Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • trulikuli
    díky za fajn retro :) Pavel a Honza vždy pobaví
  • Tip pro příští vysílání: zkuste se při umísťování výřezu kamery, když už tam teda musí být, zamyslet, jestli nezakrývá nějakou zajímavou informaci, jako třeba úroveň zdraví. Stává se vám to často.
    Jinak díky za fajn díl.
  • Myslím, že tutoriál přeskočit šel a nebyl povinný. Stačilo kliknout na misi na mapě (tu hvězdičku) místo těch desek. Teda pokud si to dobře pamatuju.
    Vyklánění z poza rohu tam mám pocit bylo taky. Jestli to teda nepřidával nějakej z datadisků ale myslím, že to bylo už v základní hře. Já to teda nikdy nepoužil ale myslím, že tam bylo.
    • Máš pravdu, ale vyklánění bylo jenom v multiplayeru (použitelné).
      • Vidíš to, já si říkal, že sem si vyklánění někde zkoušel. :)
  • Zachraňte vojína Ryana
    FandaDnes20:20 › 23:30Vyhledat na Seznam.cz
    Zachraňte vojína RyanaPředchozíDalšíPřejít do galerie
    Je 6. června 1944. U pobřeží Normandie přistávají první invazní čluny. Děsivým masakrem se probíjí i jednotka kapitána Millera, které se podaří přes velké ztráty zničit kulometné hnízdo a proniknout obrannou linií. Zanedlouho dostane generál Marshall na stůl úmrtní oznámení tří bratrů Ryanových a zprávu, že poslední, výsadkář James Ryan, zmizel při invazi v nepřátelském území. Vydá rozkaz, aby byla podniknuta akce na jeho záchranu. Misí je pověřen kapitán Miller, který sestaví malou jednotku a vydá se na cestu. Vojákům se akce příliš nezamlouvá. Nechápou, proč mají všichni nasazovat život pro záchranu jednoho muže. Oddíl se poměrně bez obtíží dostane do zničeného Neville, kde se stane první obětí německého odstřelovače vojín Caparza, který se pokoušel pomoci francouzské holčičce. Ryana však nenajdou, a tak musí v pátrání pokračovat. Procházejí řadou nebezpečných situací, bojují s roztroušenými zbytky německých jednotek a pátrají u spojeneckých jednotek. Podle informací jednoho vojáka by ho mohli najít v Ramelle. Skutečně ho objeví, Ryan však odmítne opustit jednotku, která je i tak příliš slabá, aby dokázala ubránit most, který otevírá cestu na Paříž a který budou chtít Němci dobýt za každou cenu. Kapitán Miller uzná jeho argumenty a rozhodne se jednotce pomoci. USA 1998, válečné drama.
  • Sila Spearhead a Breakthrough byla v multiplayeru!!! Ten byl paradni.
  • je to hruza, ked som to hral poprve tak ma to bavilo, ale ked som to videl teraz, tak sa divim ako ma to mohlo v tedy bavit. tak idiotsku IA fakt len tak niekde nevidno. hold, dnes sme uz vsetci trosku narocnejsi.
    • Ta idiotská AI ale dala Olejníkovi zabrat, co *1*
    • nejvic idiotskou AI ( mozna i IA... ) je k videni na slovenksku
      • Chomaco
        Hej, lebo henten autista trollí k**tiny tak sme všetci Slováci idioti. Čo teda o vás hovorí Jack?
        • Nejsem Jack a vetsina slovaku co je u nas v CR se chova jak kre*eni nebo to sou smazky a bezdomovci takze ano ste idioti a prestante k nam lezt my k vam taky nelezem
    • jj a proto je ted v kazde FPSce autoheal atp…
  • Srdcovka *14*
  • Pánové, pěkný díl, ale už dlouho jsem neviděl někoho tak špatně hrát střílečku. Místy jsem řval na monitor, proč to tak blbě hrajete...

    ale jinak fajn *15*
    • jnsCZ
      Tam byla chyba hlavně v tom, že jsem moc pospíchal, abychom ukázali Omaha Beach.Věř mi, že jsem se musel krotit, abych neřval na monitor taky :))
    • SalemCZ
      už si psal že si s nimi chceš taky sednout do studia a zahrát si nějakou střílečku?
  • Prvýkrát som mal zimomriavky z vylodenia v Normandii, keď som v kine videl Zachráňte vojaka Ryana - pre ako 13násť ročného chlapca to bol brutálny zážitok. Druhýkrát o pár rokov neskôr v MM: AA. Jedna z mojich top 10 hier na PC. Patrilo by sa niečo v tom duchu spraviť aj dnes, tade WWII. S dnešnými grafickými možnosťami by to bolo super...
    • a přitom je to blbost na celé pláži Omaha takové věže bunkry nejsou *7*
      • já ti dám, že na Omaze nebyly betonový bunkry s průzorama. Stačí si projet dobový fotky z googlu
        • jamar28
          Vždyť má pravdu, nic takového tam nebylo, dokonce ani ten terén tam není zdaleka tak svažitý, je to jen takový mírný kopeček. Ryan = čirá fikce v tomto.
          • ZvacA
            No nevím mírný kopečku :) Výjezd dog 1 dneska - https://goo.gl/maps/db6PjBgjBH82
            • Minuska bez vysvetleni mam rad:-(
            • škoda že nejdou vložit fotky ukázal bych ti místa opravdovejch bojů v den D.
            • byl jsem tam vím jak daleko je to od pláže *3*
              ale nebýt hory z děly tak nikdo na kopec neutočil přimo
          • ryan bol cely cira fikce, snad si niekto nemysli ze vojenskému ustrediu zalezi na zivote nejakého vojaka, a obetuju celu jednotku aby ho zachranili.
            • Ryan je celej založen na jedné jediné větě z knihy Bratrstvo neohrožených.Kdy se Malarkey zmíní že jeho známí jel domů protože mu už umřeli tři bráchové.
            • solomon.short
              jiste ze je to fikce. ale pusobiva a zabavna a o to slo...
            • Veď to je v poriadku. Nič to nemení na tom, že patrí medzi top vojnové filmy z WWII... Aj keď možno ešte radšej mám The thin red line...
        • Byl jsem 14 dni v kuse projel všechny pláže od shora až dolu. Celeí vyloďovací úsek.Ty bunkry z filmu a hry tam nejsou.To co tam je v téhle podobě není bojoví bunkr, ale pozorovací bunkr pro dělostřelectvo.Na plážích jsou jen malé bunkry s kulometem a bočním dělem proti tankům.
          Věnoval jsme jen samotnému vylodění 6 let života .Vím o čem píšu.
          • jo, to je všechno hezké a šlechtí tě to :) ale na těch plážích už od června 44 probíhaly ženijní práce, některé bunkry se likvidovaly ještě před skončením války. Na palba.cz máš od Michana asi 300 stránkovou studii, která pojednává jak o operaci Overlord, tak o následném tažení Belgií atd - tak si říkám, že si o to během těch 6 let, co se tomu věnuješ, mohl alespoň zakopnout.

            Netvrdím, že Spielbirgovo ztvárnění scenérie bojiště je reálné - pouze tvrdím, že na Omaze (pravděpodobně i na Junu, Swordu a Utahu - teď nemám čas ověřovat) byly betonové bunkry a palposty - minimálně na spoustě dobových fotek jsem takové budovy viděl a nedovolil bych si tvrdit, že byly POUZE ve vnitrozemí, jak uvádíš ty. Commandos (nebo Kanaďani?, ach ta paměť) přece šplhalo po kolmé stěně už asi od 05:00h, aby dobili návrší s 88 - které byly nečekaně kryty tisícovkami metrů krychlových železobetonu - vážně to neměli rozmístěný na paloučku s pytlema písku
            • ZvacA
              Tenhle typ bunkrů a scénérie, která se objevila ve hře a vycházející pochopitelně ze Saving private Ryan není opravdu moc prokazatelná zrovna v tom sektoru, kde se film a hra chtějí odehrávat. Minimálně o tom nevypovídá ani dobová fotodokumentace.

              Však pro zajímavost doporučuju tenhle článek, který to krátce, ale poměrně pěkně rozebírá - https://historythroughgaming.wordpress.com/2011/06/20/widerstandsnest-72/
            • Jinak trošku blbost ženijní práce ano, ale na odminování ne ničení objektů. To by musei začít na severu v Norsku a skončit u španělských hranic.to je blbost.Na víc odminování probíhalo ještě v roce 1946 proto na německém hřbitově jsou jména s úmrtím 1946.Kdy zajatci odminovávali pláže a vnitrozemí.
              Ano terén tam není složitý až na Pointe du Hoc.
              Malé bunkry na plážích zničlla obří bouře někdy v roce 1960 +/- velké objekty nikdo neničil.
              Jak říkám ty bunkry nejvíce podobné z Ryana tam jsou(trošku mimo pláže) ale měli jiný účel než jak je prezentují ve filmu.
          • Ostatní bunkry jsou ve vnitrozemí.A jsou to bunkry pro děla.
            Jo naproti v Calais to je jiná tam jsou, ale tam se nebojovalo.
            • https://www.google.cz/#q=Bunker+beach+Omaha
  • Lima
    Hráno a dohráno pětkrát. Ta atmosféra byla geniální a i dneska je to skvělá hra.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit