Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • je to pochopitelne. Fortnite bude od leta free to play celej, nejen Battle royal mod, kterej obsahuje jen minimum z puvodni hry. Pokud jim to uz ted vydelava vic nez Paragon, byli by ignoranti.
  • restore
    Namísto pohledu shora a nepřímého ovládání postavy skrze klikání
    A potom si to clovek zahra, plne 3d v unreal engine, ziadny smite a... vrati sa ktomu dokonale funkcnemu ovladaniu skrze klikanie.
  • jedině dobře, čekal jsem že to přijde daleko dřív. Takový odpad, to se jen tak nevidí,
    • 20.1. jsem psal: tato hra umře na nedostatek lidí a jejda máme 30.1. a je to tu. *15*
      • Ty seš úplnej prorok !! To si byl ty kdo si vsadil ty 2 mega na Zemana?
        • Já vsadil jenom půl mega a celkem mě to v závěru s*alo, že jsem nehodil aspoň míč.
  • skoda ze o te hre slysim poprve az ted *7* docela by me to i lakalo
    • Je to škoda no, byl to takový hezčí ale míň komptetivnější Smite.

      Ale hold když u takových her tvůrci kašlou na svou vlastní komunitu, tak si ani nic jiného nezaslouží.
    • A to je právě ten problem hry. Já o ni věděl ale že je f2p jsem se dozvěděl až před měsícem. Prostě 0 promo a velká konkurence....byt to na steamu tak si to lidi najde. Ja v prvních 3 hrách dostal proti sobě typky co to očividně nehráli poprvé a letělo to z disku :D
  • Jestli si to dobře pamatuju, tak tam byla jen jedna mapa a moba hry se, podle mě, prostě hrajou líp topdown.
    • Největší nevýhodu Paragonu oproti klasickým moba hrám vidím v jeho náročnosti na mašiny. LoL, nebo Dotu si zahraješ skoro na všem. O tomhle už se to tak jednoznačně říct nedalo.

      Koneckonců Smite už je tu skoro 4 roky a stále to má svou aktivní komunitu i profesionální ligy, ikdyž samozřejme ve srovnání s klasikami v žánru je to prd.
      • .] HW pet let stary a jelo to v pohode . Spis to bylo naprosto o nicem a to je spolehlivy zabijak . Jestli tohle byl teda vzorovy zastupce MOBA, tak demence uz vladne online sportum .{
  • Škoda. Nastoupil jsem do Paragonu hned v počátku, kdy se za vstup do alfy ještě platil. Současně v té době mi Paragon přišel nejlepší. Každou postavu (i když jich nazačátku moc nebylo) bylo možno díky skillům a kartám tlačit téměř libovolným směrem, což bylo v MOBA nevídané, i support mohl částečně zastoupit ať už neschopného, nebo scházejícího ADC. Pak po několika změnách a snahách hru více přiblížit klasickým MOBA hrám, jako je DotA, nebo LoL, začal Paragon strádat - až vyhladověl. Pamatuji, když se asi před rokem hrozně řešilo, proč Epic provádí tyto změny, které spousta lidí nechce, protože jim vyhovoval původní unikátní styl Paragonu, byla odpověď jen že chtějí hru "vylěpšit". Na základě toho spousta "backerů" tedy původních platících hráčů začala vyzývat ostatní k bojkotu.

    Tady je krásně vidět právě ten rozkol v názorech - autor článku, komu se původní, odlišný Paragon zdál moc těžký a složitý VS já, kdo hru naopak právě proto obdivoval a miloval:
    --- "V jádru šlo od začátku o standardní MOBA hru, kde obchod s předměty střídal zpočátku těžkopádný systém sbírání a vylepšování karet."
    Ze začátku právě Paragon nebyl v jádru standardní MOBA a sběr kartet byl naprostý unikát, proto přitáhl tolik lidí. Až když ho postupně začali předělávat na standardní MOBA, začal umírat - těch je na trhu dost.
    Sběr karet nebyl nikterak těžkopádný, do začátku jste jich spoustu dostali a za každou odehranou hru jste na základě výhry/prohry dostali další, lepší/horší karty. Po několika kolách (asi po 20-30) byl už slušný balíček karet.
    --- Vývojáři si byli různých nedotažených, nefunkčních a strádajících částí hry vědomi. Nebáli se nejednou říznout do živého a hru měnit řadou menších updatů, několika velkými změnami i přepracováním klíčových systémů. Jedním z těch posledních byl například update s kódovým označením New Dawn, který hru streamlineoval, zrychlil a zase o něco zpříjemnil.
    To je právě to, že se snažili přiblížit Paragon masám namísto toho, aby šli vlastní cestou. Tím proti sobě poštvali původní hráče, které Paragon svou odlišností naopak přitahoval.

    Mrzí mne to. Paragon byl ze začátku doslova vynikající hrou, protože v mnoha aspektech skutečně vynikal.
    • Chtěl jsem tady taky přidat můj komentář k tomuto, ale všechno co jsem měl na jazyku si řekl ty. Naprosto souhlasím. Jen dodám, že je škoda zahodit hru která měla potenciál (a to hlavně na začátku) jen kvůli Fortnite který se proslavilo jen kvůli battle royal módu, který je díky PUBG teď in. Poté co spousta ostatních vývojářů přidá do svých her tento mód (již třeba Hi-Rez oznámil Paladins Battleground), po Fortnite už neštěkne ani pes a jedinou hru kterou bude Epic mít je Fortnite: Save the World, která byla snad ještě méně úspěšná než Paragon.
      • Vážně si myslíš že jenom kvůli tomu že ostatní vývojáři vydají svůj battle roya po Fortnite neštěkne pes? Bez urážky, ale to je opravdu píčovina. Je to stejný jako se prorokovala rychlá smrt LoLku když vycházel HotS, nebo WoWku když vycházel SWTOR. Taky se mi nelíbí jak se prostě zaříznou projekty, který zas až tak peníze netisknou, ale to je prostě business. Nehledě na to že jsem to čekal (teď už sice nenajdu ten článek, něco něco Epic 4.0 se jmenoval) ale bylo to asi rok a půl zpátky a předpovídal jsem že z Epicu se stane druhý Crytek. A nebýt nahlého PUBG, byli by přesně v té samé prdeli.
    • To uz tu bylo mockrat, kdy nenazrani vyvojari chteli vic, tak hru "vylepsovali" aby byla jednodussi pro masy, tim prakticky zavrhli stavajici komunitu a u mas neuspeli cimz si pod sebou podrizli vetev uplne. Uz stary Supreme Commander 2 budiz prikladem.
  • Nedávno sem četl rozhovor s tvůrci PUBG o tom proč je hra pouze na Xbox a ne i na jiných konzolích, hlavně PS4.
    On tvrdil že za to může Playstation Network protože nechtějí vydávat hry v předběžným přístupu(betě), no a najednou koukám že to jde?
    Kdepak je asi zakopanej pes.......$$$
    • Jack1947
      To bude ono že se snažily tím že to přeměnily v MOBu, tu hru zkazili no. Kdyby to nechali pži starém mohlo to dopadnout lépe no.
    • To není pravda. Sony nechce vydávat hru, která je v hrozném technickém stavu.
      • Ano, tohle je přesně ten problém, který Sony nedovolí *1*
        https://www.youtube.com/watch?v=SD6EqRYCFKU
        https://www.youtube.com/watch?v=oXUs2lo16bU
        https://www.youtube.com/watch?v=uIuCGXpxIiI
  • Jack1947
    Je to škoda to nepochybně ale můžou si za to holt sami no... nedokázali tu hru udržet v funkčním stavu a jak již jsem psal předtím chaotické karty a málo možností pro nové hráče jak se je naučit správně používat, moc změn které šli k horšímu. Nedostatečný zájem kvůli hráčů kteří prostě měli více moba alternativ a lepších. Takhle ne je hezké že vrátěj aspon peníze a mají třeba poučení se věnovat jedné 2 hrám než hned skočit do další *3*
  • Velká škoda, hodně věcí se také díky Paragonu přidalo do Unreal Enginu, škoda, že se to nepodařilo, ale krásné gesto od Epic Games. Chválím vrácení peněz a celkový přístup k dané věci.
    • Jojo v průběhu let doprasit mechaniky, ignorovat svou komunitu a pak to zrušit ještě než to vyleze z bety. Jojo celkový přístup je opravdu ukázkový a všichni by si měli vzít příklad :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit