Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Včera jsem pořídil a chci se zeptat lidi, přijde mi to, nebo jsem tu hru už hrál v předešlém díle?
    Jsem asi bl.ej, ale co dělá dvojku dvojkou? Přijde mi to totiž totožné...
    • Dále, přidali spektátorský mód, dodělali spoustu nových modelů (místo těch starých) pro tanky a vozidla, přidali (konečně) zimní a pouštní cammo pro všechny jednotky včetně pěchoty (oproti AS1 už konečně pouštní a zimní mapy vypadají libově), přidali pár nových jednotek jako Ostwind, Crusader AA 40mm, atd... bylo by toho asi ještě hodně, ale to se mi nechce vypisovat :-)

      Je pravda, že ten vývoj hry trochu vázne a že stále dotahují to, co již slíbili před měsíci... nicméně, stále se jedná o velice kvalitní hru... a jako finální důkaz, AS1 oproti původním Men of War měl navíc vlastně jen Japonce (oficiálně, v MoW byli jen v MODu) a pár skirmishových map... takže, rozdíl mezi AS2 a AS1 je mnohem větší, než mezi AS1 a Men of War. ;-)

      A stručně shrnuto, sice není vidět tolik změn na karosérii, nicméně pod kapotou těch vylepšení je dost a dost, a ještě spoustu (zdarma!) jich čeká... což už AS1 nikdy mít nebude... jeho vývoj se zastavil před skoro 2ma lety a už ani MP nejde.
    • No, v obou jsou tanky, v obou se jedná o 2.světovou, tak to vypadá stejně no ...

      Ale teď vážně - dvojka přinesla mnoho grafických vylepšení, a byť většina z nich není na první pohled vidět, je znát na výkonu (plynulé a realističtější exploze, lepší fyzika) a hlavně umožňují další vylepšení do budoucna, což předchozí engine už neumožňoval.

      Dále, přidala veškerý DLC obsah jedničky zdarma (tzn. všechny extra mapy a skirmish mise). Přidala spoustu vylepšení pro interface, klíčové drobnůstky jako blikající docházející munice u vojáka, lepší popsání jednotek (teď je zřetelně vidět i bez klikání, který voják má AT pušku a který Bazuku), nový systém popisování týmů/jednotek, pak upravila bojovou vzálenost (dostřel jednotek), z gruntu předělala průraznost jednotlivých děl (všech), aby odpovídala realitě, dále se vývojáři pořádně zaměřili na požadované balancování jednotek (těch změn bylo v change-logu opravdu hafo) - tzn. úprava ceny, časování, apod (což už v AS1 ke konci dost vázlo).
  • co to je za variantu Tigra s tim zkoseným zadkem a kulometem dozadu?
    • Myslis ten tigr co ma vez otocenou dozadu?
      • jo, přesně ten *1*
        • S tak výraznou kamufláží to bude Veteran Tiger, speciální jednotka ;-)
  • Problém je že na obrázcích nevidím nic nového, jednotky už dávno lze přímo ovládat a ty updaty už taky mám jako betu na steamu. Zatim mi přijde, že spíše konečně upraví v direct módu kameru.
    • Třeba tam přidají i více prvků zaměřování, jako je třeba ve WoT, WT nebo tak... uvidíme *4* Každopádně, palec nahoru za DLC které neovlivní mulťák...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit