Přejít na výpis diskuzí
RESI: Revelations nebude na PC a konzolích dělat ostudu
23.1.2013 | Petr Poláček
17 příspěvků
-
Jinak doporučuju si přečíst interview k Revelations těsně před jeho oficiálním ohlášení na další platformy. Koshi Nakanishi, šéf vývoje tohoto dílu, se tam celkem zajímavě věnuje technické stránce Revelations a jak to ovlivnilo nejen finální výběr nepřátel do hry (to by mohlo zajímat kolegu Lonecka), ale i lokace a dál tomu, proč se do hry nedostalo množství avizovaných nápadů.
http://www.officialnintendomagazine.co.uk/45969/features/the-making-of-resident-evil-revelations/?page=1 -
-
Jo dik mrknu na to.
-
-
Když nemám dohraný Code Veronica + Resident evil Zero tak asi budu mit mezery v příběhu co? Já včera zkoušel PCSX2 emulator kvuli "Veronica" dílu, ale rozjet to aby to jelo tak jak má nešlo. Asi holt nemám tak silnej PC na emulace. Přitom se obávám, že mi příběh těch dvou dílů asi bude dost chybět co?
-
-
Veronica je zpracovaná i jako komiks, takže si můžeš doplnit příběh tam. Pokud ti teda nevadí, že je to celkem anime a není to česky.
-
Ani ne, tedy ne nutně ke vztahu k Revelations, protože ten už v RE světě mapuje dobu bioteroru a na starší události se moc neodkazuje, naopak spíše počítá se znalostí některých prvků z RE5 a taky dělá RE5 předskokana. Zero hlavně tvoří předvoj k událostem prvního Resiho a symbolicky zahajuje konec Raccoon city, detailně sice objasňuje vznik Umbrelly i její aktivit v oblasti kolem tohoto města, zejména se věnuje pozadí vývoje t-viru a kdo za ním stál a snaží se rozšířit a objasnit celkovou situaci k RE1, ale není vyloženě nutností k základnímu příběhu, jako spíše jen k doplnění znalostí univerza. Code Veronica se zase věnuje již postraccoonovským událostem a kromě tedy standardního vývoje jednotlivých postav (Claire, Chris, Wesker a další), představení nového typu viru (t-Veronica) a zlikvidování dalších klíčových míst Umbrelly, není taky nějakou výrazně navazující věcí s rozsáhlými příběhovými důsledky, tak jako tomu bylo naopak u původní trilogie.
Jinak, k tomu emulátoru, co přesně ti na tom nejde? Počítám, že máš k tomu postahovány všelijaký ty serepetičky typu souborového biosu a převedený (hlavně funkční) soubory se hrou do správnýho formátu, aby to emulátor byl schopnej číst? -
-
Stáhl jsem klasický PCSX2 emulator verze 1.1.0. Všechny pluginy to už mělo. Jediný co jsem musel najít byl Bios (mám) a hry mám klasicky v .ISO (ale mám i svoje originály).
Vesměs jde o to že mi ty hry jedou strašně pomalu, zasekávají se atd. atd.
Vím, že na ty emulace to chce nadupanej PC, ale snad takovej šrot nemám. Našel jsem tvoje icq tak jestli by sis mě přidal a poradil mi třeba? Pokud bys chtěl samozřejmě.
-
-
-
nevím proč, ale někteří nepřátelé s traileru mi připomínají ty obludy z Amnezie
-
Ja bych tu hru i zkusil az bude levnejsi, ale vubec se mi nelibi ti nepratele v tomto dilu. Taky mi pripada, ze Jill uz nema takove charisma jak mela v predchozich dilech (resp. prvni a treti dil).
-
-
Však není bez zajímavosti, že prvotní trailer sliboval zombies. On vůbec Revelations měl být tak trochu jiný, ať už příběhem, charaktery (svou výraznou roli tu měl například sehrát Hunk; mělo dojít k infikování jednoho z hlavních charakterů) a pojetím. Jenže Revelations se překopával a některé zajímavé prvky se do finální verze nedostaly. Na druhou stranu, ony ty potvory, které v Revelations jsou, plní jednu ze základních funkci survivalu - člověk se s nimi nerad pouští do křížku a umí solidně zatopit. Už samotný moment, kdy se k tobě jeden, natož několik zaráz, z těchto tzv. Ooze blíží krkolomným pohybem a obíjejícím se o zeď za ne úplně přijemnýho zvuku tě instinktivě následuje, tak to jde napětím hodně nahoru. Možná nejsou v Revelations ty nejzajímavější a nejvypiplanější bestie z celé série, naopak by platili za nejšílenější, ale když se s nimi člověk setká v potemnělé chodbě podpalubí, tak je o zábavu postaráno.
-
-
Mozna ze Ooze jsou vyzva, ale k Resident Evil hre mi vizualne nejak nesedi. Co vim tak tam jsou i hunteri, coz je klasika a je treba si na ne dat pozor, protoze ti se s tebou nemazli. No vidim to tak, ze az to vyjde tak se podivam na par lets play videi na youtube a rozhodnu se.
-
-
-
Protože obyčejní zombie jsou moc mainstream!
-
Vždyť to vypadá naprosto tragicky...
-
Tak nějak z toho vyprchala atmosféra *9*
-
Do klasických dílů snad patří Zero - Code: Veronica, ne?
-
-
On ten zlom vlastně nikdy nebyl zcela přesně vytyčenej, leda tak subjektivnosti fanouškovských skupin, které se na tom shodly a dogmatizují ten postoj dál. Vždyť existují i tací, kteří za "neklasiku" považují i Code Veronicu, u které je už cítit jakési ochladnutí staré hratelnosti a je jedno, že dodržuje herní mechanismy původního Biohazardu. Většina lidí má při definici Resi-klasiky stejně na mysli spíše původní raccoonovskou trilogii a Zero třeba se opomíjí stále. Každý ke všemu na to pohlíží z jinýho důvodu - jedni považují za klasiku první díly, protože měli statickou kameru a adventurní hratelnost, další zase vyznávají jen dva díly kvůli zasazení až po ty, kteří mají své "klasické" díly jen proto, protože je bavily. A stejně tak i opačně. Je třeba říct, že Resident evil 4 přišel sice s jistými změnami do žánru, ale stále se obecně umí pohybovat ve vodách survivalu, byť už modifikovaného. Vesměs se dá z různých hledisek typu herních mechanismů, atmosférou, hratelností, lokacemi a jinými zařadit jak ke klasikám, tak i k těm dílům s novým směrem a řazení ho k těm klasikám nemusí zase tak nabourávat představu. Navíc s nastupem RE5 a RE6 se za zlomový začal považovat právě pátý díl jako definitivní zástupce "tradičních" úpadků pro celou sérii, přičemž ta hranice toho nazírání na jednotlivé díly časem vyzrává. Například jsem se setkal s názory, že až právě šestý Resi je tím, který to všechno tak "čenžnul", že to u jistých fandů prostě staví čtvrtý a pátý díl do sféry těch " dobrých a tradičních " Residentů, takže zmatky jsou na místě. Každopádně Revelations se čtvrce svým přístupem ve zpracování dost podobá - taky se snaží zajistit kompromis mezi survivalem - atmosférou a čistou akcí.
-
-
Já to beru tak, že klasický RE je ten s fixovanou kamerou a čtverka je takový přechod, který se nedá počítat ani do akce, ale ani do té staré klasiky, ale je to slušný kompromis (úplně ryzí základ je samozřejmě RE 1 - 3). Je fakt, že C:V na počtu zombíků a hojnosti munice trochu přidala, ale pořád se držela v survivalu (FYI, ale stejně to asi víš - C:V měla být původně číslovaná jako RE 3 a Nemesis měl být spin-off) a Zero se mi víc než co jiného přibližuje k hratelnosti RE 1.
-
Pro mě byl zlom díl 4 (nový herní styl, absence zombie). Páty pak potvrdil změnu a šestý se pokusil o návrat již v současném "mainstreamovém" pojetí. Revelations mi připadal spíše jako takový hybrid, ale určitě je pro mně "větším" residentem nežli díl 6. Tam jsem osobně čekal asi moc :-(
Kde jsou ty časy kdy Metal Gear Solid, Tomb Raider a Resident Evil měli každá hra své originální herní pojetí s tím jediným cíle a to přežít. Teď hraji zrovna MGS 3 na 3DS a říkám si jak to je jedinečná hra, kde hrou je způsob řešení neustále náročnějiší arény a to vše i s prvotřídním příběhem :-)
Revelations určitě beru a jinak Operation Raccoon City se mi jako odbočka svým způsobem líbil :-)
-
-