Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Urug
    A já jim posílám písničku
    http://www.youtube.com/watch?v=T3Y24SNfH2Q
  • nyni muze zvracet u Dead Space
  • Piggsy
    Sérii Resident Evil mám moc rád, ještě raději mám Silent Hill. Toto video mě ale bohužel nijak zvlášť nezaujalo. *6*
  • ucho
    kdo by to byl řekl, že už je to 15 let
    • Kdo by to byl řekl, že za 15 let se z hororové akce (kde se počítá každá kulka a útěk je často nejlepší varianta) stane průměrná fernetická akční řežba.
      • Tady je ale potřeba si uvědomit dvě věci: Herní zpracování Vs dějové pokračování. To, že se dva poslední regulérní díly přesunuly ze survivalové adventury do akčnější roviny a změnily i noční depresivní lokace za denní hodiny, jde ruku v ruce s tím, co se ve světě RE děje. Novou hrozbou už není samotná Umbrella a její experimenty v tajných a temných podzemních laboratořích plné vědátorů-zombies ( Ponevadž Umbrella v universu už dávno ztroskotala ) nebo katastrofa v infikovaném celém městě plném obyvatel-zombies ( Raccoon city je taky fuč ), nýbrž následky toho, kam se různé experimenty a viry dostaly po jejím bankrotu. To znamená na černý trh a podle toho to taky vypadá a jedná se. Hrozbou se tak staly "bio-teroristé" a makléři, kteří s odkazy Umbrelly obchodují. Známý T-virus je také považován už za zastaralý a příliš nebezpečný, naopak parazit Plagas získává daleko větší potenciál a lidé nakažení tímto parazitem jsou schopni reagovat ještě jako lidé s nějakými speciálními atributy jako snížený práh bolesti a podobně; tím se samozřejmě snižuje možnost podobného incidentu jako v prvních dílech, kde byl T-virus použit, pokud se vyloženě neukáže magor, který tuhle látku vypustí opět do celého města. Navíc, svět v RE universu se od pádu Umbrelly a vzhledem ke známosti incidentu v Raccoon city, natolik pojistil, že vznikly speciální organizace, které se snaží zabránit podobné katastrofě a díky množství poboček po celém světě jsou schopni zasáhnout v případě biologického útoku nebo výskytu BOW zbraní, téměř kdekoliv a okamžitě v plné síle (BSAA kupříkladu), takže tím odpadá ta situace, že by postavy byly nedostatečně bez munice jako v prvních dílech, kde se tak stalo, protože charaktery byly nepřipraveni a netušili, čemu budou za chvíli čelit. Tím pádem se mění i systém bojů, kde se hold jen střílí a vyšetřují další záležitosti kolem bývalé Umbrelly. Nemusím snad ani připomínat, že ve slunné Africe by šlo navíc těžko zpracování nervů drásajících pasáží...
        • Povětšinou souhlasím, jediné, co je problém je samotný T-virus (popřípadě G-virus). Podívej se na Degeneration, chystaný Damnation a komiksy. T-virus je stále v kurzu, protože jeho vzorky se rozšířili mezi mnoho organizací a stále jsou velkou hrozbou - Degeneration a letiště, Damnation a neznámé město v Evropě, či komiksy, kde se bojuje na zamořené vesmírné stanici či na Blízkém Východě. A nástupcem Umbrelly byla v podstatě WillPharma a po ní TriCell... Co bude dále? Můžeme pouze hádat. Osobně doufám, že se ukáže konečně Alex Wesker, protože Lost in Nightmares o něm/ní mluvilo až moc.

          Las Plaga jako taková je obrovská hrozba, ale není narozdíl od T-viru rozšířená - jediný vzorek po RE4 by měl mít Albert Wesker, díky čemuž se stala celá pětka. Navíc o incidendu s Las Plagou se nemluví, protože Afrika (či nějaká zapadlá španělská vesnička) přecijen není USA.

          A (jak asi sám víš), tak celá série již 11 let není pouze survival horor - RE Survivor (light gun shooter), Outbreak1+2 (coop survival horor), Dead Aim (light gun shooter), Survivor 2 (arcade shooter), Umbrella Chonicles+Darkside Chronicles (on-rails shooter)...
          • To je pravda, ohledně ve hře relativně nedávných dalších virových propuknutí téčka nebo G-viru a nevyvracím samozřejmě jejich nadálou hrozbu, ale typově, vzhledem k objevení plagas nebo stále existenci Veroniky, o kterých má černý trh potuchy, jsou již pozadu. WP a TriCell byly ( v případě TC asi stále je ) jakýmisi nástupci Umbrelly, ale pokud bych měl jmenovat opravdového nástupce, včetně držení všech vzorků, včetně plagas, tak by to byla ta partička, která si tajemně říká "Organizace" a pro které jednu dobu pracoval i Wesker. Ti se nepochybně dostali nyní do docela silné pozice jako kdysi byla Umbrella a pokud ti něco v universu řekne Javier Hidalgo, tak údajně od nich odkoupil i nějaké potvory, s kterými experimentovali ( alespoň se tak spekuluje ). Takže, rozhodně fakt, že Umbrella skončila a konečně příchází nějaký happy end, nehraje roli a vše může začít nanovo, protože ve světě RE je stále dost maníků, kteří jsou nažhavení na další pokusy s viry a parazity a vytřískání z nich všelijaaké možnosti a nemluvě o teroristech a podobným, kterým se do rukou dostávají celkem slušné BOW zbraně. Jinak, co se týče Alexe, tak také doufám na nějaké bližší představení v některých z následujících pokračování, už jen fakt, že s A.Weskerem byl jediným, který přežil a nebo měl něco společného s Weskerovým experimentem, je zajímavé a svým způsobem je to poslední žijící vysoká postava, která je spojená s Umbrellou. Myslím, že tento typas by měl ještě zamíchat ve hře kartami... :)
            • T.L.Blade
              Díky za připomenutí Hunka, ten mi občas vypadává. :D O Viral campaigni bych se asi vyjádřil v tom směru, že zajímavé, jen je opravdu trochu nezvyklé vidět Redfielda jako jeden velký uzlíček nervů. Když vezmu v potaz, čím si prošel za 11 let od jeho první zkušenosti s Umbrellou, tak ten už by při podobném postoji musel zešílet rovnou od incidentu na Rockford Islandu, takže mě překvapuje, že s ním zamává takové "dobrodružství" v Kijuju natolik, že se začne potápět v myšlenkách o tom, co se stalo aj.

              Jinak, DS jsem osobně nikdy nehrál a ani neviděl celý průběh hrou na videích, takže nemohu přesně sloužit v posouzení, jak to s ním vypadá z mého fanouškovského RE pohledu.
            • V podstatě naprostý souhlas, se vším, co píšeš. Javiera samozřejmě znám - kvůli Resident Evilům jsem kupoval Wii - a popravdě mě opravdu nadchnulo, co například Umbrella Chronicles ukazovala, hlavně když vidíš, jak tahal na pozadí za nitky Wesker či Sergej Vladimir.
              Jedna maličkost, Alex Wesker může být muž i žena, protože všechny dopisy jsou psány tak, aby nebylo poznat pohlaví. A osobně si myslím, že ještě Hunk, který měl s Umbrellou hodně společného, může (například v Revelations) hodně zamíchat kartami - co když pracuje pro Alex/e? No popravdě jsem hodně zvědavý, kam se série vydá, jaké další zážitky nám přinese.

              Lehce mimo, ale jak se Ti líbila "Viral Campaign", jakožto reklama? Mě osobně nadchnula a stáhnul jsem si ji z Gametrailers v HD.
              A co Ty a Dead Space, jakožto značnou kopii RE? Zajímá mě, jak na tuto sérii nahlížejí velcí fanoušci RE, protože jsem zjistil, že mnoho z nich DS (včetně mě) absolutně nebaví, protože po RE už to moc nepřekvapuje ani nezaujme - většinu hry jsem si připadal, že někdo vzal všechny RE, vybral z nich některé momenty a nacpal to DS.
            • Děkuji Zvacovi za krásné komentáře ^_^. Universum Resident Evil se zajisté neomezuje jen na survival horor. Nicméně akčních her je dnes spousta, tudíž vybočit ze svého písečku a snažit se zapadnout do proudu působí rozpačitě. Na jednu stranu tím série získává novou krev, na druhou se vzdaluje od možnosti zprostředkovat zážitky, které mohla nabídnout v raných dílech.

              Podle mne se na Resident Evilu z designerského hlediska velmi silně podepisuje současný mainstream. Mužské ostavy přibírají svalovinu, ženským charakterům se odbarvují vlasy a ukládá tuk na příslušných partiích.
              Zbytečná hyperbola u Alberta Weskera - nestačí že je prostě lepší než ostatní lidé, ne. On musí být "Neo". Kdybych byl na místě Weskera v RE5, tak bych Chrise zabil už při prvním střetu nebo při jiné z nejméně deseti možností, kdy ho Wesker zcela nesmyslně nechal žít, i když mu stále předhazuje, že se těší až ho konečně oddělá. Starší díly RE měly taky své slabé dějové momenty (Claire a Wesker v Code Veronica), ale RE5 už u mne překračuje hranici kýče.

              V Africe by šla vytvořit neuvěřitelná atmosféra šedivých rozbřesků a zarudlých večerů, kdy se stíny pomalu plíží do neuvěřitelých délek, občas se pohne vzduch a prolétnuvší hmyz kouzlí fantaskní obrazce na šamanistickém fetiši pověšeném na kůlu u vchodu do chatrče. Do toho nevtíravá podbarvující domorodá hudba, kterou občas prořízne zachroptění, které ze sebe nevyrazila zombie (jak jste si mysleli, když jste se rychle otočili a namířili), ale dřevěná podpěra blízkého přístřešku.

              A vy jste za to rádi, protože máte jen pěsti(nohy), nůž, sprej, poloautomatickou pistoli a jednu krabičku nábojů. A moc dobře víte, že s výjimkou léčivých bylin a okolních předmětů je to vše, než se vám podaří dostat do blízkého tábora protivládních povstalců ( který je už dávno pod nákazou), kde možná, možná u nějaké mrtvoly konečně seberete jednu novou krabičku cenných patnácti nábojů...a budete mít prsty v pohotovosti pro případ, že vyskočí QTE až vás obraná mrtvola bude chtít chytit za nohu, když se od ní budete otáčet pryč. Nemůžete si dovolit takové zbytečné plýtvání zdravím a riskovat otravu. Léčivek není mnoho.

              Tak si představuji REsident Evil v Africe.
      • ...NADPRŮMĚRNÁ fernetická KOOPERAČNÍ akční řežba. Resident Evil změnil žánr, ale pořád je velice kvalitní.
        • Děkuji Zvacovi za krásné komentáře ^_^. Universum Resident Evil se zajisté neomezuje jen na survival horor. Nicméně akčních her je dnes spousta, tudíž vybočit ze svého písečku a snažit se zapadnout do proudu působí rozpačitě. Na jednu stranu tím série získává novou krev, na druhou se vzdaluje od možnosti zprostředkovat zážitky, které mohla nabídnout v raných dílech.

          Podle mne se na Resident Evilu z designerského hlediska velmi silně podepisuje současný mainstream. Mužské ostavy přibírají svalovinu, ženským charakterům se odbarvují vlasy a ukládá tuk na příslušných partiích.
          Zbytečná hyperbola u Alberta Weskera - nestačí že je prostě lepší než ostatní lidé, ne. On musí být "Neo". Kdybych byl na místě Weskera v RE5, tak bych Chrise zabil už při prvním střetu nebo při jiné z nejméně deseti možností, kdy ho Wesker zcela nesmyslně nechal žít, i když mu stále předhazuje, že se těší až ho konečně oddělá. Starší díly RE měly taky své slabé dějové momenty (Claire a Wesker v Code Veronica), ale RE5 už u mne překračuje hranici kýče.

          V Africe by šla vytvořit neuvěřitelná atmosféra šedivých rozbřesků a zarudlých večerů, kdy se stíny pomalu plíží do neuvěřitelých délek, občas se pohne vzduch a prolétnuvší hmyz kouzlí fantaskní obrazce na šamanistickém fetiši pověšeném na kůlu u vchodu do chatrče. Do toho nevtíravá podbarvující domorodá hudba, kterou občas prořízne zachroptění, které ze sebe nevyrazila zombie (jak jste si mysleli, když jste se rychle otočili a namířili), ale dřevěná podpěra blízkého přístřešku.

          A vy jste za to rádi, protože máte jen pěsti(nohy), nůž, sprej, poloautomatickou pistoli a jednu krabičku nábojů. A moc dobře víte, že s výjimkou léčivých bylin a okolních předmětů je to vše, než se vám podaří dostat do blízkého tábora protivládních povstalců ( který je už dávno pod nákazou), kde možná, možná u nějaké mrtvoly konečně seberete jednu novou krabičku cenných patnácti nábojů...a budete mít prsty v pohotovosti pro případ, že vyskočí QTE až vás obraná mrtvola bude chtít chytit za nohu, když se od ní budete otáčet pryč. Nemůžete si dovolit takové zbytečné plýtvání zdravím a riskovat otravu. Léčivek není mnoho.

          Tak si představuji REsident Evil v Africe.
          • On Albert měl schopnosti "jako Neo" již od počátku. Například v Code Veronice X dokázal neuvěřitelné věci. A proč Chrise nezabil? Protože byl příliš namyšlený, stejně jako Spencer, který naprosto důvěřoval Alex Wesker, který/á ho nakonec zradil/a, a nechal/a ho v podstatě umřít. Oba si mysleli, že jsou bohové, že jsou něco více - což Wesker byl - ale nebyl schopen pochopit, že i on může zemřít, a rozhodně nečekal, že zrovna Chris bude ten, kdo ho zabije.

            S tou svalovinou rozhodně nesouhlasím - Chris je jediný můžský charakter, který přibral svalovou hmotu a za těch 12 let jí přibral vcelku rozumné množství, takže když někteří tvrdí, že je "steroiďák", tak netuší, o čem mluví... A Jill si rozumně odůvodnili, proč je blond, takže to také beru. A pokud v RE řešíš ženská poprsí... Zrovna v RE to je to poslední, co bych řešil.

            A Tvá představa RE v Africe je naivní. Bavil jsem se s lidmi, kteří RE nehráli a když slyšeli, jak funguje starý RE, tak by to nikdo z nich nehrál. A jelikož se hry musí v dnešní době prodávat, tak nic podobného nemůže vycházet, protože by se to neprodávalo, takže RE5 je stále menší zlo, nežli třeba Dead Space, který je ještě méně hororem, než právě RE5.
          • Tanbou ... Předně nevyvracím, že v koncipování a změny v provedení, hlavně pátého dílu, není cítit chuť hru zpopularizovat - o tom bez debat, prostě to tam je a všímám si toho taky. Ale sám si naznačil, že je to v sérii něco naopak nového a mě, jakožto zájemce v tom, co - jak - kdy a kde v RE proběhlo, tato změna nejen postav, ale i změna herního pojetí, vzhledem k dřívějším událostem i stylu hraní, sedne jako prdel na hrnec. O atmosféře v prvních Resi hrách mi nemusíš nic vykládat. Jejich první průběh hraní a jejich dohrání považuji ve své "herní kariéře" za jeden z nejlepších videoherních zážitků. Ten pocit, kdy člověk se bál každého pípnutí nebo vrzání, bál se dlouhé haly, protože společně s hudebním doprovodem se mu do hlavy vsugerovávala myšlenka, že tam přece jen může něco být a podobně. Kdy se mu zvýšil tep jen proto, že otevíral nové dvěře, stejně jako pocit klidu když navštívil save room a věděl, že musí stejně vyjít ven a pokračovat. Ta snaha, kterou člověk ocenil, kdy musel zapnout šedou kůru a promyslet, co má s těmi právě získanými kameny dělat.... to já všechno znám a nedám na to dopustit ( ačkoli stále nesouhlasím s tím, že by i v minulých dílech, trpěla postava nedostatkem munice, pokud vyloženě hráč nestřílel po každém nemrtvém, kterého potkal). Ale stejně tak se nemlátím do hlavy kvůli tomu, že už to nedostanu, páč k tomu dnes přistupuju trochu jinak a v RE mi jde především o pokračování příběhu a vysvětlení událostí, byť ne samozřejmě za cenu toho, že by ze hry udělali vyloženě střílející hovadinu, což si dovolím říci, že tomu tak není a RE je stále kvalitní i když pojetím jiná. NAvíc, spusta lidí zapomíná na to, že velkou měrou měla na budování atmosféry i statika kamer.

            Africký návrh se jeví slušně, ale otázkou je, jak na něm postavit celou hru v tomto prostředí.
      • Souhlasím, RE 2 dle mýho byl ten nejlepší díl série. A mělo to ještě atmosféru. Pamatuju si v době kdy už sem to měl dohraný sem pomáhal sestře, když se zasekla, nebo se moc bála (to bylo často :D ) , kolikrát málem spadla ze židle, jak se polekala, takových míst tam bylo spousta. Dnes už sem takovou hru nehrál...
        • ucho
          jo, na policejní stanici jak mě jednou čaply z okna ruce, když jsem běžel kolem něj, jsem prakticky shodil klávesnici leknutím ze stolu, jak jsem s sebou škubl. atmosféru to mělo no. (trochu tomu pomáhalo i to omezené ukládání pozic, kdy člověk nevěděl, jestli to někde nebude potřebovat)
          • Mopped
            Jo jo, při cestě jedním směrem, kdy byl člověk napjatý se nic nestalo a když pak šel už v pohodě tím místem znovu, vystřelily ty pracky. Taky jsem se málem posral.
            • Heheheh joo..todle si pamatuju dost dobře..v tu chvíli sem vyhodil leknutím ovladač z ruky a letěl asi 3 metry daleko :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit