Red Dead Online – první krůčky v trenažéru trpělivosti
-
Při úspěchu roleplaye GTA V, díky čemuž se stále GTA nakupuje, se celkem divím, že tvůrci nevedou online tímto směrem. Na RDR se roleplay taky docela rozjel a dle mého je to větší zábava, než se v online hnát ani nevím za čím...
-
Veĺmi pekná hra, to bez debaty, ale strašne neprehľadná. Keď som prvý krát hral GTA online tak mi netrvalo dlho a hneď som vedel čo robiť ale v RDR blúdim.
-
A jak tady funguje system PVP? Je to tak že vás někdo napadne, zabije a vy začínáte od nuly? Moc jsem se teda nedozvěděl o té struktůře... Jestli mám očekávat DayZ nebo jinou hru... Už delší dobu o Online přemýšlím nebo mám rozehranou základní hru a ano je to děsně rozvláčnění proto už to mám rozehrané přes rok a vždycky se k tomu vrátím 1-2 za měsíc.
-
-
Jako GTAOnline, někdo tě zabije a objevíš se v určité vzdálenosti od místa své smrti tak, aby si měl šanci buď utéct, nebo jít zpět do boje. Je tam i ochrana, kterou když si aktivuješ, tak tě člověk co tě opakovaně zabíjel nemůže pár minut zabít.hidden už odpověděl :)To pomalé tempo single playeru je tam stále přítomno, takže pokud tě to štvalo v singlu kde je to podpořeno poutavým příběhem, tak tě to bude štvát i v onlinu.
Když hra vyšla, tak jsem se kampaně ani nedotknul a s kamarádem jsme strávili klidně 100 hodin v mulťáku. Takže zábavnost tam určo je, jen je to celé koncipované tak, aby si to nedohrál za dva dny a už to nikdy nezapnul. Ta výbava je tam vlastně hlavní mrkvička za kterou člověk dlouhodobě běží.
-
-
díky!
-
-
Muzes si tam nastavit pacifist/passive mode, ktery znacne znesnadnuje utok na tebe (neda se zamirit, ustojis velkou davku poskozeni, atd.) a PvP se nemusis vubec ucastnit (mimo vybranych aktivit). I kdyby se cirou nahodou z nejakeho duvodu stalo, ze te nekdo zabije (omylem mod vypnes a podobne), tak neztracis vubec nic. Je to proste jen takova chvilkova neprijemnost a nic vice. V tomto ohledu netreba mit vubec obavy a nevim jak ted, ale sveho casu bylo na PC grieferu a podobne naproste minimum (za celou dobu jsem byl bezduvodne zabit jinym hracem asi jen dvakrat, a to jeste mou chybou).
-
-
Hmm super, tak to pak asi vyzkouším. Dík!
-
Docela by mě zajímalo jak je to v součanosti s cheatery, 2 měsíce po vydání nebylo hodiny aby tě tam někdo nezavíral do klece, nespawnoval ti nezabitelné nepřátele před čumák, nebo tě neteleportoval nad oheň kde si uhořel.
-
-
Soucasny stav nevim, ale minimalne mesic po vydani jsem tam nevidel nikoho takoveho, pak jsem si dal pauzu, po case se vratil a jedine co jsem videl bylo, jako nekdo jel na turbokoni pres celou mapu, skala neskala. Nikdy se mi ale nestalo to, co popisujes (mozna to bylo mozne jen docasne do nejakeho patche). Udajne s cheaty neco od te doby Rockstar udelal obecne, ale nakolik je to pravda nedovedu posoudit. (Jen zhruba pred mesicem jsem si na chvili po dlouhe dobe pustil a nezpozoroval zadny problem, takze bud jsem mel jen stesti a nebo s tim skutecne neco udelali.)
-
-
-
-
Jako starej boomer s Adamem souhlasim, akorat ja uz mam ten problem s pomalosti hry u normalniho klasickeho RDR2. Koupil jsem si to, zacal hrat a jak uz se hrani nemuzu venovat delsi dobu v kuse, tak me to pozvolne tempo ukolebalo k odinstalaci a odlozeni hry nekdy na dlouhe zimni vecery (v duchodu). To ovsem neni nic proti kvalitam hry. No a i proto me RDR online nechava absolutne chladnym. Mam to sice v gamepassu, ale nikdy to hrat nebudu.
-
-
Mam to stejne. pro me je to nejlepsi nudna hra co vysla :)
-
-
Ked ta hra vysla, nedokazal som ju hrat... podla mna na nu treba doslova spravnu zivotnu situaciu - clovek neriesi ziadne vaznejsie problemy, ma relativne dost casu a vo vyhlade nema nic ine co by chcel hrat v najblizsich minimalne tyzdnoch... az na tretikrat sa mi to podarilo a brutalne som si ju uzil :)
-
-
Tomu naprosto rozumim :)
-
-
-
-
Z toho článku jsem si nic neodnesl , pan redaktor by se nad sebou měl asi zamyslet a učit se třeba od mikoláše tučka
-
-
^ Z toho komentáře jsem si nic neodnesl, pan SmutnejTypek by se nad sebou měl asi zamyslet a učit se třeba od M.T.
-
-
Jen bych dodal, ze na to v zaverecnych odstavcich zminovanem "zatim" bych prilis nespolehal. Hra se vlastne dal moc nemeni a da se rici, ze je v urcitem ohledu horsi (dojde tech par pribehovych misi) a clovek si musi vystacit s pomerne generickym obsahem. Trochu to zpestri povolani, ktere si clovek odemkne za zlate cihly (treba bounty hunter mi prisel docela zabavny), hledac pokladu zase docela pomuze vylepsit cash flow, ale celkove tempo hry a obsah je stale vicemene stejny. Ale netvrdim, ze by to bylo nutne spatne, jen to neni pro kazdeho. :)