Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hory85
    Kdo hrál Blood Siren může vyprávět o strachu. *8* Jednička sice obtížná byla, ale posran*j sem z ní teda nebyl...... *6*
  • ...pekelnou obtížnost? Tak tomu věřím, jestli zprasí ovládání, jak bývá zvykem u konverzí.
  • Robotron3
    Tak to chci tu obtížnost vidět. Oproti RE1 to bude stejně určitě čajíček. Sem ho nedávno hrál a snad 6 míst v inventáři, smrt po pár kousnutí zombíka, možnost ukládat jen na psacím stroji s pomocí pásek, kterých bylo minimum, ještě míň nábojů do zbraně... Jo, to byl drsnej horor :)

    Bohužel tady to už podle textu vypadá, že si zase v dnešnim stylu myslí, že čim víc nepřátel, tim těžší hra. To je nesmysl. Stačí se podívat na tu jedničku.
    • Na 3DS byla obtížnost dost vysoká, takže myslím že se není čeho bát :)
    • Prvniho residenta jsme hravali u kamose nekdy na prelomu prvniho a druhyho stupne zakladky. Sedavali jsme u toho vetsinou dva az tri (nikdo nemel koule na to, hrat sam) a stejne jsme se bali. Bez debat jde jeden z mych nejsilnejsich hernich zazitku.

      Kazdopadne velkou cast atmosfery tvorila staticka kamera. Nejsilnejsi okamziky nastavali prave v prechazeni mezi pohledy, coz je optikou soucasnyho hrani nemyslitelny - ted se volne rozhlizis a mas o prostredi daleko lepsi prehled.

      Osobne horory rad nemam, protoze mi prijdou debilni (zanr hororu obecne, i filmy). Ale urcite by se nasla cesta, jak udelat silnou, atmosferickou, hororovou a presto moderni hru.
    • Nevím zda se dá celkem rozumně srovnávat RE1 a RE:Revelations, a to z důvodu uhnutí žánru.

      Každopádně uvidíme co se z této obtížnosti vyklube. Ono totiž pokud bude potvor tuna na každém rohu a zároveň munice tuna na každém rohu, tak tato "obtížnost" skončí jenom jako markeťácký trik.
      • Robotron3
        No právě o to mi jde. V RE1 bylo těch zombíků lidí a psů strašně málo a takhle jsem se u hry nebál už nepamatuju kdy. Resident Evil by měl bejt prostě horor, měl bych se bát a to by mělo souviset i s tou obtížností. Víc nepřátel neznamená víc strachu, ale naopak méně, protože ze strachu se pak udělá všednost.
        • residentevilfans
          Bal jsem se jen u Re Remaku na HC obtiznost. Atmosfera by se dala krajet :D
        • Kdo se v dnešní době bojí zombie? *8*
          • Robotron3
            Já. I když zombíky je trh přehlcen, tak co jsem hrál Resident Evil 1 asi před třemi týdny, předtim nikdy (to mě minulo), tak jsem se takhle u hry bál snad jen u Silent Hill 1. To jsou pravý horory... Dneska si ty hry i horory říkaj, ale v podstatě to jsou normální střílečky.
            • @kokoska: "Zbitek"?????? Ty raději zavři hubu o nějakejch vořezprutech a táhni do školy, ty parchante.
            • Presne, jedinej a pravej king serie je RE1. Zbitek uz je podelana komerce pro vorezpruty.
    • jnsCZ
      Co si budeme povídat, na jedničce byl nejlepší dabíng! :D "Jill, here's a lockpick. It might come in handy if you, the master of unlocking, take it with you. "

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit