Skákačková legenda Rayman se vrátí ve velkém stylu. Ubisoft pracuje na AAA hře
-
Dejte mi ho hned. S přítelkyní jsme u Legends strávili, no fakt kopec času. Úchvatná hra.
-
No ty kráso to to trvalo. Ubisoft se fakt musel dopotácet na hranu bankrotu, aby konečně vytáhl hlavu ze zadele a uvědomil si, že chrlí cizí srágory jako Outlaws nebo Avatar, zatímco doma v kredenci nechává hnít vlastní skvělé značky, které mu kdysi přinesly slávu a peníze.
Rayman Origins a Legends je naprosto boží, jestli ta nová věc bude ještě lepší, tak zastíní i Astrobota.
Teď ještě vytáhnout a oprášit Splinter Cell a Might&Magic. Nějaké epické open-world RPGčko ze světa Might&Magicu by se podle mě prodávalo jak zmrzka na koupáku.
-
-
nechtel bych nikomu kazit iluze, ale skakacky s animovanym hrdinou se neproda ani zdaleka tolik jako AC nebo FC.
takze jedina nadeje pro Ubisoft bude, ze hru vyrobi hodne lacino.
(snad to nedaji outsourcovat do Indie jako Prince)
na druhou stranu, aspon me uklidnuje, ze Rayman nebude AAAA 😀 -
-
Rayman Legends mal v 2019 takmer 5M predanych kopii, co by za to dal AC Shadows😁
-
-
To jest za 6 let, přičemž vyšel v podstatě na všechny existující platformy, což pro tak skvělou hru vlastně není nic moc.
Ale jinak souhlasím že radši Raymana než stopadesáté šplhání na věže v openworldu.
Jen by si mohli odpustit ty kecy o AAA hře, jako by to někoho zajímalo. Všichni víme jak dopadlo to jejich velkohubé AAAA.
-
-
Je pravda, ze pri dnesnej kvalite indie hier a nezavislych malych studii je termin AAA uz dost zbytocny a nepresny. Asi v podstate hovori len o peniazoch naliatych do marketingu, nie o kvalite hry....
-
-
-
-
Asi tak. Outlaws a Avatar by vlastně taky nebyly tak špatně přijímané, kdyby lidi nebyli přejedení Ubisoftí formulí z Asasínů a Far Cry. Všeho moc prostě škodí.
Ohledně M&M si nejsem jistý. Ta série mi nikdy nepřišla nějak zajímavá. Taková relativně obyčejná RPGčka, která fungovala, když byla dobře udělaná., ale nevzpomenu si na žádné zásadní prvky, kterými by se odlišovaly od ostatních RPGček. Možná ze mě mluví fanda konkurenční série Wizardry, ale pro mě M&M nějak "nemá ksicht".
HoMaM je samozřejmě něco trochu jiného, to si "ksicht" vytvořilo herním systémem.
-