Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Júú, on tam kope nohou. The Adventures of Sir Kicksalot Deathboot in the Land of the Conspicuously Placed Spike Racks.
  • Milý Microsofte, když už hodláš ošvihnout God of War, dej mi tam prosím i toho Kratose, mám ho rád *2*
  • myslim že kdyby ke kinectu vymysleli nějakej slušnej handle tak by se o posunulo uplně jinam... Bylo by mnohem více možností a tak... dalo by se ovládat lépe chození a dalo by se to třeba držet v jedné ruce jako meč nebo dva pro obě ruce jako meč a štít... s pár tlačítkama na určité věci, jako wii akorát že by to teda jako snímalo i pohyby celého těla v určitých situacích.. ale kinect samotný je hrozně ometená platforma... myslím že takový dva handely s pár tlačítkama by tomu dokázali přidat tolik možností, že by na kinect mohly vycházet slušné hry typu RPG nebo něco rozvinutějšího akčního... dokázal byhc si to celkem slušně představit... mít handle jako wii.. bylo by na něm pár tlačítek jako třeba povel pro pohyb a tak.. natáčení rukou by se natáčel směr a podobně.. třeba ovládání pohybu pouze rukama je u kinectustrašně statická záležitost a je to nepohodlné a nemotorné...
  • Miluju hry ze starvěku.. tohle ale bude asi zklamání jako cokoliv na kinect c má mít nějakou hloubku co se týče boje a taky celého děje a vůbec... na kinect nejde udělat RPG nebo něco. takže to bude zase nějaký paskvil... bude to chodit samo od sekvenci k sekvenci a sem tam bude hráč něco pohybovat... kinect je dobrej na společenské hry jako je beach volejbal nebo tenis... ale na tohle? To má do toho ještě daleko, aby to mělo nějaký úspěch... Aby se to rovnalo tomu co ze stejného prostředí přinese obyčejné RPG...
    • bude to zklamání to si piš... Vypadá to sice dobře, ale mě na tom strašně vadí ten KINECT ! Prostě budeš mít nasekané povely jak udělat nějaké útoky, které se budou stále opakovat... Když už vydat tuhle hru tak by to měli být dělané na pohyb - pohyb u kterého si mohu dělat, co chci. Takže budu bojovat po svém a ne dělat něco jako z manuálu jak se co dělá za útok...
  • V Star Wars Kinect zkusili šermířské souboje, nefungovalo to. V Steel Battalion zkusili použít Kinect na komplexní ovládání, byl to nehratelný hnus. Hardware za 2500Kč určený k pohybovému ovládání, jehož neužitečnější funkcí jsou hlasové povely. Jak dlouho chce Mrkvosoft ještě protěžovat tenhle nesmysl, o kterém bylo už od oznámení jasné, že jde o slepou větev bez budoucnosti?
  • kinect ? kkthxbb *5*
  • Tato hra vypadá dobře, ale Kinect mě opravdu neláká... Sice se to nestane a byl by to nejspíše zázrak kdyby ano, že by ta hra vyšla i pro Move *3* . Škoda no...
  • Hra designovana pro kinect? To me fakt nelaka. MS nedokazal udelat ani jednu dobrou akcni hru na kinect a nemyslim, ze se to zmeni.
    • God-of-War
      A hlavně od Cryteku..Fušeři jak sviň.
      • walltar
        Udělal crytek vlastně něco jiného, než Crysis?
        • God-of-War
          Jo, Far Cry 1..
          • walltar
            Hmm tak to sem si ani neuvědomil. Far Cry sem hrál jenom druhý díl, ale Crysis první mě přišla jako taková přůměrná FPS. Nic moc, ale nějak hrozné to nebylo.
  • Bude to dost speciální hra, může dojet na nedostatek obsahu. Jinak námět vypadá slibně. Ovšem to, že je hra ve vývoji už přes tři roky, hře neprospívá.
    • walltar
      Co? Skoro každá hra se vyvýjí dýl než tři roky. Pokud nechcou udělat nějaký rádoby COD recyklát tak potřebují čas.
      • To jo, ale RYSE se vyvíjí od roku 2008. A Určitě se ještě nějakou dobu vyvíjet bude.
        • walltar
          To vůbec nevadí ... 5let není u vývoje hry, zase tak extrémní číslo takže jen ať si dají na čas, než vydávat nedodělané věci. Navíc to že se vyvýjí od roku 2008 nic nezbamená. Klidně na tom mohli první dva roky pracovat dva chlapíci ve sklepě a jenom dělat úpravy v enginu a dodělávat další technologie co k tomu budou potřeba. Já sem jenom nepochopil tu myšlenku, že dlouhý vývoj může hře nějak škodit. Assety neděláš první den a někdy můžeš i zapracovat novější verzi enginu takže na vizuálu se to projevit nemusí.
          • Ano i ne, dlouhý vývoj dost poznamenal např. STALKERa, i když je to jedna z mých oblíbených her. Aby to nakonec vydali, jelikož vydavatelovi už docházela trpělivost, tak to tehdy museli razantně očesat, což se na samotné hře dost podepsalo. Koneckonců skupina DEZ0Wave jej přepracovává do původní podoby a dodělává všechny smazané a uzamknuté lokace atd, samozřejmostí je i upravená grafika. Ale i tak je prozatím vydání hudbou budoucnosti. Co se týče RYSE, tak jsem o hře neměl sebemenší ponětí, ukázka vypadala velice akčně ale do jaké míry bude odpovídat skutečnosti ani neodhaduji.
            • walltar
              No jo, ale byl to dlouhý vývoj, nebo neschopnost developerů, připadně netrpělivost vydavatele, co tu hru poškodila?

              Tady nebyl problémem dlouhý vývoj, ale to, že neměli na vývoj dost času. Teda aspoň to tak z toho co si napsal vyznívá, já sem se o stalkera nikdy moc nezajímal, takže nevím jaká ta situace tam byla.
          • To se shodneme. Špatně jsem to formuloval. Spíš šlo o to, že o RYSE se dlouho nemluvilo - mám takový dojem, že byl načas u ledu.
            • walltar
              jo to je možné ... taky sem o něm nic moc neslyšel nějakou dobu.
          • conflig
            Tak dlouhý vývoj může někdy znamenat nějaké komplikace.. ať už ze samotnou tvorbou nebo problém z vydavatelem.. a to se pak samozřejmě může projevit na kvalitě...

            Ale v žádném případě bych dlouhý vývoj automaticky nebral jako mínus..

            A taky můžou mýt už hru skoro hotovou a jenom čekají na nové konzole.. *1*
            • Sice sis to editoval, ale ty tři facepalm hrubky tam máš pořád.
  • Od Cryteku kvalitni titul nehrozi, oni umi pouze techdema.Pekne na pohled a zoufale nudne na zahrani.
    • S tím, že Crytek dělá jen tech dema už je to fakt ohraná a nepravdivá písnička, kterou někteří stále dokola diskuzích opakují jak kolovrátek.
      • Stokrat opakovana lez se stava pravdou. *6*
      • Ja hral ted Crysis 3 a souhlasim, ze delaji nudne tech dema.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit