptovaný tunel bez špetky volnosti. I když všechny gameplaye vypadají úžasně, tak každý z nich je přímo přeplněný skripty. Jasně, jednička byla taky tunel svým způsobem, ale přece jen tam byla možnost prohledávat (užasle prohlížet) volně lokace a kamera se zamkla jen párkrát.
    • miker17
      podle of. informací by hra měla být skriptovaná jen minimálně
      • Pokud je to pravda aspoň z poloviny, tak beru.
  • Stylový...ta grafika se k tomu přesně hodí. Počítám že už to bude mít standartně DX 10 podle těch paprsků slunce. Zvuky taky parádní o atmosféru bude postaráno. A ta holka co tam byla je taky fajn *2*
    • smejki
      na paprsky nepotřebuješ DX10/11. *3*
  • boze proc to vzdycky ukazuji na XBOXU takto skazi lidem zazitek nez to vyjde cele uz se tesim
    • a na čem by to měli ukazovat? snad ne na počítači. už se těšíš, až si to stáhneš zadara viď? že se vůbec s těma pc verzema obtěžujou, výdělek veškerej žádnej
      • Jasný ty xbox zloději..
  • Nádhera.
    Sem s tim demem XD
  • I když v celém videu nepadl jediný výstřel tak atmosféra mne naprosto uchvátila. Nevím čím to je ale Columbia se mne osobně líbí více než Rapture. Rapture na mne působilo depresivně a studeně naproti tomu Columbia je taková optimistická.
  • smejki
    skvělé ozvučení!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit