Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hidden

    Jenom k tomu Ubisoftimu rozhodnuti o zenskych/muzskych postavach - nehledal bych za tim vice nez ciste ekonomicke rozhodnuti. Samozrejme, je otazka nakolik to plati dnes, ale pred nejakymi deseti lety byly nejake reserse na tema prodeju her s muzskymi/zenskymi postavami a vychazelo to vyrazne lepe ve prospech her s muzskymi protagonisty. Takze ten ekomicky vliv tam je/byl, pokud nemate "superstar" typu Lara Croft. Vzpominam si, ze tusim Dontnod, kdyz se snazil udavit nejakemu vydavateli Remember Me, tak jim vyslovene rekl, ze hra sice fajn, ale s tou zenskou postavou ji rozhodne nechteji. Podobne rozhodnuti myslim bylo treba s obalem Bioshock Infinite - je tam chlapek s brokovnici, protoze proste chteli oslovit urcitou cilovou skupinu a prodali to tak lepe. Rozhodne to neni vec jen Ubisoftu. Podobne to byva i s jinymi zasahy - obvykle je to proste pozadavek obchodnika, co se dany produkt snazi prodat co nejlepe a pak uz je to jen o tom, jak se podari uchranit kreativni vizi a nebo ji nenasilne skloubit s pozadavky obchodu.

    • rekl bych, ze muzske postavy se taky jednoduseji animuji

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit