Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tieto dristy sa vedu pred kazdým vydanim nového residenta... a vzdy je to akcia... RE:R som dohral práve na DSku a hororom by som to nenazval ani omylom...
  • Abiczko
    kéž by se resident evil hrál a bavil mě jako pro mě dosud nejlepší díly série,tedy 1,2,3...když to už by to asi nekupovali miliony lidí (o což jim nejpíše jde v první řadě,načež je nejvtipnější situace,kdy to není horor,ale špatná střílečka a odplivnou si všichni)

    PS: hrozně se mi seká video i když se celý nabuffruje,nejen toto,ale všechny na games.cz který jsou v tomto typu přehrávače- oproti tomu na youtube mi to letí i na nejvyšší rozlišení...máte někdo stejný problém nebo je něco špatně u mě?předem díky *9*
  • Chtělo by to režim s nesrmtelnou zmbie/mutací, kterou lze vždy na chvíli povalit a proběhnout. Taková hra na kočku a myš by za předpokladu nenasktiptovaných okamžiků značně pobavila a jistě i vyděsila. Škoda, že Rachel jakožto nesmrtelná zombie/mutace je právě předmětem oněch dnes už tuctových skriptů :-(
    Kdo se chce skutečně bát, ať raději sáhne po novém Slender: The Arrival, tam máte jistotu, že si zahrajete hru od milovníků hororu :-)
  • 15k3
    chtít můžou...


    ...ale proč by něco nenaslibovali, vždyť u warz toho taky naslibovali
  • Možná by mohli začít tím, že ženské hrdinky nebudou vypadat jako...
    • deridon
      ...ženy?
  • "...our goal was to return to our horror roots."

    Takže nemáme čekat žádné nechávání munice za sebou, protože se jí ve hře povaluje tolik, že ji hráč nemá kam dávat?

    Ani nemáme čekat, že se na posledních cca deseti metrech před některým z bossů čirou náhodou povaluje (tedy pardon, ono se to musí "vyskenovat", žlutá tečka jasně napoví) pár léčivých kytek, tři krabičky nábojů do ostřelovací pušky, nějaké ty ilegální součástky a pro jistotu ještě brokové patrony?

    Mezi slepými jednooký králem. Když se do lidí ta akce nepovedla nacpat horem (RE5, RE6) tak se do nich nacpe spodem, s tím že se tedy občas musí i někam zajít a udělat něco jiného. Ale akce bude a bude a bude (a dokonce pro ni přibude ještě speciální "obtížnost" s více potvorami a větším množstvím předmětů po mapě), protože to přece všichni chtějí, jak ukázaly prodeje RE6 a RE:ORC.
    • Apropo, hororové momenty má Revelations velmi slabé. Když se má někdě něco stát (bafnout z trubky, udeřit do okna) tak jsou ta místa v designu tak nějak zvláštně umístěná, že jde skoro vždy hned poznat, že "tady se něco stane".

      A navíc až se "to" (cokoliv) stane, tak to postrádá náboj. Vždy to má alespoň čtvrt sekundy náběh, aby si to lidský mozek stihnul přebrat a místo leknutí se dostavil rozpačitý pocit, zdali to tedy bylo vše nebo jestli konečně přijde to leknutí nebo co bude.
  • Inquisitor
    No to je ale výborný nápad.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit