Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG

    co pohřbívá SP jsou nenažraní kravaťáci, kteří jedou po trendech her jako služba, online, mmo, social a další blbosti. Toto rozhodně není nějaká podpora SP scény.

    Jinak je toto samozřejmě úplná hloupost a marketingový nesmysl aby sony vypadalo progresivně accecible přístupnější... přeskočit složitou misi už řada her měla dřív, pokud měli tvůrci ten pocit, že to chtějí do hry dát a návodů je plný internet a YT na každou hru. Toto je spíše takovéto "nedej bože, aby člověk nemusel u hry myslet, nebo vynaložit nějaké úsilí".

    Normálně se směji elitářům a rádoby HC hráčům co se realizují skrz hry, ale toto je druhý extrém. Nedej bože aby se quest trochu natáhl a člověk to nečekal.... a když něco nejde, tak se to přeskočí... třeba až na konec hry.... snad tímto nezruinují soulsborne žánr

  • tuco

    Nevim jestli bych to vyuzil, ale prijde mi to jako skvely napad z duvodu uvedenych v clanku, v podstate  hrani zpristupnit. Pro SONY je to taky dobre. Kdyz je to pro vsechny dobre tak asi bude dobre :) 

    Nicmene, zajimava je poznamka o strukturovani her behem vyvoje s timto v mysli. Poradne si to nedokazu prestavit, tedy jestli a jak to dizajn ovlivni, ale pokud si ti co Aktivity nevyuzivaji ve hre takoveho strukturovani - v negativnich souvislostech - nevsimnou, tak v tom nevidim problem.  

    Podle mne, at si kazdej hraje jak chce, i kdyz myslim chapu, ze umelec (nebo kdo tam) muze rekneme zamer, ktery s takovym individualismem neni slucitelny. Tady mas hracky a hraj si, a ne hraj si takhle ci onak. Ale nevim jestli se to vubec da tak siroce uplatnovat. Uvidime s cim prijdou. 

  • Spades

    Me je to asi jedno do chvile, nez tam zacnou davat veci, ktere nemam dostupne z normalne spustene hry.

    Veci jako daily aktivita, znovu projed tuto misi a dostanes resource navic.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit