RPG Dragon Age: Dreadwolf už je hratelné od začátku do konce
-
dufam, ze pri openworlde sa inspirovali Elden Ringom a nie Assassins creedom....aj ked objektivne uz DA3 malo lepsie mapy ako cokolvek od UBIsoftu, ale v porovnani s tym, co ukazal Elden Ring to su vsetko chudaci....
-
-
Akorát ten openworld Eldenu působí staticky a fádně. Takže radost z nějakého průzkumu kazí to, jak strašně neinteraktivně celý svět působí. Navíc samotný pohyb není taky zpracován kdovíjak.
-
-
Staticky a fadně
To sis dal do googlu dvě random slova,ne?
Elden Ring vypadá všelijak jen ne fádně, staticky by možná dalo i souhlasit, ale proti konkurenci se NPC po mapě pohybují, to samé enemací. Pohyb koně je topový a to včetně figtů. S čím souhlasím je neiteraktivita napr. s trávou apod.
-
-
A to konkrétně v čem? Nedává mi to úplně smysl :). Schovat značky na mapě? To má většina slušných her, ačkoliv to samozřejmě použije jen zlomek hráčů, které baví projet každý centimetr mapy. Byla to příjemná změna v Elden Ringu, ale když pak chce člověk vyzobat všechno, tak aby hrál s wikipedií ve druhém okně.
Vyprávění příběhu? Úplně opačnej styl než DA a ani bych to tam nechtěl vidět.
Rozložení mapy? Jo, občas mě prudí, když v klasickém RPG dorazim do města a začne na mě pokřikovat kdejakej vágus, že má pro mě quest. Totální pustina Elden Ringu ale není úplně odpověď, rozhodně ne pro DA.
-
-
Nie je to len o tom, ze skryte alebo viditelne otazniky... vo Valhalle, ak skryjes otazniky, tak tu hru budes na 100% hrat aj s DLC minimalne 300hodin, pretoze mapy su uplne genericke. Je to v podstate nejaky stvorec s nasekanymi miestami zaujmu, ktore tam ale su umiestnene velmi random. V Elden Ringu sa da velmi dobre z mapy odhadovat, kde by nieco mohlo byt a ides tam zo zvedavosti, nie z povinnosti.
Dalsia vec je ta, ze vo Valhalle cistenie otaznikov vlastne dava zmysel len kvoli cisteniu mapy. Aj ked dvihnes obtiaznost, tak ta hra je po par hodinach neuveritelne jednoducha a v zasade nemas dovod na prieskum. Elden ring je naopak prakticky nehratelny, bez skumania mapy, pretoze neprejdes cez prveho bossa.
Proste su hry, kde samotne rozlustenie mapy a jej cistenie je hrou...a su hry, ktore sa odohravaju na mape len nahodne a velkost mapy je zbytocna.
Samotny teren, ako som uz spominal, je v Elden Ringu strasne dobre prepracovany a ta mapa je velmi kompaktne urobena.
-
Takže mám chápat, že když hce někdo vyzobat všechno, tak ti vadí že musí doopravdy hledat? 😀 Takže máš raději když tam uvidí otazníček, za kterým docupitá jako vypláchlá zombie? To už jsou někteří dnešní hráči opravdu takové mastičky, že místo aby měli radost z něčeho co si sami objeví, tak raději utíkají na wiki, kde jim někdo ukáže na konkrétní místo, kam běží... jako vypláchlé zombie? Navíc dnešní mastičky snad ani nemusí vyzobávat všechno, ta hra myslím ani nemá žádnou Ubisoft trofej ve stylu: "vysbírej všechny nesmyslné otazníčky" či mnohými oblíbené: "vylez na všechny identické hlídkové věže".
Jo, sbírat otazníčky dává perfektní smysl 👍
-
-
Ne, máš to chápat tak, že oba uvedené příklady (Assassin a Elden Ring), jsou tak trochu extrémy. A představ si, rád se projedu po dobře udělané mapě a sám si zkusím něco objevit. I když je to občas trošku problém, protože pak člověk narazí na hromadu mutantů s bazukama, nebo nemrtvý draky. Za mě asi ideální model RDR2, kde se člověku na spoustě míst otazníček objeví až když je pár metrů od daného místa, nebo když navštíví kemp.
A Elden Ring má samozřejmě na Steamu achievementy.
-
Neumíš chápat psaný text?
-
Neumíš
-
Zbožňuji překroucené argumenty lidí "minimapa zobrazuje otazníky, vysbírej všechny otazníky, ruší to herní zážitek, bla bla bla" , ale nikdy ty lidi nejsou ochotni akceptovat fakt, že si mohou vypnout buď ty otazníky a nebo rovnou celou minimapu, a pak hrát bez nich. Problém není v interface, ale v lenosti lidí si něco změnit v nastavení.
Nevypnout otazníky/minimapu a pak si na to stěžovat, je jako kdyby jsi jezdil v autě s úplně otevřeným oknem a stěžoval si, že ten vítr dělá hodně hluku a nepříjemný průvan. Nelíbí se ti to? Stačí zavřít okno!
-
-
vždyť většina těch her je tak designovaná, vypnutí otazníku absolutně nic nezmění. Ty hry ještě ti namalují fleky na zemi, abys trefil do jeskyně.
-
-
Jo, záleží na hře a na tom, kdo ji dělal. Některé open world hry jsou dobré, většina ne. Samotné otazníky na minimapě prostě nic neznamenají (dají se vypnout), celé je to jenom o level designu a gameplay.
-
-
No ty jsi ten poslední kdo by tu měl mluvit o pokroucených argumentech. Abych ti tu nezačal připomínat debaty ze kterých si radši utekl 😀
-
-
Pravda je nepříjemná, co? Někdo napsal pádný argument a ty na něj nemáš odpověd, a tak se uchýlil k osobním útokům, že?
-
-
-
-
-
Fromáci bohužel svým pojetím openworldu nasadily laťku tak vysoko, že ji překonají asi jen ani sami...
-
-
No tak hurá....