Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • prvy screen: obrana vlaku *1* doteraz neviem ako sa instaluju protipechotne miny
  • grafika a animace je jak z minulosti
  • Radši bych úplně první původní Soldiers: Heroes of WW2 (než začali měnit jména přes Faces of War na MoW). Dalo se to hrát dost podobně jako commandos, až na pár misí nic hektického, na vše dost času. S každým dalším dílem pro mě bohužel serie ztrácí. V Soldiers jste věděli co který vojak nese a měli jste čas se s nimi piplat, po útoku vše prozkoumat a prohledat. V pokračováních už to bylo o skupinkách a tunách spawnujících se nepřátel až do úmoru (místo klidného plánování je to jen hektická akce, navíc jednotek už je pod vámi moc, aby se daly ovládat individuálně a měli jste o nich přehled jako v Soldiers, případně k nim měli vztah). Od Assault squadu už to není tak špatné, ale je to úplně jiná hra, kdy můžete spawnovat jednotky také, takže je to spíš blíž CoH, jen jednotky mají inventář, ale stejně nemáte čas ho používat a je vám fuk, když někdo padne. Povoláte další nekonečné zástupy, radši bych návrat k původním kořenům,
    • ahoj, tak já jsem ten problém s velkým množstvím vojáčků a následným nestíháním doplňování jejich inventáře řešil tím, že jsem si z RTS udělal v podstatě tahovku a to tak, že jsem si hru každou chvíli a každou chvílí mám na mysli každých pár vteřin, pauzoval a během té pauzy jsem si prohlídl bojiště a rozdal příkazy jednotkám, pak jsem hru na pár vteřin pustil, pak pauznul a zase znova dokola :)
    • Soldiers som viackrat dohral. Vyborna grafika, vyborna fizika, relativny realizmus, opravovanie poskodenej techniky atd. Hra pre hracicky.
      Dalsie dieli (FoW a novsie) som uz ani nevedel hrat, jednoducho som nestihal.

      Bodlo by aj nove Commandos, dvojku som tiez viackrat dohral na max. obtiaznosti. Trojka sklamanie.
      • Commandos 3 se velmi nepovedlo díky odklonu od původního stylu hraní. Vyžadovalo ve většina misí výrazně akčnejší přístup (spawnování nepřátel) nebo tlačil časový limit, tedy aby se to vše stihlo, tak se nakonec hráč musel také prostřílet, kdežto 2 šla dohrát prakticky bez výstřelu, ale klidně šlo hrát i rambo stylem, každému dle libosti.
        U FoW a základních MoW jsem měl přesně ten pocit, nedohrál jsem žádný, oproti S:HoWW to byl strašný chaos a nedalo se to ukočírovat na úrovni jaké jsem byl předtím zvyklý (nelze uhlídat co má kdo za výstroj a automatické doplňování mi nepřišlo moc funkční). Assault Squad jsem dohrál, ten mi přišel dobrý, ale už je to úplně jiná hra, díky obsazování bodů a spawnování jednotek. Starat se o každého vojáka jako v S:HoWW už nemá smysl, prostě je někam pošlete a když to nevyjde, přijdou noví. Zatímco u FoW a MoW přežít museli, ale dost těžko to šlo v té rychlosti a množství jednotek nějak ukočírovat.
    • Je pravda že Soldiers jakožto první díl byl ironicky asi také nejlepší díl.
  • Digitalmindsoft je docela vychcanej. Bude prodávat kampaně, který oni nevytvořili. Takto se vydělává...
  • Strasne nedocenena serie. Hlavne prvni hry (Soldiers: Heroes...).
  • Jsem věrným fanouškem už od Faces of War po Call to Arms... ale přijde mi, že autoři hráčům vrací míň než sami dostávaj.. v podstatě, je to všechno jen přeskinované Faces of War.. chce to razantní změny počínaje DMG systémem a konče AI, protože to jsou největší bolesti celé série
    • Men of War jde do hajzlu od doby kdy se toho chopil Digitalmindsoft.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit