Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdravim prosim vas chci se zeptat jak konci prvni dil kampane pac sem dohral jednu misi uzse mi pise jak prezivsi NATOse vraceji nazdevastovanou zakladnu nacte se mi to napise toO DVE HODINY POZDEJC a pak nic jen tma a nic se nedeje tak nevim
  • kampaň mě skvěle naladila na zbylé dvě části. taky bych byl rád, kdyby se dalo "dělat" víc. na druhou stranu stratis je fakt prcek :). myslím, že altis nabídne mnohem větší a rozlehlejší mise, které nebudou trvat jen cca 15-20 minut. tedy alespoň doufám. jinak budu zklamanej. pokud jde o postavy, tak snad přijde něaké "zpoutání", protože miller je zatím celkem dobrej. lacey snad bude rozvedenej víc a snad i jiný postavy.
  • čistě za sebe jsme zklamán od OF to jde dolů.Možná to líp vypadá ale nemá to sílu hráče vtáhnout.
    • celoush
      Mě se některé části líbí (Flashpoint si dnes už idealizujete, taky nebyl bez chyb), ale podle mne je škoda, že není v první epizodě více využita možnost volit ty mise v základně na mapě. Stačilo by si jen párkrát vybírat mezi několika misemi s tím, že jen jednu můžu plnit (což bylo asi jediná dobrá věc na kampani na Sahrani). Přidat více strategických možností. Na druhou stranu je pravda, že Kerry není velitel základny a jen poslouchá rozkazy. Možná se hodilo přidat pár "vata" misí, jako měl Flashpoint či Resistance, jen pro zintenzivnění pocitu vtáhnutí do situace. Upřímně jsem si nevytvořil nějak širší vztah k základně, potenciál řešení zásob naznačen, ale šířeji nevyužit a co se týče dalších vojáků, tak dnes, den po dohrání, ani nevím, kdo tam mimo Millera byl (prostě cannon fodder). Začátek kampaně mi přišel až moc rychlý, jeden zvrat přinášel až překvapivě rychle nové řešení. Trochu bych víc přitlačil na paniku. Kerry z toho vylezl celkem snadno a rychle. Ale za mne spokojenost, počkám jak se to nadále vyvrbí. Nechci dělat předčasné závěry.
      • Flashpoin byl zabugovanej jak svina ... jenze slo o prvni kousek svyho druhu. Prvniho pulroku se to defakto nedalo vubec hrat, ale vyvojari se tomu venovali a casem to jakz takz odladili ... kdyz vyslo resistance, tak uz se to dalo ... potiz je, kdyz uplyne vic nez 10let ... a bugy tam jsou ... porad tytez.
      • ani já nechci dělat předčasné závěry .ale uznej že směr kterým se s touto armou bohemka dala neni šťastnej.nevim jaká je prodejnost ,ale počítam že po prohlašení že kampaň bude až za dva měsice si dost pohoršíla.teda u čistě SP hráču abych to upřesnil.
        • Tohle je naopak zajímavej způsob a změna, jak může Bohemka rozšiřovat svou práci v kooperaci s komunitou a postupně tvořit materiál pro platformu, kterou Arma představuje, dle potřeby a okmažitého ohlasu. Minulý případy ukázaly, že kampaňě zapadly buď z neustáleho nostalgií opepřenýho srovnávání s původním Cold war assault nebo z nešťastných bugů. Takhle není na talíři nová kampaň, ale může být dobudována pod jistým dohledem tak, jak to bude vyhovovat hráčům. Jestli se to ukáže finančně výnosný se uvidí. Není zase tak překvapivý, že se pro změnu zkouší politika konceptu nabídnout základ, který se bude doplňovat nejen z vývojářské strany, ale taky hlavně z té komunitní, ať už singleplayerové nebo mutliplayerové tak, aby obsah po čase vyhovoval všem podle libosti a nemusel se někdo případně zakydávat tím, že si koupil nehotovou věc za učitou cenu, která ho nezaujala.
      • S tim souhlasim. Mne se prvni cast libi, ale neco schazi. Hrac vubec nedostal moznost ztotoznit se s postavou Kerryho. Nic o nem nevi, vlastne ani poradne nevi jak vypada, je proste vrzen do akce s nejakou postavickou na kterou radiem vsichni pokrikuji jmenem. Jakoby z kampane nekdo smazal uvod. Dobry dej neni o neustale freneticke akci, zada stridani tempa. A etapy zvolneni, jak pises "vata" je chytre vyuzit jak pro nenapadne skoleni ovladani postavy, tak k jejimu predstaveni. Jak zpival Elan, postava musi hracovi zacit smrdet clovecinou. *3*
        Toto tvurci kampane asi z casovych duvodu nezvladli. Hrajeme za odosobneneho panaka keremu mozna prijdeme na chut koncem kampane. To bude ale sakra pozde.
        • celoush
          Tak to že o Kerrym nic nevím není na škodu... každý se pak s ním může lépe ztotožnit... i o Armstrongovi jsme toho moc nevěděli, jen že je to trouba *3* podobně jako byl Hammer. Na druhou stranu jsme tu zase měli širší charaketry jako Gastovski, Blake nebo později Troska, které mi __zatím___ Miller nenahradil, i když zaděláno má.
  • MickeyMutant
    "Na epizodu Survive navážou do budoucna další dvě epizody s názvy Adapt a Win, jejich data vydání jsou však momentálně velkou neznámou."

    Jak to? Termíny vydání přece přesně určil Jay Crowe z vedení Bohemky. Podle něj každá epizoda vyjde vždy s měsíčním odstupem po vydání hry. Ta vyšla 12. září. To znamená, že první epizoda vyšla 12. října, druhá je tu cobydup do 12. listopadu a třetí do 12. prosince.

    Nechcete snad tvrdit, že kecá?
    • Deadlines jsou u vyvojaru obecne velice plovouci zalezitosti a neni to jenom problem Bohemky. *1*
      Problem je spise ten, ze to kouskovani hre ublizi. Rozmelni to zajem i propagaci. Kompletne vypustena a dobre udelana kampan mohla jeste nakopnout dalsi zajemce. Forma serialu to nedokaze. Obcas se objevi zminka, mozna dalsi dily budou vyznamnejsi herni weby ohledem recenzi uplne ignorovat. Stejne, kdo by to cetl vetsina to uz stejne odehrala v developerske verzi.
      Tipuji ze na druhe casti se zaclo makat naplno pred par dny a pokud vyjde do Vanoc bude to uspech. Jen se bojim aby to neskoncilo stylem Kdyz uz jsme tu kampan slibili tak ji nejak dokoncime. *15*
      • celoush
        Arma není hra, která se dohraje *3*
        • To ja vim, ale dobre udelana a kompletne vydana kampan by ji pomohla. Je spousta hracu ktere by bavila, ale nemaji motivaci do ni proniknout. Bez dobre zvladnuteho ovladani je hrac bez sance. A malokdo si k ni sedne, aby se ji naucil ovladat. Musi jej do toho neco vtahnout. A to Arme chybi. Ten prvotni a silny impulz.
          • celoush
            Souhlasím... s tím přístupem, že k naučení ovládání slouží ty SP mise, jsem se plně neztotožnil - kdysi jsem se o tom rozepsal: http://celoush.cz/post/43393596221/treninkova-mise
            • Jo napsals to dobre. Ja bych sel jeste dal a jak pisu vyse, hra by mohla nalakat i hrace primarne neholdujicich armadni tematice. Potencial na to ma.
          • A co to jako je ten " Ten prvotni a silny impulz"? Poreferuj.
            • Tak jako mne je to fakt u zadku. Proste mi pripada skoda nevyuziteho potencialu. Kdyz bude hra jenom pro zeleny mozky, brzo dospeje do stadia ze zelenych mozku bude prilis malo na to, aby ufinancovali dalsi vyvoj.
              Vznikaji pro Armu i nevojenske mody, napr. Altis-life, dokonce rally mody. Velka mapa je pro jezdeni idealni, stacilo by lepe doladit fyziku. Podivej na DayZ. Odklon od vojenske tematiky prilakal tolik hracu, ze slavna zelena arma komunita je proti nim jako trpajzlik. Ja chapu ze zeleny mozky chteji hru jenom pro sebe. Jaksi jim ale nedochazi ze zuzovani cilove skupiny dalsimu osudu hry spise uskodi. Spolehat na to, ze DayZ ufinancuje i vyvoj army je dosti naivni. Muze se stat ze diky jemu Arma uplne vysumi. Vyvojari soustredi energii na to, co je bude dobre zivit. A vubec bych se jim nedivil.
            • Osobně si myslím, že je patrný už, o co jde a co od toho čekat a čím se Arma prezentuje a na čem staví. Záběr na široký novic publikum, který by se chtělo cítit ve vatičce, je sice z business-herního hlediska pravda neopomenutelná věc, ale tajrdlíky, kteří si od Army slibují jen jako si zastřílet a čekat, že je něco bude chytat než přejdou k jiné FPS, můžou na druhou stranu své dojmy rovnou sbírat při blbnutí při něčem jiným. Motivace by měla být jasná už od začátku.
            • Nic slozityho. Jde o to nalakat i hrace ktery nejsou military nadsenci, vojenska technika, maskace a spousta vojenskeho cajku pro ne neni zadny magnet. Pokud bude Arma stat jenom na blaznech do valecne tematiky, bude mit problem ufinancovat stale drazsi vyvoj. Arma je platforma umoznujici temer cokoliv, proc tedy toho nevyuzit.
              V prvni rade musi byt lepsi trailer kery zaujme. Staci ingame, ale na lepsi urovni. Ve druhe rade hra nesmi nabizet liduprazdne prostredi. Altis je moc pekny ale bez zivota. Nevim kolik hracu holduje virtualni turistice v pustem prostredi. Ve treti rade musi hra nalakat pozvolnym a nenarocnym zacatkem. Par misi pro predstaveni hlavniho hrdiny a osvojeni ovladani. Klidne doveze nekam nejakou zasilku, cestou zastreli kralika k obedu, pak doveze na zakladnu vodu, ulovi par ryb, pomuze vesnicanum zastrelit zdivoceleho psa, ktery jim napada ovce, absolvuje povinny trenink v bootcampu atd atd. Proste bezny zivot na zakladne mimo bojove situace. Tyto mise muzou byt nepovinne at se valecni nadsenci neprudi a nezdrzuji. Ale zacatecnik uz bude chycen. Pak se bude dostavat postupne do slozitejsich situaci kde jde o kejhak, ale uz ma motivaci naucit se ovladani pokud chce pokracovat dal.
  • Kampan sa zatial na prvy Flashpoint nechyta, no zatial je to najlepsia kampan z pomedzi ostatnych dielov.
    Zaujala ma hned od zaciatku a nenasiel som nejake vazne problemy. Jediny krat, ked sa mi v misii s vrakom vrtulniku zasekol medic a nemohol som koli nemu odpalit nalo, lebo by som ho zabil. Reset misie to vyriesilo. Nastastie ta misia bola lahka a kratka, takze to nepredstavovalo nejaky zavazny problem.

    Dufam, ze dalsie casti budu pri najhorsom take ako tato cast kampane, no vidim miesta, kde by mohli este vela veci vylepsit. Zatial ale spokojnost.
  • C-BEAM
    tá chôdza *13* ako je možné, že napriek všetkej tej technike, mocapu a rokom skúseností vyzerajú animácie chôdze akoby mala postava naložené v gatiach ?
    • Protože je to simulace a při simulaci nemůže chodit postava normalne nybrz simulovane.
      • C-BEAM
        pokial simulujú, že sa tam každý pos*al od strachu tak potom animácie nemajú chybu.
  • Jack1947
    Ze jim to tedy trvalo... *7*
  • No, na trailery asi Bohemka nema lidi. Takovy sestrih o nicem.*1*
    Ale trailer hru nedela a kampan vypada byt povedena. Tedy jestli si udrzi alespon latku prve casti. Tipuji ze v druhe epizode na Altisu se dockame i nejake partyzanstiny. To bych uvital. Taky doufam ze se to nezvrhne na mise o ovladani vsech druhu techniky. Klidne at je to jenom o pesakovi ale at to ma dej. Docela by se mi libilo kdyby Kerry zustal na Altisu sam a musel by se probojovat a proplizit pres obsazene uzemi s pomoci partyzanu a civilistu. Necham se prekvapit. *3*
    • Trailer je fakt o ničem, ale věřím, že kampaň bude fajn
  • Nevite jestli jde parit COOP? Moznost "Host" je zasedla...
    • kovar.jakub
      Bohužel nejde
  • Kampan fajn ale do původní Flashpointu to má hodně daleko. Je to spis podobne kampani z Private Military Company.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit