Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co mne osobne prijde jako nejvic obtezujici vec je fyzika mice. Prakticky neexistujou lehky tece kdy strelou trefim hrace a mic zmeni smer treba jenom o metr dva. Kdyz uz mic pokracuje po teci smerem na branu tak se skoro zastavi. To samy u golmana. Golman si na mic bud vubec nesahne nebo strelu proste vyrazi ale to ze by mic skrtnul a presto byl gol to sem zazil tak jednou dvakrat. S tim se poji i to ze kdyz na me de protihrac z uhlu tak proste vim ze gol nedostanu protoze prostrelit ho ciste takhle z uhlu skoro nejde takze to golman skoro vzdycky vyrazi. V PES je tohle mnohem prirozenejsi.
  • Offside (dvě "f")
  • Mě stačí, když zrušej autoaim. Ale to by pak přestaly ty děcka hrát.
    • mrkni na gameway.cz,tam se hraje pouze na manuál. Jinak k tý fifě.Stačilo by aby odstranili spoustu debilit jako např. výkop golmanem a hned protiútok sám na golmana,moc gólů z rohu,moc odpískanejch zbytečnejch penalt(sudí je jedna z nejhorších věcí v tý nascriptovaný sr..),střed hřiště zapojir znovu do hry,protože teď stačí hrát nesmyslný formace 5 -1 -4 a pod . a jen to kopat na slepo dopředu,ono to na nějakýho útočníka vždycky spadne.Pak vyhodit ze hry ten komickej impact,nebo jak se ta de.ilita jmenuje a spoustu dalších zhovadilostí na který si teď nevzpomenu. Ale stejně jako pisatel článku,mám odehráno spoustu psů a fif a v nějakej zázrak v podobě dobrý hry nevěřim.Tři věci opravěj a 10 nesmyslů tam daj jako novinku:).
    • si bez fotbal zakopat nekam do telocvicny nebo ven, ty decko... *15*
  • ficinho10
    tady tyto obrazky , by logicky nemely byt z fifa 13 jelikoz hraci maji dresy pro tuto sezonu a ne tu dalsi a maji stare kopacky *4*
  • Doufám, že se podobného článku dočkáme i pro PESko

    http://www.konami-pes2012.com/eu/2012/04/pes-2013-innovations-and-improvements/
  • no jsem zvedav, fifa 12 je povedena, ale ma sve chyby. V podstate kdyby vydali jednou rocnik bez chyb uz by nemusely vydavat dalsi *1* to je asi to co nuti hrace kupovat dalsi rocniky, udelaji nove chyby a v dalsim je zase odstrani s tim, ze budou zase chybky jine *1* Takhle to proste je, ale porad mi to proste nepripada jako ten opravdovy fotbal. Vse je fajn, ale hra mi proste prijde na fotbal strasne rychla, na tomhle pes novy docela zapracoval. Hriste dava pocit, ze je opravdu velke a prostorne a hra pripomina fotbal jak kdyz ho sledujeme. Fanouskem serie PEs nejsem, ale tohle je pro me u fifky minus. Ze to je ze strany na stranu, strasne rychly. K tomu kdyz si pridam to, ze souperi udelaji jeden, max dva fauly za zapas, vecne bez chyb utoci a brani.......nabihani spoluhracu kde vetsinou behaji za obrancema. A trochu upravit ten novy engine, casto se mi stane ze branim, hrac jaksi divne zavravora, spadne a dostanu gol *1*
  • jindra.veliky
    a vubec, FiFu si strcte nekam a udelejte NHL na PC (poradny) *16* *16* *16*
    • Jn rekl bych ze Fifa uz je momentalne dobra dost.Mohli by udelat nejaky bombovy NHL a prolomit to konecne protoze od NHL 9 mi to prijde hodne podobny.Ale je fakt ze ta 12tka uz vypadala lip,ten novy engine vtech bodychecich tomu dodal trochu stavu.
    • Trol.diskuzni
      Tak pořád tady máme NHL 2004... na netu jsou mody se současnými týmy a soupiskami. *4*
      • to trol.diskuzni:
        myslis ten mod NHL 04 rebuilt? ted jsem na to koukal vypada to hodne zajimave
        • Trol.diskuzni
          Jj, dívám se na to a je to ono... *4*
          • no asi oprasim stare nhlko 04 *1* tohle vypada fakt zajimave, pripada mi to o dost nekde jinde nez NHL 09, v tom nejlepsim slova smyslu
            • Kdyz nemam po ruce xbox, tak hraju na pc tohle, muzu jenom doporucit *4* na pocitace neni lepsi hokeje.
            • Trol.diskuzni
              NHL 04 je prostě best... *4*
      • tak i NHL diky erast lize je pomerne zabavna zalezitost, celkem tam hraji prvni a druhou ligu vcetne tipsport ligy. Ale ta grafika, netvrdim, ze jsem uplne zastancem toho, aby kazda hra mela spickovou grafiku, ale vono kdyz si clovek zahraje NHLko na konzolich tak preci jen i ten lepsi vizualni pohled a novy engine hry, ktery ma spoustu moznosti je hned neco jineho......nevim jak to je s NHL 04, kdysi jsem cetl, ze jsou na to dost paradni modifikace, ktere dokonce i slusne vylepsuji grafiku hry, ale co je na tom pravdy to nevim. Ale myslim, ze uz by si v EA opravdu mohli vratit mozek zpet do hlavy a kdyz uz i ta FIFA vychazi konecne v tomto podani na PC, tak by jim neuskodilo vydat uz konecne i to NHL. Ale pry evropane ten hokej moc nemusi a neni to tu tak popularni, no jestli se podivaj na par zapasu z MS letosniho a uvidi ty prazdny stadionu tak nam to fakt nevydaj a reknou, ze mame dukaz ze neni tak popularni*1* *1*
        • Erast jen sbira addony ktere lide delaji, to si je rovnou muzes stahnout pro NHL z thebreakaway.net nebo pro ceskou ligu elhmod.net. :) nhl.rehoc.eu
        • jindra.veliky
          rozdeleni MS do dvou statu se ukazalo jako naprosta volovina! *16* *12*
  • jindra.veliky
    to je zmen jak v CoD...taky by k tomu uz mohli vymyslet neco poradnyho *12*
  • Hlavně aby zrušili to, že na vysokou obtížnost hraje každej tým ťukec jako Barcelona a prakticky jim nejde vzít míč.
    • Trol.diskuzni
      Jj, od World Class to začíná být dost unreal...
      • World Class mi prijde ještě příjemně hratelnej...legendary už je uplná digihra a clověk už nehraje uplně fotbal...,ale spíš mi vadí, že jako barcelona hraje každej druhej tým třetí anglický ligy a ze se styl neupravuje podle soupeře. Chápu, že třeba Shefield hraje ve svý lize ofenzivně, ale kdyby přijel v poháru k nějakýmu týmu z PL, tak na něj nenastoupí jak na Bury nebo Preston. Navíc maj všichni zpracování a kontrolu míče jak xavi, což snad ted zlepšej. Každopadně je optimistický, že hlásej změny u věcí, kde měli problém. Snad jen trochu se bojím, že nebude stačit měnit směr aby člověk přešel přes hráče, ale to se uvidí až v praxi jak to bude vypadat. Snad to nedopadne tak, že by člověk musel udělat nějaký master combo analogem aby prošel. Ve skutečnosti se taky neprochází jen finesama,ale prostým oběhnutím nebo rychlou změnou směru.
        • zdeeneek
          "Snad jen trochu se bojím, že nebude stačit měnit směr aby člověk přešel přes hráče, ale to se uvidí až v praxi jak to bude vypadat. Snad to nedopadne tak, že by člověk musel udělat nějaký master combo analogem aby prošel. Ve skutečnosti se taky neprochází jen finesama,ale prostým oběhnutím nebo rychlou změnou směru."

          Neco v tomhle smyslu jsem chtel po precteni clanku taky napsat, ale udelal jsi to za me a usetril mi praci *4*
  • Trol.diskuzni
    Upřímně doufám, že se jim alespoň částečně podaří odstranit neduhy povětšinou zmíněné v článku:

    1) Stále dost mdlá inteligence obrany + "přecheatované" chování soupeře v posledních 15 minutách zápasu, když nevyhrává,

    2) Velmi nízký počet faulů a karet, především ze strany soupeře (AI) - v reálu to prostě nechodí tak, že si obrana po celých 90 minut čistě drží svoji formaci a když už presuje, tak "dokonale synchronizována" a bez faulů.

    3) Dost často nepříliš dobré chování hráčů při útočení - čekal bych od nich, že se budou chovat více jako individuality a ti dobří se hodně nabízet... Naštěstí se v tomhle ohledu dá trochu čachrovat v nastavení formace a taktiky. A ty věčné offsidy z důvodu špatného chování hráčů při nabíhání, to je tragédie...

    4) To taktické bránění je v pohodě, ale postrádá vyšší smysl, pokud na počítačem ovládané obránce není spoleh a musím všechno hasit kombinací agresivního presingu/dokonalého držení pozice, v závislosti na situaci.
    • Trol.diskuzni
      5) Kličkování je perfektní, ale dost mě štve, když se převálcování obráncem ve hře často nepovažuje za faul... Pak stačí, když má obránce velkou sílu a obranný zákrok ve stoje a kličky jsou dost na kulové (nedejbože, když má ten obránce zrychlení vyšší než cca 75).

      6) Přímáky jsou stále dost nezvládnuté z hlediska týmové taktiky... Chci mít možnost si přesně nadesignovat vlastní řešení situace s konkrétními hráči, kteří budou v akci figurovat a kteří jen budou blokovat hráče soupeře.

      7) Chtělo by to poladit i penalty - člověk nemůže úplně přesně skočit nějakým směrem a tak se stane, že pokud soupeř nestřílí úplně k tyči nebo přesně doprostřed, tak přestože člověk tak nějak přesně tuší, kam to poletí, není schopen tam přesně skočit a nesmyslně dostane góla...

      8) Chtělo by to rozhodně přepracovat i způsob, jakým soupeř chybuje... Nastavit posuvníkem vyšší chybování v přihrávkách soupeře prostě nestačí, a i přesto je AI nepřirozeně přesné (prostě buď soupeř přihraje strojově přesně a nebo lehce šejdrem, ale to pořád neodpovídá realitě).

      A takhle by se dalo pokračovat... Naštěstí spousta věcí je už dotažená téměř k ideálu, případně se dá vhodně vylepšit některým gameplay patchem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit