Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dworkin

    Hra pro děti, studenty, rentiéry a blázny.

    • radim.zaty

      Zavolejte nemocnici Fňuknov. Pán se zhroutil z rogue-like mechanismů.

      Mám v tom 22 hodin a chybí mi už jen poslední boss. Právě kvůli nemožnosti suspendovat rozjetý run (což je u moderních rogue-like her standard), jsem to na chvíli odložil, ale teď se k tomu s chutí vrátím. Když vidím, v jakých blbostech utápí hráči stovky hodin jen grindem, tak v Returnalu je každá hodina extrémně intenzivní zážitek.

      • dworkin

        Máte kluci nějak rozbitý přijímače. Já jsem to napsal jako lehkou glosu a popravdě netuším, jak se z toho dají korektně vyčíst ty psychický stavy, který mi připisujete. To jste si tam dosadili sami, do toho mě netahejte. :)

        • Thyrmael

          Videl som speed-run za 24 minút. Všetkých bossov, ale využíval ingame glitche. Ale aj tak :)

    • Nešlo ti to dohrát jo? Nebo co se vztekáš?? 😁

  • Pul mega sice nevypada kdovijak zavratne, ale taky to prodvali za 70 €, coz je skoro 2x tolik, co jsem dal ze Kenu. Klidne bych se tak nebal ono prodejni cislo taktez priblizne zdvojnasobit, pokud bychom porovnavali s indie hrami podobneho rozsahu.

    • Thyrmael

      Množstvo recenzií Returnal chválilo za dizajn a herné mechaniky. Napriek tomu to väčšine hráčov kôli nemožnosti uloženia pozície ani pri nutnosti odísť od hrania nedopučovali (posledný patch to rieši). Je to hra, ktorá nielen že ničila hráčom nervy ( pády hry, naročnosť ), ale hlavne žrala obrovské množstvo času a nebola rozhodne pre kaźdého.

      Mohlo by to byť ale zaujímavé, ak by to vydali na PC za nejakú ne-Sony cenu, napr 40E.

    • MalyZeli

      Pro vyvojare je to mozna "megahit", pokud to neni jen PR protoze nechcou priznat slabe prodeje, ale pro Sony to asi neni moc slavnostni pocin, zvlast jako jedna z prvnich her na PS5.

      • Jelikož to studio posléze koupili a podpořili ve vývoji dalších her , tak to asi tak zle nebude , navíc nikdo nevíme jaké byly náklady na vývoj, tady bych řekl ,že  moc vysoké nebyly , ještě když to běhá na UE4

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit