Sledujte Fight Club #459 o Pánovi prstenů a o tom, proč se Xbox (zase) střelil do nohy
-
lol ten konec FC, tuším že to bylo naschvál
-
Urcite si 100 milionu majitelu PS4 hned nepobezi pro PS5, takze Sony je hodi pres palubu. Oproti tomu MS rika: play anywhere.
Duvod:
Sony je odjakziva prodejce harwaru, a potrebuji software (v tomhle pripade exluzivni hry) aby ho prodali.
MS je prodejce predevsim sofwaru (Windows, game pass, xcloud,...) a xbox je jen jeden z nastroju, kde si ho pustit. Kdyby oznamili, ze game pass bude treba na PS6, vubec by me to nesokovalo. (zacatkem roku se dokonce spekulovalo o Switch)
Co tim chci rict je, ze je potreba na to koukat z vetsi perspektivy...jedna konzole neni cela firma. (napr. Microfost neprodava televize a Sony neprodava operacni systemy)
-
-
Sony nepotřebuje exkluzivní hry. Sony si exkluzivními hrami zajišťuje vyšší zisky ve formě vyššího zájmu o konzoli - lidé budou kupovat hry u nich, a budováním hráčské základny - PS+, na začátku roku 2019 měli 36 miliónů předplatitelů.
Jde prostě jen o to, kdo si ukousne jak velký koláč z herního byznysu... A ten se zajímavými exkluzivitami prostě kouše víc.
-
-
Potrebuje, nepotrebuje...zbytecne slovickarite...ja jsem napsal ze exluzivni hry prodavaji konzoli a vy ze zvysuji zajem, pravda muze byt oboji. Sam jsem si chtel koupit ps jen kvuli spider-manovi.
-
-
Nemáš pravdu. Sony to má stejně. Vydělává jen na hrách. Konzole dotuje.
-
-
Muzete mi prosim objasnit v cem konkretne nemam pravdu? Pokud tedy sony vydelava na hrach, kde si ty hry muzu koupit, kdyz si nekoupim playstation??
(nerikam, ze to neni pravda, ale prodaneho hadrwaru to nedava smysl)
-
Porad je to ale prodejce hardwaru, aby mohli vydelat na hrach, musi prodat konzoli, MS nemusi.
-
-
Navic pokud je konzole v prvnich letech ztratova, o to vetsi smysl ma rozhodnuti MS.
-
-
To dávno neplatí, že prodeje konzolí jsou v prvních letech ztrátové.
To platilo u starší generace konzolí (třeba PS3 a X360) , ale teď si obě firmy hlídají, aby to nebylo ztrátové. Hlavní rozdíl je v tom, že tehdejší PS3 a X360 byly na tu dobu velmi výkonné, zatímco současné konzole jsou mnohem blíž mainstreamu.
-
-
Takze jeden rikate ze sony konzole dotuje a druhy ze nejsou ztratove, tak se domluvte...
-
-
Reakce na příspěvek:
Femt0 řekl, že pouze "dotují" konzoli. To nutně neznamená, že prodej konzole je ztrátový.
V praxi tím myslel, že výrobci dotují vývoj konzole (ber to jako prvotní investici). Ale samotná výroba a prodej konzole nejsou ztrátové. Sice na tom nezbohatnou, ale určitě netratí.
-
-
-
-
-
-
-
Proč by se měl Microsoft snažit porazit Sony v počtu prodaných konzolí? Prodej konzole je stejně, hlavně v prvních letech, ztrátový. Microsoft chce prodávat hlavně hry a může mu být jedno jestli na Xbox, PC, mobilu nebo klidně třeba i na Playstation.
-
-
To už neplatí, že prodej konzole je v prvních rocích ztrátový.
Tohle platilo u starších generací konzolí (PS3 a X360). Dnes si prodejci velmi dobře hlídají, aby to nebylo ztrátové. Hlavně rozdíl je v tom, že tehdejší PS3 a X360 byly na tu dobu velmi výkonné, zatímco současné konzole jsou někde na úrovni mainstreamu.
-
ještě nějaký ty kvalitní hry mít...
-
-
Tak mají třeba Minecraft a to je slušná tiskárna na prachy
-
-
jen dokud děcka neobjeví nějaký nový trend
-
-
To jakože minecraft hrají hlavně děcka? :D
-
-
a ne snad?
-
-
Reakce na příspěvek:
Jak by ti napověděl Google, tak "Believe it or not, the average age of a Minecraft player is 24"
-
-
Reakce na příspěvek:
podle údajů, který si děcka při zakládání účtu zadaj jako datum narození... nebo bych chtěl rád vědět, podle čeho to zjišťují...
-
-
Reakce na příspěvek:
Musím souhlasit s TheGGG. Google bere údaje z toho, co lidi zadají při vytváření účtů. Myslím, že většina děcek nepřizná, že má méně než 18, protože jim to značně omezí účet.
-
-
-
-
-
-
-
-