• Dohráno na druhý pokus, který trval hodinu a půl. Těšil jsem se na další misi a ono THE END. Nemohl jsem tomu uvěřit, takže jsem hledal po netu a ono fakt. Ta hra měla obrovskej potenciál, ale takhle je z toho akorát (draze) placený demo.

Samotná hra vypadala tak, že jsem v klidu postavil základnu a pak vysílal panáčky postupně k monolitům (zpřístupňoval jsem je po jednom, aby to AI zvládala). Ty jsem všechny prozkoumal asi za půl hodiny a pak jsem jen dostavěl ze co nejvíc kvartýrů a odpovídající množství zbrojnic. (Dosaženo kolem 16. vlny nepřátel). Potom do cca 24. vlny nebylo co dělat. V dalších vlnách mi sejmuli vždy 1-2 pracanty. A takhle to bylo až do konce (28. vlna).

Po „The Endu“ jsem dal ještě pokračovat ve hře (myslel jsem, že je to vtip), ale hodilo mě to jen před 29. vlnu, takže jsem mohl akorát sledovat, jak milé malé bílé obdélníčky mizí a GAME OVER se neúprosně blíží.

Škoda, škoda...

Za 30 korun možná, ale oni za to chtějí 100 Kč (Android) nebo 160 Kč (PC) a za ty prachy jsou tu mnohem lepší hry...
  • Kedaro
    Tuto hru jsem asi nějak nepobral, velmi rychle se mi ohrála a po prvním dohrání už se mi znovu nechtělo, ale dám tomu ještě jednu šanci a zkusím to na androidu, když jsem ji měl nedávno v bundlu.
  • Bacha na recenzi, cetl jsem, koupil jsem si to, hral jsem 2 hry. Slovy dve. A dve hodiny. Prvni jako tutorial, udelal jsem jednu tretinu misi, slovy jednu misi. Druhou uz jsem vedel, jak zacit, udelal jsem zbytek, slovy dalsi dve. Hra je to se zajimavym napadem, ale plocha jak prkno. Strategie jedna, prokouknete ji za hodinu, pak uz jen cekate a klikate jak stroj. Za 4 ecka si to NEKUPUJTE.
    5/10.
      Problém je, že ty "tři mise" (research all monoliths, survive 28 waves, research all monoliths in less than 45 minutes) musíš splnit najednou. Nejsou to totiž tři mise, ale tři podmínky vítězství, které musíš zvládnout během jedné hry.
      • Jenze ja ty 3 mise v jedny hre dal uz na to druhy hrani.
  • Co je to, sakra, folikul? :D
  • Zayl
    Je nějaký důvod, proč je recenzována Android verze? Vzhledem k všeobecně patetické úrovni mobilního hraní je to docela solidní počin, ale myslím že je na místě varovat před koupí na PC, jelikož v tomto pokročilejším ekosystému je to jen ... meh. A navíc to stojí skoro 2x tolik a nic navíc za to nedostanete. Čili na PC 5/10 a doporučení počkat na slevu.
    Škoda dvou věcí: AI obyvatel Rymdkapselu nestojí za nic. Nemají ani nejmenší zdání, co dělají jejich soukmenovci okolo, takže se třeba dvacet lidiček hrne za úkolem zvládnutelným jedním z nich až na druhou stranu mapy. Vy se můžete jen smutně dívat, jak se v okamžiku, když první dosáhne cíle, všech zbylých devatenáct obrací a běží zas úplně opačným směrem. Když dojde na obranu, neběží se do nejbližší zbrojnice, ale do té, která byla umělou inteligencí přidělena, tedy většinou do nějaké, co je hodně daleko. Ve hře, kde jde o vteřiny, je to blbé, ale naštěstí pořád hratelné, protože časové limity s tím vším jaksi počítají. Škoda. Impové z prastarého Dungeon Keepera by byli ve světě Rymdkapselu naprostými génii.

Druhá věc je malá motivace k opakovanému hraní. Jakmile jednou splníte podmínky a přežijete daný počet nájezdů, další hraní vám toho už moc nenabídne. Jen těžší výzvu se zkrácenými časy a možnost překonávat sebe sama v přežitém počtu cizáckých vpádů. Za dva dny klidného hraní je konec a už se do světa Rymdkapselu pravděpodobně nevrátíte.
  • michaliuz18
    nice
  • GlaDOS
    (můj komentář k pc verzi) Tak já měl ze hry úplně opačný dojem. Chtěl jsem si ji zahrát a pak jsem byl zklamán. Na budovatelkách je nejlepší to postupné odhalování nových místností a neustálá snaha je co nejefektivněji rozmístit. Jenže rymdkapsel má prostě strašně málo místností a svoji základnu si ani nemohu navrhnout, protože tvary jednotlivých bloků jsou náhodné. Velmi brzy se odhalí jednotlivé herní principy a tak po dvou hodinách hra přestane bavit. Navíc je po čase neuvěřitelně frustrující, když nepřátelé útočí každou chvíli, což jde proti zenové atmosféře. A špatná umělá inteligence jednotek ničemu nepomáhá. Rymdkapsel docela dobře funguje na tabletech na krátké herní seance, ale jako port na počítače ne.
    • janchor
      Nulová inteligence je často na facku, ale nahodilost bloků tvoří klíčovej prvek - zůstává na tobě, jak se s ní popasuješ, jak dokážeš improvizovat (podobně, jako kdysi dávno v parádní, žel zapomenutý NetStorm). Bloky jde navíc zahazovat umístěním a následným zrušením, jenom to v pozdějších fázích pochopitelně zdržuje. Jo, líbilo by se mi daleko víc monolitů nebo nějakejch dalších specifickejch úkolů, ale New Game+ mě zatím nutí se ke hře vracet a zkoušet to znova a líp. A to mám koukám nahráno hodin třicet..
      • GlaDOS
        Třicet hodin? Tak to koukám. Tak dlouho jsem snad zkysnul v poslední době jen u Prison Architect. On je rymdkapsel o hodně víc taktičtější, než jak vypadá. Ale jsem toho názoru, že některé hry fungují na určitých platformách lépe, než na jiných.
  • restore
    Je to hodne causal, pocase uz nieje co objavovat a zacina pomaly nudit