Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • upíři v tomhle addonu budou chodit pozpátku? *8*
  • dilinja
    Proc je na konci "better with the kinect" ? *16*
    • Spades
      Protože na kinectu můžeš shoutit do mikrofonu shouty
  • tohle ještě někdo hraje ? :)
    • ano hraje... tobě ovšem doporučuji něco jiného - např.: http://www.addictinggames.com/funny-games/theidiottest.jsp

      *3*
      • netřeba se rozčilovat, pokud máte rádi zastaralé retro hry, je scyrim i s rozšířením samozřejmě přesně pro Vás :)
        • gooby plz
  • bez trola a bez poznámky na upíry lítajíci pozpátku?:).....jinak dlc vypadá docela zajímavě.
  • MrSanta
    Jsem zvědav jak rychle nám toto DLC dodá náš lokální distributor.
    Vypadá to zajímavě, už se těším až jako válečník natrhnu upírům sedínku. Pak si loudnu snipera z Dark Brotherhood a podívám se na zoubek Dawnguard. Nové zbroje vypadají pěkně a na kuše jsem taky zvědavej. Jenom mám obavu, aby moji hrdinové nebyli moc silní - přece jen s orkem na lvl asi 55 s vlastní výbavou (max blacksmithing a max enchanting) jsem byl skoro nesmrtelnej. Jenom abysme nečekali do vánoc, než se to uráčí u nás vydat.
    • Cahir
      czlukas: Prý ej dobrý Two Worlds (hlavně dvojka), ale nemám s touto sérií vlastní zkušenosti.
    • Proč nezačít s novou postavou? Já si třeba max blacsmith a max enchanting udělal až po dohraní větších příběhových linií a chvilku si užíval ten pocit neporazitelnosti. Nicméně to byla nuda. S druhou postavou můžeš hrát už nerušení RP :)
      • MrSanta
        Já jsem nečekal, že crafting bude tak silný. Tvrdě jsem ho vylepšoval a vždycky jsem měl mnohem lepší výbavu, než jsem našel. Abych si užil radost z nalezených zbraní tak jsem rozjel dunmera a perky dávám do marksman, alchemy, sneak a light armor. Jedu s ním Thieves Guild a Dark Brotherhood, plus různé vedlejšáky na které cestou narazím. Ani ty schody jsem s ním ještě nevyšplhal. Ten zatím OP není, alchemy to moc nevytrhne. Navíc používám pouze zbroj od zlodějů a bratrstva. Je to s ním docela makačka v porovnání s tou mojí orkskou mlátičkou *1*. Když jsem ustřílel na asi 20. levelu Draugr Deathlorda a vypadnul mi z něj ebony bow, tak jsem měl radost jak o vánocích.
        Dawnguard nejdřív prosvištím s orkem - zabijákem upírů a pak to projdu s tím dunmerem temnou cestou. S tím by to mohlo být těžší. Snad na to bude čas - na prázdniny plánuju nákup ultimátku F:NV jakmile žuchne do nějaké slevy na Steamu.
        • Cahir
          Tohle je další důkaz toho, jak Bethesda prostě neumí dělat vnitřní mechaniky. Designéra, kterej má tohle na starosti, by měli vyrazit. Mechaniky byly úděsné v Morrowindu, Oblivionu, Skyrimu i ve Falloutu 3.

          Teď Skyrim hraju, mám to zapnutý na nejtěžší obtížnost (hráč působí 0.5x dmg, protivníci působí 2x dmg) a přesto jsem nezničitelnej pán tvorstva. WTF? Kdyby si s tím vnitřním systémem někdo pořádně pohrál, ta hra mohla být kvalitativně někde úplně jinde. Mám pocit, že tady je problém v samotném jádru hry. A mrzí mě to, protože jsem si dosud Skyrim užíval. Bohužel nemá tak zajímavý příběh a questy, aby mě i přes zprasené mechaniky udržel jako F:NV (tam jsou mechaniky možná ještě horší, trochu lepší je to až DLC). V Bethesdě jsou v této oblasti i po 10ti letech stále amatéři *7*
          • No nevim, New Vegas byl od Obsidianu a prisel mi 10x lepsi nez Fallout 3 co do hratelnosti.
            Jinak souhlasim,ze Skyrim mohl byt hra pomalu desetileti, kdyby promakali vnitrni mechaniky a zamezili ruznym "exploitum" kdy se z enchantero/blacksmitha celkem lehce stal polobuh.
            Jo a taky souboje mohly byt udelany podstatne lepe, mohly vyzadovat aktivni kryti a vubec celkove je vice promakat nez jen zbesile mackat mys.
            Skyrim jsem si nejvice uzil na nizsich levelech, kdy jsem se na koni toulal krajinou a objevoval ruiny a dalsi skryte zakouti...skoda ze ta radost nevydrzela az do konce :-(.
            • MrSanta
              czlukas: Celkem si lidi chválí Divinity II: Ego Draconis (Divinity II - The Dragon Knight Saga = komplet i s datáčem a celkově upraveno). Sám jsem to ještě nehrál, ale myslím, že se dá o této hře říct, že je to open-world.
            • Spades
              Tak potom jedině počkat na novou značku :D
              Gothic mě nikdy moc nebavil, Risen je na mě až naopak moc HC a jiné kvalitní Open World RPG neznám :D
            • Cahir
              Jsem opravdu nerad poslem špatných zpráv *1* , ale Zaklínač je koridor...
            • Spades
              Jenže u FO3 sem měl od třetiny hry power armor, a všecky nejtěžší zbraně, a všecky jsem ownil. Ve Skyrimu jsem si všecko nacraftil, a taky jsem byl neporazitelný (TES prostě potřebuje slabé věci z obchodů a craftingu, a uber silné legendárky...)
              U F:NV jsem měl většinu času mizerné brnění, málo nábojů a lékarniček. Ale zas na druhou stranu F:NV mělo fakt retardovaný crafting, takže možná kdyby byl o něco jednodušší, tak by to bylo nakonec to stejné jako FO3 a Skyrim.

              Prostě Betheseda neumí dělat Level a Item progression. Buď si totální lemra co nemá žádné předměty, protože nevíš jak je sehnat (Oblivion), nebo ti všecko naservírujou ve městě, takže vůbec nemusíš procházet vedlejší questy (Skyrim)

              KOnečně bych si chtěl zahrát vyrovnané OpenWorld RPG... Jedině si asi počkat na nový komp, a zkusit Witcher 2
            • Cahir
              New Vegas dělal sice Obsidian (a je to vidět na obsahu), ale mechaniky téměř naprosto zkopíroval od Bethesdy. Až na pár drobnosti jede podle úplně stejného mustru: postava získá všechny užitečné perky, má možnost dostat všechny vlastnosti (SPECIAL) na deset (deb*lní intense training!!!), hráč si oblíkne plášť, brejle, rukavice a rázem je z hloupého kovboje geniální vědec (hadry, co ti přidávaj dovednosti je jedna z největších zhovadilostí, s jakou se Bethesda kdy vytasila) atd. atd. Všechno tohle a mnoho dalších "cool" fičurek Obsidian přebral a pokud vím, nikdo je do těchto rozhodnutí nenutil (ale faktem je, že na to měli rok a půl, takže nebylo tolik prostoru na promýšlení veškerých aspektů hry... na druhou stranu jsou tohle takové chujoviny, že to rozumného člověka uhodí do obličeje okamžitě). A dokonce podělali i to, co sami vytvořili; crafting naprosto k ničemu a nepotřebný, jelikož ve hře je taková spousta nábojů a haraburdí obecně, že z něj člověk má velké kulové, obchodníkům se munice také obnovuje raketovou rychlostí. Hard-core mód se později omezuje pouze a jenom na to, že hráč shání vodu kvůli dehydrataci. Běhání po poušti, resp. obíhání obchodníků kvůli vodě, si opravdu nepředstavuju jako hard-core činnost. Nemá to vliv na absolutně nic jiného, není to výzva, není to užitečně, jenom to otravuje a zpomaluje.

              Obisidani dobře píšou, ale v tvorbě mechanik jsou tak špatní, že si s Bethesdou můžou podat ruku...
          • MrSanta
            Já bych to jako chybu neviděl. Když se člověk věnuje pořádně craftingu a stane se z něj nejlepší kovář a enchanter ve Skyrimu, tak má silnou výbavu. To samé je třeba v KoA:R - taky tam mám kováře a vlastnoručně udělané zbraně a zbroje byly zatím o dost kvalitnější než to co jsem našel. Alchymií si udělám über nápoje i v Eschalonu.
            Jak to dořešit nevím. Možná kdyby byl crafting "dražší", ale zase když si člověk dá tu námahu a pečlivě prochází krajinu, kutá každou rudu a pak stráví čas s výrobou - kvalitní výbava je jeho odměna. Mě to zas tak mimo nepřijde. To je spíš mimo možnost někomu zaplatit za trénink a vzápětí si peníze ukrást zpátky.
            • MrSanta
              Cahir: heh, to s tou dostupností materiálu u obchodníků mě ani nenapadlo. Já jsem to od nich nikdy nekupoval *1*.
              Co se ukradení peněz týče - nevím, sám jsem nezažil, informace z "doslechu". Osobně takové věci nedělám.
              Těžší crafting - tam by měli vývojáři problém najít zlatý střed. Samozřejmě by to šlo udělat. Taky by šlo obtížnost craftingu naroubovat na nastavenou obtížnost (ale to by nesmělo být možné obtížnost během hry měnit). A Bethesda kráčí cestou nejmenšího odporu s mírným pokrokem. Však oni to do TES VI nějako doladí, lemplíci. Poladili trénování za peníze, poladili krapet alchymii, třeba poladí i ten enchating a blacksmithing. A navíc by jim pořád někdo řval. Buď že je moc lehký nebo naopak moc těžký vyrobit über předměty. Lidi jsou parchanti, těm se nezavděčíš *15*.
              Výhodou je, že si člověk může udělat výbavu, jaká se mu líbí. Mě se nejvíc líbí orkská zbroj, tak si jí vyrobím, vylepším a chodím s tím celou hru a nemusím si brát daedrickou jenom kvůl lepší obraně *14*
            • Cahir
              Proč jsou tedy crafting a očarování tak přesílené? Proč se každému kováři-obchodníkovi obnovuje počet ingotů každý den? Proč není k lepším zbraním a zbrojím potřeba nějaký materiál, který by byl vzácný a těžko dostupný ?Vývojáři by si tím pojistili, že daný předmět získá hráč na patřičné úrovni. Tohle jsou prostě nedotažené herní mechaniky, ekonomie atd. a ja nevidím zas tak velký problém ve vypořádání se s nimi. A jestli jsem schopen podat zpatra návrh na řešení já, naprostý amatér a člověk, který na hře nikdy nedělal, pak je něco opravdu špatně.

              To s těmi penězi (máš na mysli družníky??) je určitě bug. Pokud by tohle byla fičura, tak to už by bylo moc. *1*
  • Prečo by som mal tunaky používať mozog? Veď to je takáto stránka:
    http://zeny.tiscali.cz/kolegove-si-to-rozdali-primo-v-kancelari-140520
    Nič viac a ani nič menej, keď chceš niekde používať mozog choď na sigil, tes, brahminy, ale tu?
    *8* *11*
    • jde o to že neumíš naformulovat vetu, je to divny
    • zkusil jsem vas prispevek precist 3x a porad nedava vubec zadny smysl
      • Ad: cody niekde dole.
  • skyrim nebyla tak dobra hra jako Oblivion (nemluve o Morrowindu), nevím presne proč. Asi mene postav, skaredší a menší mesta, hnusnejší grafika (relativne ve svoji době). Vavra naspal svuj clanek 100 duvodu proč se mu nelíbí, nektere byli mimo ale možna v polovine se trefil a i to je dost *13*
    • Ve skyrimu, oproti oblivionu me nejvíc mrzí guildovní questy... těšil jsem se na něco víc než na 10 jednoduchejch questů za každou frakci *9*
    • 1. Skyrim má lepší grafiku než Oblivion. Mám obě hry nainstalované a porovnával jsem grafiku a Skyrim je podstatně lépe vypadající hra 2. Města jsou věc osobního názoru, ale mně se líbí jak ta ve Skyrimu, tak ta v Oblivionu.

      Čeho jsem si všiml a co mě trochu rozesmálo a nepotěšilo, bylo ohniště v hráčovském domě ve Whiterunu. Nejraději bych vyzval hochy z Bethesdy, aby si zkusili takové ohniště rozdělat přesně tak, jak to udělali ve hře. Myslím, že by se udusili. *1*
      • jasne ale proto jsem napsal "relativne ve sve dobe". v dobe kdy vyšel oblivion to byla nejlepe vypadajici hra. ted je skyrim takovy lepší prumer, možna ani to ne
        • Dnes má Skyrim daleko větší konkurenci i v rámci svého žánru, pokud se bavíme o grafice. Ono taky důležité říct, s jakými hrami to srovnáváme. Pokud jen v rámci žánru, pak je Skyrim stále špička společně třeba se Zaklínačem, jenže ten zase nemá otevřený svět.
          • já raději vyměním otevřený svět za skvělý příběh a výbornou grafiku
      • myslim ze ne, takhle vypadal "standartni" vikingsky longhouse http://viking.no/images/hus.gif
        • jo, jenže ve Skyrimu jsou dvě odlišnosti: chybí odvětrání + ohniště je na místě pod stropem, kde je hlavní ložnice. *2*
          • MrSanta
            To je aby nebyla v posteli zima. Já s dýmem problém nemám, Lydia je pořád v Breezehome a větrá. I Whiterunský hasičský sbor si už zvyknul, že se mi čudí z oken *1*
        • pripadne http://www.hurstwic.org/history/articles/daily_living/pix/longhouse_interior_sketch.jpg
    • Tak me se skyrim celkem libi a Oblivion v zakladu taky nebyl zadna slava nicmene diky modum ho mam nainstalovej dodnes
      • p.s. taky každe mesto melo jinou architekturu
        • tak ve Skyrimu přeci taky. *3*
          • stratego
            leda ve snu :)
            • lol, tak naštěstí tuhle ůppoznámku lze vyvrátit velmi snadno. Stačí se podívat např. sem:
              http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Cities

              Každé město má svou unikátní architekturu. Žádné z měst nelze zaměnit. Jistě, drobné vesnice jsou si podobné - stejně jako v Oblivionu mimochodem. Ale města jsou každé unikátní. Pokud nesouhlasíš, hru si nehrál a nebo máš zvláštní zrakovou vadu. *3*
      • nerikam ze je to spatna hra, jen me to nechytlo. další vec treba prostredi bylo moc jednotvarne, všude bud snih nebo žlutá tráva. V Oblivionu bylo krasne variabilní prostredí, louky s obilím, zimni scenerie, hluboke lesy, mocaly atd proste radost objevovat ten svet.
        • To bylo protože v Oblivionu byl Cirrodil uprostřed světa, takže se tam setkávalo hodně kultur, ale Skyrim je jenom na severu. Mě bavili hodně obě dvě hry a nedokážu říct která je lepší nebo horší, protože každá má něco do sebe
  • Skoda ze nemuzu nakupovat pre Steam :/
    • A pokud jde o regionlock pro skyrim(a jiné), tak ten eště nedavno "nefungoval" na stránkách, nevim jak teď(delší dobu sem nic nekupoval) stačilo vypnout klienta, koupit na webových stránkách steamu. Region, neregion, hra byla v knihovně *3*
    • Proč nemůžeš nakupovat přes Steam? Pokud nemáš kartu, můžeš nakupovat třeba přes paysafecard. Koupíš někde v trafice anonymně za hotovost, do steamu nacpeš číslo a voilà.
    • Stačí koupit například na mmoboost.cz nebo na bezkrabice.cz a aktivovat na Steamu. Můžu zaručit bezproblémovou funkčnost i módu a mnou vytvořené kolekce.
      • Od mmoboost.cz RUCE PRYČ. Nemám s nimi zrovna dobré zkušenosti, co se týče Steam her.
  • Výborně. Mám zatím 74 hodim ve Skarimu a do léta to bude akorát abych dodělal zbylých 12 achievementů. Diablo prokládám Skyrimem tak to bude přesně. Ale určitě koupím. Mlask.
  • Trailer fakt hezkej. Teď jde jen o to, jak moc to Bethesda pobethesdí...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit