Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 50 percent bojov+linearny postup hrou=nezaujem
  • No gore? No Fun
  • Jestli chteji mit maximalni kontrolu, pak necht udelaji film.
  • Cosi
    Pokud bude hra zaměřená na příběh tak super, jediná věc, která mi zatím vadí jsou ty souboje. Nebo ať alespoň uberou množství nepřátel a zvýší jejich sílu, tedy aby z nich přestalo být maso na pomlácení. U všech her které hraji, si říkám, že by nepřátel mělo být o polovinu méně. Vyjímkou bylo Spec Ops: The Line, kde měla být nepřátel čtvrtina.
  • proti gustu žádnej tenhleten, ale ta hlavní hrdinka je mi tak šíleně nesympatická, takže bych asi nezvládnul trávit s ní ve hře moc dlouho... :(
    • nesympaticka? v jakem smyslu? me prijde hot
  • jo, tak tuhle bych si asi pamatoval :D
  • Pilgrim66
    Remember me se mi začíná čím dál tím víc líbit. Doufam, že mi to vyjde jako s Dishonored, když se objevili první zmínky.
    • A to gameplay video jsi videl? :)
      (starsi clanek, par mesicu zpet)

      Tam to vypadalo hratelnostne jako slabsi Uncharted, ale opravdovy zlo prislo, kdykoli nekdo otevrel papulu...
      • Pilgrim66
        Viděl no, voice over byl hodně slabej a skriptů asi až moc, ale tak snad si s tim ještě pohrajou, maj čas do května.

        Uncharted sem nehrál, vzhledem k tomu, že nemám konzoli, ale mě to zase připomnělo trochu starý Prince of Persia hry (Sands of Time, Warrior within)

        One can hope...
        • Myslel jsem hlavne co jim z tech kafradel padalo za perly...
          Ale jo - taky doufam, ze to bude nakonec fajn ;)
  • super hra ale líb by se to prodávalo kdyby mela hole cecky a kapuci pres xicht jak assasin creed
    • jo mě taky a nevidím na tom nic špatného *1*
  • S dovolením budu reagovat na originální rozhovor (odkaz je v článku):

    Remember Me bude podle slov pana Morise silně příběhově orientovaná hra. Proč ne, takových je poslední dobou celkem dost a nikomu to nepřipadá zvláštní. Celkem by mne zajímalo, proč ten silně obranný postoj.

    Dále. Citace: "There will be a point where photo realism has been reached and AI will be perfect, then we'll look back and say: "Okay it's just like the real world - what now?"

    Reakce: S názorem na uncanny valley efekt a fotorealistickou grafiku souhlasím. Ale co myslí tou perfektní AI? A nejen on, co se to obecně v rozhovorech rozmáhá za trend takovýmto způsobem podsouvat myšlenku, že AI dělá nějaký vývoj kupředu? Pokud se budeme bavit o žánru do kterého spadá Remember Me, tak vidím téměř ve veškerých nabízených produktech (a v demu Remember Me taktéž) jenom kačenky na střelnici se svými cover nody, a fackovací panáky, kteří nedokáží útočit jako skupina.

    Zatím se zdá, že ohledně AI se v AAA sféře v daném žánru jediné studio Naughty Dogs rozhodlo zkusit udělat věci jinak, a sice v připravovaném The Last of Us. A to ještě uvidíme, jestli se hra The Last of Us dostane na trh opravdu v takovém stavu (ohledně AI), jak prozatím ukazují prezentace.
    • Dále dále. Jeho názor na technologii (kdyby byl vůdčí platformou SNES, děláme hru na SNES) je mi celkem sympatický. Taky mám radši propracovanou hratelnost, i když hezký kabát je rozhodně vítané plus.

      Myšlenky ohledně sociálních sítí jsou zajímavé a když je hra šikovně podá, tak by mohlo jednat o zajímavý námět na přemýšlení vždy po skončení herní seance.

      Nemohu si pomoci, ale poslední dva odstavce rozhovoru mi připadají silně pokrytecké. Pan Moris tvrdí, že médium elektronické hry se stalo silně standardizovaným a uvádí očividné příklady z žánru FPS. Ale Remember Me pokud vím není FPS.

      A v prezentovaném demu bylo zatím VŠE podle "industriálního standardu moderní doby" - standardní vis na římse v podřepu, standardní útěk před standardně nepřesně pálící helikoptérou zakončený standardním vítězstvím typu "skoč bez jakýchkoliv ochranných pomůcek přímo proti kulometům". Dále soudobý standardní bojový systém (pravda, okořeněný o jakýsi RPG systém výroby komb), který jde ruku v ruce se standardní AI, která útočí standardně pomalu a zásadně standardně jedna po druhé. Jednotliví nepřátele pochopitelně disponují standardním rozdělením podle typu standardních předdefinovaných imunit na útoky hráče. A tak by se dalo pokračovat ještě dál.

      Doufám, že si pan Moris všechno toto uvědomoval, když vyslovil odvážnou tezi, že Nilin je změnou oproti zažitým konvencím, protože je to je překvapivě žena v hlavní roli a dokonce je neeuropoidní rasy. Japonka Konoko z Oni, upírka Rayne z BloodRayne, asijsko-evropská Faith z Mirror's Edge a mnoho dalších asisky vypadajících hratelných kunoichi z titulů japonsk výroby (namátkou Ninja Gaiden, Tenchu nebo Bayonetta ) asi neeuropoidními ženami nejsou.
      Takže pokud se opravdu chtějí lišit, tak doporučuji začít s úpravou AI, předělat bojový systém a taky by to chtělo něco originálního místo klasického nespočetněkrát omletého HP pásku.
  • Pěkný nadpis. *1* *15* *2* *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit