Přejít na výpis diskuzí
Red Orchestru 2 čeká příliv hráčského obsahu, SDK je venku
11.1.2012 | Petr Poláček
18 příspěvků
-
ten sprint je stale taky priblby ? ze si prehodi zbran do jednej ruky a bezi ?
-
-
Nemci šprintujú so zbraňou v jednej ruke, rusi ju držia v oboch. Tak ako boli cvičení.
-
-
Rád bych poupravil tuhle lež, kterou Tripwire krmí lidi již od oznámení- U vojáků RKKA nebylo držení obouruč předepsáno (není o něm zmínka ani v Cvičebním řádu 1938, ani v Bojovém řádu 1942) a na fotografiích je vidět i držení v jedné ruce.
-
-
Ono se to možná může zdát přiblblý, ale když se podíváš na záběry z války, tak se tam skutečně tak často běhalo.
-
-
na druhou stranu je ta animace, obvzlášť s MP40, oku nelibá až hrůzná
-
přesně, kdo byl na vojně tak ví, že nejvíc hrozilo rozbít si hubu o přilbu a zbran (kamarád si neštastnou náhodou pustil dávku pod nohy, naštěstí jen slepejma). Dneska maj vojáci zbraně na popruzích a manipulace je úplně o něčem jinym.
Jinak po opatchovaní musím říct, že jsem nezažil hru, kde by bylo tak příjemné a intuitivní ovládání herní postavi a interakce s prostředím. -
-
ale mi pride niekedy fak sproste ze v zapale boja hodi pusku do ruky a bezi co som videl v zaberoch tak ju nepustali z ruk skoro vzdy boli obezretny
-
-
-
-
Každejch čtrnáct dní čtu na jejich fóru to samý. Jak že vylepšili stabilitu, výkon a odstranili lagy. Každejch čtrnáct dní tu hru spustím zase nic. Mám čtyrjádro přetakovaný na 3Ghz a HD 5850 Xtreme edici a stejně mi fps lítá z 15 do 60 podle toho kam se dívám nebo co dělám. Zkoušel sem i minimální nastavení ale malej rozdíl ve vlivu na výkon. Kromě toho neexistují české servery a k fps propadům se přidávají i lagy kvůli pingu. Nehledě nato kolik hráčů tam je nebo jestli je to ruský či německý server. Dneska se k tomu přidal ještě bug kvůli kterému sem nemohl z jedné strany projít dvěřmi. Kdyby to bylo rozsáhlé rpg alá Skyrim tak neřeknu ale vždyť tohle je banální střílečka jako byl unreal tournament. 10 zbraní, 5 map, pár zvuků střelby, fyzika granátu a to je všechno. Jde vidět že Tripwire jsou stále amatérské nezkušené studio a na patchích jim tam dělá asi jeden člověk. asi je načase koupi battlefielda
-
-
Nevieš čo je dobrá hra.Ano aj mne lieta FPS zhruba od tých 20-50 a nemám až také PC ako ty tak chyba bude niekde inde a nie v Tripwire ale zažitok z tejto hry my to nikdy nepokazilo a vždy sa pri nej výborne bavím.Lagy som mal len raz a to preto lebo mi blbol net takže chodte s tým vaším BF 3 kdesi lebo tá hra neni ani zdaleka taká ako ju opisovali pred vydanímvobec sa mi to nehralo dobre,farby sú strašne ostré a jedine čo som mal po odohraní 2 hodín bola fajnová bolesť hlavy a celý deň ľutovania 40 eur. *16*
-
-
Když seš divnej tak si vem kynedril a zkus to znova :-) V autobuse bylo na školním výletě vždy nějaký dítko poblinkaný :-)
-
když je někdo hloupý...
-
-
tak hele,do ÚTéčka mi nekopej *1* fakt v něm nebylo pět map ale kolem stovky v jedničce a ještě víc v 2004ce,plus bezplatný obsah (tisíce map,modů,můtátorů atd).A zbraňe byli nereálné(příruční miniatomovka např.) ale je to scifi řežba,ne simulátor *3*
-
Tak to máš smolu, ja si tú hru vyslovene užívam prakticky už od vydania *2* Čo sa mňa týka, 100x lepšie, ako nejaký ultraarkádový Battlefield alebo (nedajbože) COD...
-
-
v tom případě má smůlu asi 80% hráčů RO2 :) mě FPS nepadá, ale herní systém je debilní a oproti RO1 arkádovej, každopádně se těším na nové mapy, když už je konečně SDK venku
-
-
myslíš že 1 kde jsi mohl k postupu mapou použí bud pravou stranu, nebo levou nebylo arkádovější? Mapy byly větší, ale moc se vymýšlet nedalo, jinak člověk na každym metru umíral.
Taky je otázka, jaký maji lidi nastavení v options. Já si taky musel hru nastavit ručně a žádný problém.
P.S.: kouzlo hry je ve hře od 16-32 hráčů.
-
-
-
Kup bátla Vinci ;) Jinak nazdar chlape, dlouho jem tětu neviděl a steam už nemám :-D snad si ještě vzpomínáš ;D
-
-
zdar. vzpomínám :) icq ani facebook nevedu takže leda ten steam. ozvy se a něco dáme.
-
-
-
Stále čekám na mod "In Country Vietnam" pro RO2 , tak už mi ho dejte *3*