Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cosi
    Za čárkami se dělají mezery, aby se psaný text dal číst a nebyl z toho chuchvalec znaků. Pokud tě to - vzhledem k ignoraci velkých písmen netrápí - tak doporučuju přestat dělat mezery i po jednotlivých slovech.

    http://korektor.the-comic.org/comics/137

    EDIT: Špatná reakace na Toma s inkognitem
  • Blue.Shark
    Věřím, že by to mohla být zábava. Hodně mě zaujalo hlavně "počasí" ovlivňující hru. Pokud je ale tohle "téměř hotová hra", pak se dost bojím animací jednotek. Ty jsou sice proporčně ztvárněné zdařile, ale například výsadek toho Kolosu je víceméně komický a vůbec nebudí pocit, že je to ultimátní zbraň; spíš že je to plastová hračka. Stejně tak tanky, které se bez nějakého náběhu okamžitě plnou rychlostí rozjednou do cílové destinace - není z nich cítit jejich tíha (SupCom:FA měl tohle vcelku dobře ztvárněné). Stylizace mi nevadí, ale na těch animacích by to určitě chtělo zapracovat, protože citelně oslabují velkolepý pocit ze hry.
  • VaZqeZ_EU
    Na první pohled se mně zdá, že použili sjejný engine (možná i stejný kód) jako u hry "Supreme Commander 2". Dokonce i UI je dosti podobný...
    • tak snad nebude i stejne rozbity,jako u supcomu...hra se seka na jakymkoliv HW...
      • Ehm, čože ??? Supreme Commander 1 možno bol horšie optimalizovaný ale dvojka je naopak jedna z najlepšie optimalizovaných hier aké som kedy videl.
        • ani omylem, ta hra nefunguje dodnes, ani jeden dil teda...ta hra zpomaluje gametime, ze v endgame kdy se to rube 500 vs 500 hra jede 3x pomaleji, sekunda trva klidne tri...
          • Ty si pohadkar, vid? Ke zpomaleni dochazelo cerstve po releasu na Pentium 4. Dnes po xtem patchi a 4 jadrovych procesorech to jede jak vino i v bitvach 6v6. Mrkni na youtube je tam podobnych zapasu mraky.
            SupCom 2 je bezvadne vyladena, napr. Rome 2 total war zvlada vyuzit sotva dvojjadro. Supcom dovede tezit i z osmijadra.
            • supcom 1 a supcom FA stale nefunguji,rikam ze SC2 je lepsi,ale to hlavne diky limitu jednotek,ne tim,ze by to bylo dobre naprogramovany
          • Čože ?? To si robíš kozy. *1* Hrám supreme commander 2 4vs4 na mojom starom notebooku a na plné detaily v 1920x1080 mi to ide úplne plynule. Procesor intel core i3 a graf. karta AMD 5500 (tak nejak) s 1GB pamäte.
            • taky v supreme commander 2 mas limit na 500 jednotek,supcom 1 bezi mnohem hur,schvalne si zapni v late game kdyz mas mraky jednotek a budov consoly a napis: ren_shownetworkstats ...bezna rychlost -4 a klidne to klesa i na -7 kdyz jedes proti ai a ukaz me,jak ti to jede bez problemu...
          • To je nejvetsi kravina jakou jsem slysel .... my to hrajem ve trech na max a nemame ani nejmensi problemy
            • Ja hram supcom denne http://www.faforever.com/
              a aj pri 6v6 hrách to seká málokedy, a ked tak je to sposobené najme nie dokonalým spojením medzi hráčmi.

              tá hra nebola robená pre komply doby v ktorej vyšla, ale dnes to utiahne i popriemerny crap a nie je s tým problém.
            • tak to sis toho nejspis nevsiml, 1v1 je to ok, ale 2v2 uz je dost znat, 4v4 je primo nehratelny
            • Blue.Shark
              Já se s tím teda setkal, když jsem hrál s kamarádem proti čtyřem AI na 20kmx20km mapě. Zpočátku pohoda, ale jak se rozlézali po mapě, po dvou hodinách už bylo zpomalení hodně znát.
          • Blue.Shark
            Ono se moc není co divit. 1000 detailně modelovaných jednotek, přičemž je individuálně renderovaný každý projektil...to zpomalení docela dává smysl.
  • Vypadá to hrozně, nezábavně a hlavně neoriginálně. Jediné pozitivum je že vyjde konečně nějaká RTSka a proto si to rád zahraji :)
  • vypada to pekne, act of agression, tohle, grey goo...zda se, ze konecne vyjdou nejaky strategie, hry vyzadujici alespon minimalni mozkovou aktivitu
    smutny ze dneska hracum staci bezet tunelem a mackat cudliky do rytmu QTE, misto toho aby pouzivali vlastni mozek pri narocnejsich hrach, ale tak, co chtit od páčkovačů...
    • Act of Aggression i Grey Goo na me alespon z prvnich informaci pusobi o chlup lepe. Tadyhle Etherium vypada, nevim jak to dobre popsat, jako uz moc blizko akcnim rts "moderniho strihu". Jakoze takovy ten styl kamen-nuzky-papir, odlehcene staveni... Kdezto druhe dve zminene - hlavne AOA - vypadaji jako mnohem tradicnejsi tituly. Na druhou stranu takovy Ground Control nemel staveni vubec a jaka to byla paradni hra.
      • Eugene je v poslední době jediný kdo zachraňuje pověst RTS...
      • taky me to tak pripada, vse zjednoduseny az na kost (uz jen ta main base co obsluhuje vyrobu vseho), ale porad lepsi nez nic, kazda rts co ted vyjde, potesi...jen teda plnou cenu za to asi nezaplatim a pockam si na slevu, tohle maximalne 15-20 dolaru, vic ne

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit