Šest let práce na nové hře Blizzardu letělo kvůli Microsoftu do koše
-
Ten titulek je takový zavádějící, až trochu bulvární.
-
Tak to musela být hrozná sr**a, že to hned skrečovali. Ono co si budem ... blizzard už dávno není ta firma, která určuje směr a na každou vydanou hru jsme si museli dlouze počkat, ale většinou to stálo za to. Za to dnešní předražené perly viz D4 jsou opravou jen kopie jiných her a ještě k tomu špatné. Vlastně co z blizzardu zůstalo jsou jejích přemrštěné ceny.
-
zivit vyvoj hry 6 let a mit NIC dokaze opravdu jen bohata firma. ale to nema nic spolecne s uspesnosti, nebo efektivnosti. asi spis dobre ze to zarezali....
-
Blizzard a zabavna hra to je oxymoron
-
blizzardi pece jsou nedodelane hry s premrstenou cenou / pay to win modelem? a s 20% hodnocenim ze?
-
"Survival Odyssey se prý hrál dobře"
napsal vyhozenej zaměstnanec na twitteru o hře, která po šesti letech není ani zdaleka blízko vydání... (: