-
No tohle?! Shelter 2 je zábavný simulátor s zajímavou a krásnou grafikou, ale naucite se i mnoho o životě rysů. Třeba to ze mláďata opustí svou matku. Ode me bych dala hodnocení 1000000/10
-
*9* sad pičhovina *12* *12* *12* *12*
-
Recenze na tiscali bývají dost subjektivní a zavádějící, takže bych to bral s rezervou..
U "top" hry co dostane 9/10 se nudim a ani to nedohraju a naopak hra která mě hrozně chytne pak od místních expertů dostane 4 nebo 5.. *3* -
-
Existuje snad nějaký recept, jak napsat objektivní recenzi?
Každému sedí něco jiného a tudíž každý názor musíte brát s rezervou. -
-
Jo jde to. Vypsal bys všechny objektivní parametry hry - grafika, rozlišení textur, počet polygonů na modelech, HW požadavky, bitrate zvuků, herní systémy, použité technologie atd.
-
-
Dobrý den ctěné vývojářské studio XXX, píšu objektivní recenzi na Vaši hru XXX pro Games.cz. Pošlete mi prosím seznam všech textur s informacemi o jejich rozlišení a také seznam všech použitých modelů. U každého prosím uveďte počet polygonů!!! Dále potřebuji.....
-
Klidne si vsechny parametry vypis ale nebude to vubec k nicemu.
-
A jak to souvisí s tím nejpodstatnějším, totiž s hratelností?
-
-
Nijak, ale jednalo by se o objektivní necenzi, po které hráči neustále volají.
-
-
Nejak porad nechapu jak se z vypisu parametru stane objektivni recenze...
-
-
-
-
-
To pak ale ztrácí smysl sem chodit, když tu recenze stojí za prd a cenzura diskuzí jede neskutečně
-
-
Jaká cenzura?? Přes 2 roky se tady pravidelně účastním diskusí a ještě se mi estalo, že by mi byl smazán příspěvek.
-
-
Mě třeba minule u té skákačky, psal jsem, že klasický přehajp indie games.cz hodnocení za 9 a druhý den to tam nebylo
-
-
Nic si z toho nedělej, stále se snažím této "záhadě" přijít na kloub.
-
-
-
-
-
odkaz na Šeltr 1 v prvním odstavci odkazuje na dvojku.
-
Artworky vypadají nadherně, v tom 3D už to tak dobře nefunguje.
-
Az bude ve sleve na gogu, tak koupim, jednicka me bavila. :)
-
Jako já nevím, ale jsem fakt jediný, komu se první Shelter docela líbil? Neříkám, že hra měla gameplay století, ale na rozdíl od univerzálních čistících titulů (ahoj Dragon age) alespoň nabízela pěknou grafickou stylizaci a zajímavý námět. Pokud je dvojka podobná, určitě si ji v nějaké slevě koupím.
-
-
Určitě to bavilo více lidí. Poté by je dvojka také měla bavit. Je to stejný a otevřený svět snad tolik nevadí.
Namísto nutnosti průchodu bodem A se rozhodneme kudy k tomu bodu A dorazíme. To je asi tak celé.
Čím více různorodých her tím lépe, je výběr a někoho to prostě potěší i když to sebevětší šílenost. -
-
Jenže tady narazíš jen na vlky a nějakou mlhu. To je vše, na co jsem narazil. V jedničce jsi třeba ještě přecházel přes řeku nebo utíkal požáru. Otevřený svět je rozhodně krok správným směrem, ale jinak je dvojka o dost chudší.
-
Bůh žehnej, kickstartru *5*
-
-
-
Myslím, že už je na čase přestat hodnotit indie jen od 4/10 a výš. Pokud ta hra kromě zajímavé grafiky (a to ještě jak pro koho) cituji "nenabízí prakticky nic", tak by měla dostat pouze 1, maximálně 2 body. S Rambem jste se taky nemazlili.
-
-
Hezky jsi zdůraznil ty indie. Bylo by ale fajn využívat celou škálu stupnice u všech titulů. Nebo se jí konečně zbavit. Čtenáři nejsou hloupí, z textu si dokáží vydedukovat, zda jim hra má co říct.
-
To je pravda a já to dokonce i dohrál *5*
-
-
To me vubec neprekvapuje....
-
-
-
nevím jestli je to dobrá nebo špatná hra ale úsudek si jiste neudelám na základe recenze na tiscali ;)
-
"Grafika ale i napodruhé vyráží dech a právě novinka v podobě nočního elementu či třeba zasněžené krajiny dokáže uhranout."
No tak chlapi, kam jste dali oči? Apríl je až za 2 týdny. *2*