Přejít na výpis diskuzí
Sci-fi akce Echo kopíruje vaše chování skrz nepřátelské klony
1.9.2016 | Honza Konfršt
6 příspěvků
-
Vypadá to fakt dobře. Nápad s klonováním postavy hráče a její činnosti byl už v Talos Principle, ale tady se to zdá o třídu lepší. Budu určitě sledovat.
-
Ale, to vypadá sakra dobře. Koncept živoucího domu, co na Vás reaguje se mi líbí ( ShaleBridge Cradel, mrk mrk ). A jestli ta hudba byla ze soundtracku, tak jsem zaháčkovanější než holka na kurzu Guru Járy.
-
To me bavi hodne(!) Vizualne i zakladnim konceptem. Snad tvurci nezakopnou pribehem a treba se i hloubeji do zamku budeme dostavat skrze puzzly, co by mohly byt necim unikatne jine.
-
Napad zajimavej, provedeni me taky ale vubec netahne...
Sem zvedavej na pribeh, snad to nebude tak fadni "sok na konci, hrajeme za klona v laboratori a vedci nevi proc zrovna tento se povedl". -
Mě to přijde trochu stereotipní, ale hlavně mi to přijde celkem chudé a to jak prostředím tak vším..Nvm muj první dojem..
-
Připadá mi to moc depresivní a prostředí moc stejné a opakující, což nemám rád.
Klony s učením atd zní dobře, ale zase opakující se vzhledově nepřátele se mi nelíbí.