Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Máte tam chybu. Je to Grimgor Ironhide (ne Ironside)
  • Tak to vypada na prvni TW kterej nekoupim hned na zacatku ale pockam az to bude ve vyprodeji za 2,5 Eura *9*
  • palver
    Ve světě Warhammeru se vůbec neorientuju. Když si tuhle hru někdy ve výprodeji koupím, abych měl TW komplet, budu moct hrát se "středověkou" lidskou armádou, nebo budu muset ve svých řadách přetrpět skřítky, zlobry, otesánky, čarodějnice a podobnou pakáž?
    • Přetrpět ? Kdo by z tohohle mohl trpět http://www.games-workshop.com/en-GB/Warhammer?N=102295+4294966472&Nu=product.repositoryId&qty=96&sorting=phl&view=table&categoryId=cat440002a-flat ? Teda až na ty čínský děti co to vyráběj, ale jinak to všem musí dělat ohromnou radost ! Tohle vypadá jako po dlouhý době pořádnej Warhammer a ta značka to taky potřebuje jako prase drbání. Co si budem totiž povídat těch dobrejch PC her ze světa Warhammeru (né 40k ten tam solidní kousky má) zrovna za poslední dekádu moc neni.
    • Jop, ale zase si ve že jsi musel v Rome přetrpět nájezdy hořících prasat
  • Takže chápem dobre, že to je kombinácia sérií Total War a Warhammer? *7*
    • Chápeš dobře, ale pomalu :D
  • Moje přítelkyně s titulkem souhlasí.
    • Asi tě chce utěšit...
      • asi jo *2*
  • Super no, z jediný seriozní historický strategie na trhu udělají pohádkovou fantazmagorii. Tohle vzniknout mohlo ale ne jako Total War.. Doufam že budou poučený, až to bude stejně nedodělaný jako Rome II a každej se na to vysere *3*
    • z jediný seriozní historický strategie? co bereš? :)
    • Chápu, jak to myslíš, ale přesto k té seriozní historické strategii, to si vždy vzpomenu na Medieval 2. V kampani rok 3500 po Kristu a dějiny jedna báseň. Evropa znající jen říše španělské a tímurovské, dánské ostrovy s hlavním městěm Londýn a posvátný kraj římský. A hlavně milénia a milénia trvající masakr, chaos, zmar, bída a temnota. Technologický vývoj a světlá budocnost se nekoná, v kurzu pořád morové rány, látané hadry, zbroj, mečíky, primitivní flinty, rytířství, feudalismus, stovky metrů vysoká opevnění a tisíce let zašlé standarty vypovídající cosi o dobách, kdy byli pomazáni první z prvních před velkou špaňělskou válkou, která akorát otevřela dveře černé temnotě z východu. Co vybočuje z tohoto zdánlivého "primitivismu" jsou snad jen stovky a stovky nasraných zvířat s dělem na hřbetě, co dokáží proměnit hradby v hromadu písku, město v hromadu kouřících trosek a vystřelit hrdé rytířské řády desítky metrů před sebe. Tenhle svět nezná historii Karlů, Ludvíků, Václavů a letů na Měsíc, tenhle svět zná zašlé tradice upalování bezvěrců a genocidy všeho cizího, zná biliony chudě i urozeně narozených s naprogramovaným cílem dospět, zařadit se a skončit kdesi v lese zadupán do země třímetrovou šedou obludou pro kousek půdy a cti pro prapor. Nic víc než svět rozkazujících stavů a dávných společenských pozůstatků v podobně voleb papasů máchající po tisíce let bulami o svolávání všeho co křesťanského zůstalo k prolití ještě toliko krve, co bude zapotřebí k rozdrcení těch Mohamedových psů a ochrany posvátného Říma, symbolu odporu a křesťanstva.

      Takže podle mě se Warhammer v téhle značce určitě neztratí... :D
      • PreidaQ
        Ty vole, to máš jako v plánu celý život hrát jenom jednu hru?
        • heheh :D Znáš to, jedna z těch uložených kampaní, kterou člověk nechal pro zábavu pokračovat kam až to půjde s vlastními cíly a motivacemi. Však jsi slyšel o tom týpkovi, co měl v Civilization rozehráto deset let, ne? :D
    • Co brečíš, na trhu máš tuny pořádných historických strategií, naopak fantasy nevyšla už věky. Bitvy v Total War začaly být okoukané a vždycky jsem měl pocit, že mají mnohem větší potenciál než vizuálně nezáživné historické bitky. Proč myslíš, že historické strategie z poslední doby úplně vystřihly RTS battle systém.

      Navíc tohle není pohádkoví LotR sestavený z filmových klišé, ale poměrně syrová fantasy, kterou lidi neobjevili až po natočení filmů. Už jen pár univers (pod minulým článkem jich bylo zmíněno pár) může nabídnout tak příjemné prostředí pro ducha total war.
      • Celá tahle reakce je vedená ve smyslu já mám pravdu a vykřičím jí do světa. To samozřejmě neznamené nic špatného. Přesto si dovolím oponovat. Ve strategii jde především no o tu strategie, případně taktiku na bitevním poli, zaujmout hráče vizuálně bych tam neviděl jako prim.

        A k LotRu. Že je to vlastně pohádka se nadá popřít, ale přesto bych ji tak silně neškatulkoval. Já stejně jako mnoho dalších jsem milovali Tolkienův svět dávno před první klapkou. A je navíc třeba zamyslet se nad dobou vzniku. Kdyby Warhammer vznikl ve stejné době, byl by také mnohem víc pohádkový a mocné západní impérium by vedlo válku s rasistickými orky (nebo skřety) v touze osvobodit jejich poddané z útlaku jejich vůdce Fírerga...
        • bohužel pokud hledáš taktické bitvy v Total war sérii tak to budeš muset někam jinam. RTS bitvy v TW jsou proslavené především retardovanou UI, kde se musíš snažit aby jsi nepostavil UI protivníka do situace, kdy nezačne dělat úplné hovadiny (nechat si lučišníky baitit z hradeb, utíkat tam a zpátky pod palbou luků,................................................................................................... .............................................................................................................................................. ................................................................................................................................................................................................................).

          A co se týče tématu... Warhammer série vznikla za studené války, kdy si všichni sr*li do kalhot, že na sebe USA a SSSR vletí. Z Warhammeru rozhodně žádnou tak silnou odezvu z doby, kdy byl vytvořen, jako u Tolkiena. Navíc svět Tolkiena nebyl vytvořený pro Epické Efektní bitvy, kromě dob kdy se mezi sebou mlátili Valar a Morghot, Tolkienův svět připomínal obyčejný středověk (trvající tisíce let :D), kde skřeti zastupovali obyvatele 3.světa, lidi zastupovali lidi, Elfové Hitlerův vlhký sen a pajzlové odbory. Čarodějové rozhodně nemetali ohnivé gule (maximálně hořící šišky) a všechny zajímavější monstra se vyvraždili hned jak se objevili. Pokud by jsi se držel knih tak je TW Středozem asi tak zajímavá jako jakýkoliv jiný historický díl. Naopak svět Warhammeru je na míru postavený standardním požadavkům Holywoodem vykrmených lidí (co si budeme povídat, líp se na to kouká).
          • používej mody, já osobně používám Darth mody na nejvyšší obtížnost a jsem vcelku spokojen.. ai není génius, ale pro výhru se musíš snažit...
  • Tipuji podle rychlosti vývoje, že Warhammer TW bude vytvořen na warscape engine typu xxx. Jsem zvědav, jak si poradí s AI a taktikou bitev. Jen, aby to nebylo zase typu .... frontální útok a za 2 minuty konec bitvy. Hlavní je, aby ukázali gameplay a ne pouze trailer. Všichni víme jak to dopadlo s TWR2, že? *10*
    • Souhlas. AI je největší problém total war série a měli by jí řádně přepracovat. Zvlášť tady by mě to štvalo.
  • tak tomu říkám facka... čekal jsem hvězdné marináky, pověstnou imperiální gardu a úchvatné tankové bitvy a vono to je středověké? Nu což hold se zase vrátím k TW Shogun 2:-)
    • staré dobré fanstasy . díky novím hrám z warhammeru 40.000 strašně upadá a to je škoda vždyť ve warhammeru 40.000 jsou lidé téměř zápornou rasou (ony jsou tam jen 2 kladné rasy a to Eldaři a Tau) ale ve fanstasy nejsou lidé tak xenofobni a dovedou se domluvit i s některými zlýmy :D :D
      • Dovolím si nesouhlasit. Eldaři a Tau rozhodně klaďasové nejsou. Spíš k nim mají ze všech nejblíže.
        • Jen poznámka: Tau byli skutečně ve svém prvním codexu líčeni poměrně kladně (celkové pojetí pro "Greater Good", dobyté planety například nečistili jako Impérium apod.). Tohle bylo později přehodnoceno jako příliš pozitivní pro WAR40k universum a tak následně přišly úpravy (princip vládnutí Ethereal kasty, sterilizace lidí na dobytých planetách apod.).
      • Eldaři v žádném případě nejsou kladná rasa,
  • Tak nějak netuším, jestli být nadšen... Že budou mít "epičtí" hrdinové nějaký příběh je pro mě dost těžká představa. Na total waru jsem vždy miloval to, jak jsem si hraním vytvářel vlastní příběhy, ale těžko soudit podle pár vět. Co mi ale podstatně vadí je nesmrtelnost velkých hrdinů. Warhhamer znám leda podle pár pc her, ale tohle mi přijde divné...
    • No spíš to bude fungovat tak, že při bitvě se zraní a nebudou dál pro bitvu přístupný. A pak za pár kol se znovu "oživí".
      • To jsem pochopil, respektive si to tak nějak taky představuju, ale právě ta starost o velitele a zároveň potřeba mít ho poblíž bitevní linie, kvůli podpoře jednotek... to je jeden z mých oblíbených prvků, zvlášť v multiplayeru ve starších dílech, kde smrt generála často znamená prohranou bitvu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit