Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No uvidíme. Za mě je rozhodně super, že tuhle cestu zkoušejí. Machine learning je asi budoucnost spousty věcí (nejen AI) ve hrách. Takže někde je třeba začít. Ale nevím jestli se těším na takovou první generaci. Ono v rámci machine learningu není až tak těžké vychovat téměř bezchybnou AI, ale horší to bude s tím udělat zábavnou AI.

    Ono ten machine learning není v principu nic moc jiného, než že to brute force metodou hledá řešení které co nejlépe splní zadání. A v tom zadání bude trošku problém. Protože zadat "čím lepší čas a čím méně nehod tím líp" je strašně snadné. Ale "vychová" to bezchybnou AI, která bude stejně zábavná jako nepřátelé ve FPS, kteří nikdy neminou. Plus je tam riziko, že se to naučí exploitovat každý menší bug ve fyzice a bude to na hraně podvádění. Ale jaká měřítka zadat pro AI, tak aby byla zábavná (ne moc jednoduchá, ale porazitelná) pro širokou škálu hráčů a chovala se i trošku přirozeně? To bude asi oříšek na delší dobu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit