Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Malleth
    Výbornej a nečekaně otevřenej deník. Jen nevim jestli je dobrej nápad se takhle dopředu rozpovídat o ochraně před cheatery. Díky tomu se můžou líp připravit.
  • Kdyby spise udelali dalsiho "stalkera" ovsem s moznosti coop hry. Zahrat Stalkera aspon ve 2 lidech,to by bylo sakra neco :-/. Takhle to vypada spise jen na multiplayer ala capture the flag a to mi do sveta Stalkera vubec nesedi.
    • dalšího stalkera udělat nemůžou ikdyž by nejspíš rádi... ale tuto značku vlastní furt Grigorovič, který podle posledních útržků z poslední doby skládá nové studio, které má Stalkera2 dokončit
  • Poslední odstavec článku přesně vystihl mé pocity.
  • Řeči dobrý, dobrý a pak najednou, že se zásahy budou počítat zpětně alá Battlefield 3 "zastřelili mě vteřinu po tom, co jsem zaběhl za roh". WTF?
    • Kdyby vterinu, to bych jeste zkousnul. *16*
  • Cahir
    Xichty jsou zatím fakt špatný.
    • mas jedno, stejne bude mit kazdej nakou masku :) *8*
  • škoda nepřítomnosti singlu *9* stalker mohl mít konkurenci
  • maj dobrý jméno ti vývojáři :)) Q tam mám abych byl cool když hraju COD4 xD
  • Joo souboje frakci. Jeste ted skripu zuby kdyz jsem v Clear Sky co by "Povinostnak" obsadil Temne udoli a na zakladne Svobody sledoval nekonecny respawn novych jednotek Svobody ve stodole pres dvur. Tehdy jsem pochopil vyznam slovniho obratu "nekonecny boj s vetrnymi mlyny."
    K tomuto projektu jsem mirne skepticky.
    • Zial, to bolo aj v povodnom Stalkerovi... dost ma mrzelo, ze nesla urcita oblast vycistit uplne a natrvalo.
      Nastastie v Call Of Pripyat uz nic take nebolo (alebo som to aspon nezaznamenal) a ten posledny diel som si naplno vychutnal.

      Dufam, ze sa ten problem nebude opakovat...
      • S respawnom nepriatelov treba narabat opatrne, pretoze permanentne vycistena oblast, hlavne ak sa cez nu vracias castokrat je fakt nuda, ale ak sa tam po kazdej zmene mapy naspawnuje plny pocet osadenstva je to zasa opruz. A neni cudne, ze ak vystrielas vojakov pri moste, tak to nikto z armady nepride skontrolovat? Imo respawn sam o sebe neni zly, zle moze byt jeho prevedenie. Priklad dobreho respawnu je pre mna lokacia Bonnie Springs v New Vegas, normalne tam je nejaky gang, ked ich vymlatis tak mestecko obsadia cazadory, po domoch sa aj objavia ich hniezda.
        • Zlatá slova. Zrovna si znovu dávám Far Cry 2 - tam to hoši fakt přehnali, zaběhnout za roh, vrátit se a najít stanoviště znovu obsazené, to motivuje akorát k tomu, že se člověk raději proplíží tiše okolo, než aby sváděl nekonečné nikam nevedoucí souboje. Na druhou stranu, vymlátit mapu a potom se na liduprázdném prostoru nudit, též nic moc. Ale zpět do Černobylu. Naštěstí na Stalkera existuje plno modů, které to opravují a respawny jsou buď za delší dobu anebo se už nevrátí plný počet nepřátel. Třeba teď jsem hrál "Návrat Šráma" (vynikající pokračování obsahující zcela samostatný příběh, popisující události dva roky po hlavním příběhu, kdy se Šrám probouzí z kómatu v standardní startovní lokaci prvního dílu - v Kordonu ve vesnici nováčků), ve kterém to bylo dobře vybalancované. Podobně třeba i v příběhu poručíka Priboje. Narodnuju Soljanku nevím, tam jsem vždycky skončil v té jeskyni skoro na začátku *16*
          • Návrat Šráma?
            • Tak jest "Возвращение Шрама". V modu spolupracuješ s vědci, jedním z hlavních záporáků je bývalý velitel Clear Sky Lebeděv, létá se tam helikoptérou, implemetovány jsou mapy z Čisté oblohy, Pripjati + řada dalších map vytvořených dříve modery, např. lesnaja šama či predvalnik. Objevily se nové a lze říci i nadupanější frakce - Chozjajstvo a snipeři. Bohužel, zatím vyšel jenom první díl a rusky (což se promítá do mé terminologie, vlastně bych měl spíše mluvit o žodákovi "Jizvovi" než o "Šrámovi"), ale (snad se) maká na pokračování, resp. dokončení příběhu. Podtrženo a sečteno, jedná se o novou hru.
  • V Cernobyle i Pripyati som sa bol osobne pozriet a musim uznat, ze atmosferu tychto miest dokazali chalani velmi pekne zachytit...
    Na Survarium sa tesim tiez, hier z tejto oblasti nie je nikdy dost...
    • já som bol na slovensku vloni na dovolenke, a takovou atmosféru ještě nikdy nikdo zachytit nedokazal :D
      • Magister_Peditum
        Myslíš osady obyvatel s indickými rysy? *15*
        • Kinet1c
          aj ja ich rad nazyvam, vlastne netreba tie rysy, su to indiani a basta, oni su v podstate ako kocovny kmen, korene maju hlboke predsa ako narod, to sa im nezaprie, tzn keby si vyrubal jednu ich osadu o par kilometrov by sa uz stavala nova, problem ako taky snimi nemam, problem mam stym ze sa rychlo mnozia a hlavne ze ked uz to ide tak skvele a rychlo, tak nech tak skvele vychovavaju aj svoje deti, lenze oni to tak nerobia a ich deti sa ucia to iste co robia ich rodicia, ako robit dalej nove deti a opakuje sa to dookola, je len velmi malo znich, ktory nejak ma viac rozumu a chce sa stohto zacarovaneho kruhu dostat
          k tejto hre len tolko, ze pozeranim na toto video som dostal chut zahrat vsetkych stalkrov zaradom znova :)
          • Kapánek offtopic.
        • Scavengeri;)
    • vsak ses tam narodil
      • Veskoslav
        Lepší jak být "vyrobený" jako pokus někde v laboratoři jako v tvém případě;)
        • Magister_Peditum
          Nutno zdůraznit, že šlo o dost nezdařený experiment. *4*
      • Budeš držkovat, PlČO?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit