Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • vobec by mi nevadilo keby to dalo Scorecko ako plnu hru trebars v marci a Level v lete :P a mali by o dalsich 15k predanych kusov viac :)
  • Ja so miloval starý dobrý Descent, ale táto hra ma neoslovila. Chcel som ju kúpiť synovcovi, ale keď som zistil, že neobsahuje ani češtinu, tak som kúpu úplne zavrhol. Ale nerozumiem tomu, či je to tak nákladné, aby česko-slovenský tím, nevedel vydať hru aspoň v českom jazyku...
    • KIMCID
      jj zlatej Descent
    • Ceska lokalizacia sa pripravuje... je to otazka par tyzdnov
  • Nikdo me nedonuti k tomu, abych si hru jeste musel nekde registrovat, kdyz jde o singl
    • aby jses z toho nepo...
      Na FB pises vse i kdy jses na haj... a tady mas nahnano
      Stejne o tobe vsichni vsechno vedi.
  • KIMCID
    no od Hawken mě to nedostane
    • akorat by mohli uz upravit matchmaking, posledni dobou je to stale presila jednoho tymu
  • prudislav
    Sice cesta pro piráty ,ale jinak dobrá zpráva, obzlášť s mym nekvalitnim připojením
  • supr offtopic https://www.youtube.com/watch?v=4wTLjEqj5Xk
  • Počítač mam výkonej dost, integrovanou grafiku nemam, a stejně je framrate vemli smutný. Hlavně sem se zasekl hned v duhy misi kdy mam doletet k nějaky zakladne, když k ni doletim, tak po mě začnou střilet, šipka mě naviguje někam do nějakyho prulezu, ale ten je zamčený... nic nejde dělat
    • zkus youtube navody.
      Ale je docela smutny, ze je potrebujes u tehle hry.
      neumim si predstavit co bys delal u 2D adventur z 90-tych let kde bylo jeste nutne hodne pouzivat mozek (napr. kyrandia)
      http://www.youtube.com/watch?v=27udTbIRNhw
      • btw stary adventury mi problem nedělali. Jasně někdy sem se zasekl na dost dlouho ale to k tomu patřilo :)
      • ne nepomohlo. Na navodech se zastaví na místě "přepadení" a všechny je sundá. Přitom mu neubyde ani 1 dílek života. A to je blbost, mě sundaj za 1 vteřinu. šipka mě navádí oklikou a tam je prulez zavřený a nejde s tim nic dělat
      • Kyrandie ještě pohoda, agent Mlíčňák, to byl hnus :D
    • asi maš nejakej šmejd me to na me gtx 690 jede v pohode *5*
  • Hral som betu a nieje to môj šálok kávy. Chalanom držim palce. (aj aj babám, ak tam sú v tíme) :))
    • Black_Hand
      ja jen doufam, ze boj je v plny trochu adrenalinovejsi a trochu vic "kope". ani descent nebyl doom, ale pocit z akce mel lepsi, nez miner wars v bete... a navic mel ten aspekt nejistoty, kdy se nekam ponoruju a planuju si pod sebou podriznout vetev, a nevim jestli to stihnu ven, nez to krupne uplne :). to bylo velky specifikum oproti konkurentum ve "FPS" zanru (tam descent patri jen "v podstate").
      • Black_Hand
        tak dojmy z aktualniho dema: boje jsou lepsi, ale porad strasne nezazivne a staticke. problemem je, mozna, volba rotacniho kulometu (a raket) jako zakladni zbrane. narozdil od descentiho laseru za nim neni tak dobry pocit. neni to tolik o vyhybani se strelam jako spis o vyhybani se zamereni. prepodkladam, ze kulomet je hit-scan, ale na tak kratkou vzdalenost se mozna mylim... odpada tedy jakykoliv "target lead" atp. vulkan v descentu fungoval lepe, asi protoze descent byl daleko vice klaustrofobni a vulkan nebyl hlavni zbrani. tady proste jen lita par jiskricek v dalce a nijak zvlast dobry pocit z toho neni...

        a pak je tu takovy "koktavy" pohyb, kdy hra bezi rozumne rychle, ale pohyb je takovy "sinusoidni" v rychlosti jako kdyby kdyby lod neustale zrychlovala a zpomalovala. a pak me zarazi thrust up/down (tak to bylo pojmenovano v options?). mam podezreni, ze smer je pocitan absolutne vuci levelu, nikoli relativne vuci lodi, protoze obcas se po pouziti pohybuju nahoru/dolu a jindy dopredu/dozadu a nejak jsem nepochopil proc. je mozne, ze by to bylo poskozenim?
        • ad "sinusovy pohyb" - neviem aky mate HW, ale podobnu vec sme zaregistrovali na velmy pomalych pocitacoch (menej nez 2 Ghz...jedno jadro)

          ad "pohyb hore dole" - pokial ste si zapol autoleveling tak ano, vtedy je pohyb hore/dole vzdy kolmo na rovinu slnecnej sustavy, teda uz to neni relativne voci orientacii vasej lode. Defaultne je autoleveling vypnuty (zapina sa stlacenim N) - takze defaultne bude pohyb vzdy relativne voci vasej lodi
          • Black_Hand
            core 2 duo e8400, tj. dual core, 3ghz; geforce 275; 6gb ram ddr2; windows 7 (64-bit samozrejme). a je to porad relativne cerstva instalace windows. bezi nekdy od listopadu, tj jeste to nebude nijak zasvinene.

            na autoleveling se doma podivam. nijak jsem nemenil jeho nastaveni. pokud to pujde tak jak rikate tak super. je mozne, ze nejakeho dorovnavani jsme si vsiml v trubkach, takze to by take prestalo? (nemel bych namitek :))
  • Mart9
    Nejsem si jistý, jestli jsem to dobře pochopil, hru jsem nehrál, ale připadá mi to jako dobrá protipirátská taktika - nechat dva měsíce od vydání nutnost připojení pro singl a pak na to vydat patch...
    • Zayl
      Co je na tom dobrého? Funguje to akorát tak u malých her které nikdo crackovat nebude. Jinak by za tři dny od vydání bylo po DRM, jako ostatně prakticky vždy.

      A nevím jak ty, ale cokoliv má singleplayer a chce to po mě být furt online = nedám za to ani korunu. Stačí že multiplayer u x her je po roce a půl nahovno protože firma vypne servery a LAN podpora není.
      • davidBray
        napiš aspoň tři takové hry :)
    • Dobrá taktika to je, ale určitě se to na prodejích odrazilo spíš negativně. Není moc lidí, co jsou ochotni zaplatit za prakticky indie hru s DRM v téhle podobě. Komunita moc nadšená nebyla.
      • Black_Hand
        tak pry autory vysoka prodejnost i celkem prekvapila. a uz v podcastu marek rosa naznacoval, ze s tim muzou za nejakou rozumnou dobu neco udelat.
    • je to docela sviňárna to je pravda
  • Black_Hand
    bude zajimave porovnat manazovane xna s cistym directem. i kdyz asi nejake zavaznejsi prepisy kodu tam budou, takze asi brat s rezervou...

    zbytek to co jsem hazel do "nametove" diskuze predtim, nez tenhle clanek vysel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit