Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dal bych tam treba event ze tam prileti lod jako z dead space a ty se budes muset rozhodnout jestli ji tak nejak zachranit kvuli surovinam apod. nebo ji zlikvidovat z dalky. Myslim si ze tahle hra ma potencial nechat v sobe stvorit skoro jakejkoliv scifi scenar a doufam ze se to nejak umozni. Ale i bez toho to bude super hra drzim palce.
  • Proč tady mají všichni menzes?
  • Pane BOŽE.
    Je takový problém opsat rozhovor do textové podoby jako každé jiné civilisované médium? Na embeded vidoe přecpané reklamou a točené mobilem na laciný 3gp formát nejsem zvědavý. Až budu chtít vidět videorozhovor, podívám se Na plovárnu Marka Ebena.
  • az ten patlal z KSH vymysli neco originalniho a prestane krast napady (a praci lidi) tak me vzbudte :)
  • Snuzka kecov nic viac ako vzdy od teba. Este si sem posli lajkovaciu brigadu proxin. *9*
  • DayZ je na devatem miste, 7 Days to Die je na 50. miste, jine hry s early access neznam, ale tech s kampani bude minimum, protoze smysl takovych her s predbeznym pristupem je trochu mimo. Samozrejme ze zalezi od zanru, ale early access prece neni vhodny ani aplikovany na vsechny hry, ale jen na ty, ktere si veri, ze jim to neuskodi, coz byvaji prave ruzne simulatory a strategie, kde se obsah nemusi ohrat, protoze s kazdym novym hranim muzes zacit jinou strategii napriklad.
    • grrr, tenhle prispevek ma navazovat na ten spodni, pardon trochu mi to tu s novym layoutem hapruje *7*
  • Nemozem si pomoct ale moc mu tie kecy neverim. Docela by ma zaujimalo ako moc boli uspesne/neuspesne Minerwars mimo tej ich komunity. Podla toho ako je okolo toho ticho (tusim sa povodne planovala aj nejaka masivna online verzia) tak to asi bolo skor neuspesne a Space Engineers mi pride ako cisty kalkul. Proste bolo treba penazi, mali technologiu a nejake pozostatky z Minerwars a popularny bol Minecraft a kedze Minerwars pouzval voxely tak logicky to vyusitlo k Space Engineers Evidentne ani vyvojarsky team nebol a asi este nieje uplne v kondicii robit full hru.
    Inak co sa tyka early access tak to je tiez pekna demagogia. Iste kazdy chce vyskusat ako vyzera ta jeho ocakavana hra ale realne hrat to uz chce malo kto a tiez dost zalezi od zanru. Tieto stavebne hry bez pribehu sa daju vydat v early access docela v pohode a aj hrat, ale uz hra ktora ma nejaky pribeh/kampan tak to docela tazko (jedine tak MP z takej hry).
    • Realne hrat ze to chce malo kdo? Staci se podivat na statistiky hrani a zjistis, ze nemas pravdu. Treba ted ve tri rano je Space Engeneers na 30. miste v poctu aktulanich hracu ve hre. Na to, ze to je hra s minimalnim marketingem si stoji lepe nez mnoho jinych her.
      • Asi si to zle precital alebo som to trochu nejasne napisal ale prave pri stavebnych hrach sa early access vcelku oplati ale malo kto chce hrat nejaku alfu alebo betu pribehovej hry. Pri stavbe nejakej rakety ked to spadne alebo sa nieco dodrbe, v zasade sa nic nedeje. Hrac si nahra posledny save a pokracuje alebo ak sa poskodil save tak proste robi si nieco ine. Ale ak ide o pribehovu hru kde nefunguju povedzme vsetky mechaniky, samotny pribeh je okliesteny a podobne tak to priemerneho hraca fakt nebude bavit hrat. Iste vyskusa si to zo zvedavosti a po 10 minutach to zmaze.
        Inak co sa tyka tej aktivity, tak priznam sa to nesledujem ale fakt by ma zaujimalo ze kolko z toho su verny a prave ta jeho spominana komunita a kolko su novy hraci. Inak povedane ci mu vobec ten zaujem rastie.
        • marek_krosa
          Tato statistika vas urcite potesi: http://steamcharts.com/app/244850#All

          :-)
    • Okej a o com je ten tvoj výblitok ? Ze chcu zarobit peniaze ? Zeby zakladny ucel podnikania ?
      • Asi tak .Miner Wars jsem sledoval také , takže mi neunikla ani anabáze vzniku Space Engineers ... A demagogie v pozadí mi taky nepřipadla jako něco vhodného pro uši veřejnosti . Jako zákazníka mne děsí životnost Miner Wars , takže příště pokud budu zase něco od Keen Software podporovat , budu už setsakra opatrnější s otvíráním portmonky....
        • Nuz Miner Wars som aj podporil, tusim to vtedy bolo ako Beta verzia ale fakt ma ten pristup sklamal. A potom aj priamo Rosove postmortem ale to uz nema az tak priamo nic spolocne s Miner Wars ako skor s jeho vystupovanim a osobou. Inak by ma zaujimalo kolko hracov Space Engeneer, z tej komunity, budu hraci Miner Wars ktory sa proste zmierili s tym ze na to sa vykaslal a preto presli na tuto hru.
      • Jediny vyblitok tu vidim od teba. Nech si zarabaju peniaze ja im to neberiem a prajem im uspech.
        Reagoval som na rozhovor s Rosom a aj rozhovory a komentare z minulosti. Prezentoval som svoj
        subjektivny pohlad na neho, ze mi jednoducho nepripada uprimny, a tiez na to ze sa tak trochu vykaslali
        na Minerwars, tede podla toho co este davnejsie hovoril ake ma s tym velke plany, a radsej sa vrhli na cisty kalkul. Ja mu to neberiem len taky clovek vo mne nebudi doveru ani zaruku kvality. A pre mna osobne je tym aj cely ten projekt tak trochu zmetocny. Studio ktore ma 14 zamestnancov z toho este cast sa zaobera niecim uplne inym, takze skor male indie studio. Na druhu stranu cena tej hry nie je az tak indie.Na jednej strane hovori o 7 rocnych planoch na podporu, na druhu stranu si pametam ako podobne basnil o Miner Wars a po roku zdochli, respektive po roku od vydania vypustili Space Engeneers.
        Cakam zasa nejaky hodnotny vyblitok...
  • Vyzerá zaujímavo. Ale zatiaľ nekupujem, chcelo by to niečo viac, ako len stavanie a ničenie medzi vesmírnymi šutrami *4*
    • Já čekám až přidaj pvp frakce, persistentní servery a procedurálně generovaný svět :)
      Stavění je fajn, ale víc mě láká možnost na znovuzrození bridge commandera, snad SE půjde dobře modovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit