Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Joo tak Science is fun uz mam jako zvoneni i kdyz sem portal jeste nehral (koupim az ve sleve). Ale fun to je, protoze se mi pri nahravani poprve zakousl celej iPhone4 a doslo na restore celeho telefonu. Hold Portal se dostane i do Applu :-)
  • Tohle je první část soundtracku, vydají ještě další dvě...
  • Kde je Turret Opera??? Preco to tam nedali? Preco? Naco? WTF?
  • Amylee.Anderson
    Jediná co mě zaujala a mám jí i v mp3, je tahle: http://youtu.be/QMsxi61D58w
    • ето гнусне как твойа жопа
  • Jedine co ma sklamalo bola zaverecna hudba, v jednotke (still alive) bola nezabudnutelna, v dvojke sa mi to az tak nepacilo
    • Black_Hand
      souhlas, ale zase dvojka ma turrety v kumbalu.
  • Jo, kdyby ten soundtrack dělal Aphex Twin, to by bylo jiný kafe! V týhle kombinaci by Portal 2 chytal hodnocení 20 z 10 *1*
    • Zatímco kdyby to dělali Autechre, tak Oscar za zvukové efekty a soundtrack půjde poprvé v historii do herního průmyslu. Napadlo mě to v průběhu Portalu hned několikrát, že o zvuk a hudbu ve hře (ačkoliv to bylo vše vynikající) se měli postarat právě oni. Jsou k tomu jako dělaní.
      • Zkrátka když Portal, tak abstraktní hudba! Aphex i Autechre tuhle podmínku splňují dokonale...
      • Velmi dobrá volba, souhlasím!
        • Jenže on je problém s Autechre vůbec udělat rozhovor, natož je přesvědčit do tak mainstreamového projektu. *1*
          • A Aphexe zase nikdo nikdy neviděl... Holt umělci *1*
    • Je vidět, že si nikdo nedokáže představit finální souboj za zvuku "Come to daddy"... *7* *1*
  • Black_Hand
    tak turret wife si rozhodne najde misto v mem mobilu :).
  • Jo Jo portal měl luxusní soundtrack,a to jak se menila hudba podle toho co člověk dělal ve hře bylo mrtě originální .
    PS: http://www.youtube.com/watch?v=iv0NRQMfY98&feature=related
    • No tak zas tak originální to není, dynamické změny hudby podle dění na obrazovce už tu máme desítky let, ale dobré to rozhodně bylo
      • janchor
        Takhle dynamický - aby se aktivně zapojovaly / odpojovaly další hudební linky - už léta ne (když nepočítám rytmický hry a věci typu Rez, který ale jedou po kolejnicích). Něco podobnýho zvládaly v podstatě jen MIDI soundtracky na iMUSE enginu od LucasArts.
        • A co průkopník Unreal '98 ? :)
          • janchor
            Dobrej příklad, ale průkopník? iMUSE se objevilo spolu s druhým Monkey Islandem v roce 1991 a dokázalo pracovat přímo s notama, zatímco Unreal jel na bázi trackeru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit