Přejít na výpis diskuzí
Sci-fi Dispatcher kombinuje horor s prvky RPG
14.7.2015 | Honza Konfršt
8 příspěvků
-
Hned ako vidim ze nahodne generovane viem ze pojde o nejaku lacnu nudnu pc chobotinu
-
@corfer: ano, čte se to debilně - lidem s omezenou slovní zásobou a lidem zvyklým na ,,bombastické" články ze Super.cz a jim podobných ... omlouvám se, ale tohle rýpnutí jsem si nemohl odpustit, zvláště vzhledem k jazykové úrovni některých / mnohých příspěvků v diskuzích (nejen) zde *7*
-
-
Je taky Škoda, ze jsou lidé ve zdejších diskuzich tak rychle se vším hotovi a namísto toho, aby se nad konstruktivní kritikou zamysleli, jen pálí okolo sebe a kydají hnůj...
-
Chlape, ale ono to je bohužel o tom, jak se ,,má" ta žurnalistika dělat. Pakliže píšeš publicistiku, je čistě na tobě, jaká slova zvolíš... Ve zpravodajstvi tyhle grafomanské výlevy nemají co dělat... Dal jsem úvod tohohle textu přečíst třem vysokoškolsky vzdělaným (sám zatím porad studuji a žurnalistiku.:-)), pracujícím lidem. Všichni se shodli, bez mých zásahů, ze je to nesrozumitelné cosi... Já nechci rýpat, nejde ani o to, ze bych obsah nepochopil... když ale přijedeš domu po težké dřině a chceš si odpočinout čtením svého oblíbeného serveru, neni možné, aby se člověk ve zpravodajském textu ztratil hned v prvni větě.
-
-
Dobrá, tvůj náhled na styl onoho úvodu je zřejmě ovlivněný oborem studia. Já jsem taky VŠ vzdělaný (technika), ovšem již trochu starší generace (35) a na tom odstavci mi nepřišlo divného či nesrozumitelného vůbec nic. A důvodem může být i to, že hodně čtu a s takovýmito výrazy se setkávám zcela běžně. To jen v dnešní "komolení a zkracování jazyka nakloněné době" se mohou bohužel jevit jako již lehce archaické. Chápu, že článek nemá být psaný jako poezie či novela, ale proto ještě nemusí být psaný stroze a jednoduše. Opět se omlouvám, pokud jsem tě urazil, nicméně myslím, že už nemá cenu to dál řešit, je to všechno o osobních preferencích a subjektivních názorech.
-
-
-