Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Po celkove asi dvou letech hrani Ultimy Online na ruznych ceskych free shardech, kde jen vylezete z mesta a hned vas sejme Player Killer a okrade o vsechny veci, kde se jsem travil dny trenovanim a makrovanim skillu, kde se clovek opravdu musel naucit hrat a premyslet, aby vubec mohl prezit, si opravdu velice rad zahraju SWTOR coby peknou hru, ktera me bude vodit za rucicku a kdyz zhebnu, neprijdu o zadnej equip! *14*

    Ocekavat od online hry, ze bude mit celou dobu pribeh jak ME2, grafiku jako Crysis 2 a hratelnost jako Diablo 1 v dobach sve nejvetsi slavy, je hloupost. Nekdo miluje WoW, nekdo ho nesnasi, nekdo rad zrzky, nekdo ne, ... Dokonce jsou i lidi, kteri maji radi Staropramen ... Pamatujte, ze neni nic tak zbytecnyho, jako internetova diskuze *4*

    Ja si SWTOR s chuti zahraju a kdyz me to prestane bavit? No tak do te doby vyjde neco, co me zas bavit bude *3*
  • sugyn
    Me se libi jak lidi to hodnoti podle dvou denni bety.
    Stejnej problem byl i u Battlefield 3 a jak to vypada ted?Lidi co poridili CoD si to bezej vymenit za BF3 a nebo to prodavaji.
    Spatnej level design?To zase nekdo plac hovadinu aby vypadal chytre.Zrovna bioware a level design ma zmakly pomerne dost dobre.
    Malo inovaci?Zadnej autoattack... dabovany questy, moznost ovlivnovat svym rozhodnutim svet a dej.Co jeste kruci chcete?
    Rikejte me fanboy, zaslepenec, zastance wow style sracek.Ja tohle stejne koupim a pak se uvidi na plne hre, jestli to bude dobry a nebo ne.Howgh

    P.S. WoWko taky stalo zavyliz zadek ze zacatku (kor v bete)
    • Malleth
      Namluvený dialogy jsou sice inovace v MMO, ale jsou tak strašný, že mě bylo až trapně, se na to vůbec dívat, tak sem je začas stejně přeskakoval. Očividně to psali pro děti. *9*

      Absence autoattacku je sice plus, ale jinak jsou ty souboje (alespoň prvních 14 levelů za Jedie) o ničem. Až na pár instancí pro grupy jsou nekutečně primitivní (taky asi kvůli dětem).

      Co se týče ovlivňování světa svými rozhodnutími. Už si tam něco ovlivnil, nebo to psali jen v traileru?
      • tak toje jasne mysliz ze na 14 levelu budes king kong nebo co to si na zacatku hry teprv nesmiz zapominat ze treba u wow hra poradne zacinala az na 20-30 levelu to byla sradna a vubec se nebojim ze SW bude spatna hra mozna ze zacatku ale vsadim boty ze budou vychazet petche prece by neutratily tolyk prachu za hru do kteri nebudou nic pridavat a starat se oni sorry za moji cz
      • no pro deti jsou mozna jediove, ale pokud hrajes za imperium, tak obetem v questech rezes hlavy a ruce, coz mi az tak pro deti zrovna neprijde
        • Malleth
          Je mozný že se tam dějou drsný věci, ale napsaný to je fakt strašně. Hrál jsem mimojiné i za sitha, smugglera i bounty huntera, jestli se to nezlepší a za Sitha ten začátek byl snad vůbec nejhorší.
          S kotorama se to nedá srovnávat. Je fakt že do velký míry to bude množství obsahu, díky čemuž museli z kvality slevit. To ale není rozhodně jedinej důvod
          • sugyn
            Ono je taky rozdil hrat pul hodinku za kazdou postavu nebo 20 hodin za jednu.Cim dal se dostavas tim je to zajimavejsi: potlacovani vzpoury, vyvrazdovani nebo pridani k priznivcum Revana, popravy Mandalorianu, je toho celkem dost.
            • Malleth
              Za jedie jsem hrál minimálně 20 hodin. Ten čas má vlv na rozhodnutí. Ty by logicky měli přibývat. Na kvalitu scénáře, což je velký problém, to ale vliv nemá
      • MrSanta
        Zá pár hodin hraní za Sith Warriora a Bounty Huntera jsem měl celkem dost rozhodnutí od menší důležitosti až po to, jestli někoho zabiju, nebo nechám jít. Nemůžu soudit dopředu, ale kdoví, zda se s těmi, co jsem nezabil nesetkám v pozdější fázi hry? Za Sith Warriora jsem měl skore 400 light-side vs. 200 dark-side bodům. A to jsem se nevyhrabal ani ze startovní planety. Všechno má vliv do budoucna. Možná kdybys ty rozhovory nepřeskakoval, tak bys taky nějaká ta rozhodnutí udělal.
        • Malleth
          Začal jsem je přeskakovat asi po čtyřech hodinách hraní, ale i tak jsem tam těch rozhodnutí měl několik, ale zatím měli jen menší efekt.
          • MrSanta
            Koho si hrál? Já hned kousek po začátku Sith Warriora jsem rozhodoval, zda zabít svého bývalého mistra, nebo ne. U Bounty Huntera bylo skoro každý quest možno řešit dvěma způsoby. Ono jde i o rozhodování mezi dark a light side. Vliv na výbavu i questy do budoucna.
            • Malleth
              Zkoušel jsem skoro všechny povolání, ale nejdýl jsem hrál za Jedi Knighta.
              Tam jsem se taky rozhodoval, jestli zabiju zrádce, nebo ne, ale vzhledem k tomu že sem tu postavu viděl poprvé, tak mi to bylo tak nějak jedno jak se rozhodnu.
      • Su to len class story zmeny, napr za smuglera mozes / nemusis pomoct jednemu "tajnemu agentovi" a ked mu pomozes tak on ti priklusa napomoc v jednom tuzsom fighte a heroicky pri tom zahynie. Malickost ale potesi.
    • Vrook
      +1 *3*
  • Cahir
    Všimli jste si, že consular už nevytahuje ze země jen motory? Teď tam házel šutry.
    • Vrook
      To už je změněný dýl. Představ si, když bojuješ třeba na Esselesu, kde si vlastně na lodi a z podlahy vytáhneš motor. Teď je tam těch objektů víc a myslim, že se to přizpůsobuje podle toho, kde se nacházíš.
      • jj tohle je jedna ze změn který jsem si přál aby implementovali......aby to umlčelo polovinu zdejších remcalů..
  • Marquis
    Zkusil jsem spoustu MMO, ale tohle je první které mě opravdu chytlo - které mi dalo pocit, že jsem opravdu součástí daného světa (nebo přinejmenším moje postava je), ve kterém jsou zajímavé postavy, smysluplné questy, a spousta možností.

    Osobně bych hru nenazval jen MMO, ale označil bych ji takto:
    "Singleplayerová hra s možnostmi kooperace v MMO světě"

    A kupodivu to funguje skvěle!
    Od této hry jsem nic nečekal, dělal jsem si srandu z toho, jaký to bude zase propadák a naprosto klasické MMO - zmýlil jsem se.

    Rozhodně hodlám koupit.
    • presne pre takych ludi ako si ty je tato hra robena (nenarocnych a wowkarov) tak prajem vela zabavy :)
      • Vrook
        Ne. Ta hra je dělaná tak, že vyhovuje i casualům (příběh, možnost nízký obtížnosti operací atd.) i hráčům, kteří jdou po nějaký challange (např. možnost nastavení "nightmare" modu operací). Myslim si, že endgame bude fungovat stejně kompetetivně jako ve wowku. Půjde o world first, EU/US first a realm first killy.. BW to podle mě má vymyšlený perfektně, protože, jak řikám, získá si široký spektrum hráčů..
      • Neviem ci sa snazis urazat ludi tym ze nevenuju nejakej hre cely zivot a radi si nieco zahraju ked maju cas, alebo ... no vlastne to je jedine co ma napada?
        • Cahir
          To a nebo malý péro.
  • Tvoje otázky budú zodpovedane tu: http://www.oldrepublic.cz/
  • Ked ArenaNet predstavi posledne povolanie do GW2 tak o tom napisete clanok? Lebo zatial tu robite reklamu len 2 hram a potom tvrdite ze pisete clanky len o tych hrach o ktore maju zaujem ludia... pride mi to nelogicke kedze ostatne mmo sirsiemu publiku nepredstavite
    • sleepless
      Uff, opet tu mame debatu o tom, ze jsme zaujati a delame necemu reklamu, zatimco necemu jinemu ne. Takze znovu: piseme o tom, co nam prijde zajimave, co ctenarum muze prijit zajimave a hlavne piseme o tom, ceho si vsimneme a cemu alespon trosku rozumime (bohuzel, nikdo z okruhu redakce GW nehral, nebo jen chvilku). A vite, jak nejjednoduseji zaridit, abychom psali o GW2? Poslat nam na mail odkaz na nove informace, ktere jsme prehledli. A kdyby se nasel nekdo, kdo ma do GW vhled a umel psat, tak se s nim urcite dohodnu.
      • super, urcite poslem ked bude nove info ;) (este tento mesiac a mozno oznamia betu)
    • Však jiný články než o WoWu 2 s Skyrimu se přece nečtou...
      • Malleth
        Když už sme opět u Skyrimu....

        http://www.youtube.com/watch?v=o1UDF7ym_Os&feature=youtu.be
      • miker17
        odfakuj
        • Copak? Všichni lidi na světě nejsou z WoWu 2 tak hotoví jako ty a už to neunášíš?
          • tebe zachranuje jen to, ze vubec nevis :)
        • Trol.diskuzni
          Jen tak mimochodem... Seznam nejčtenějších článků na Eurogameru za uplynulý týden:

          Rady a tipy pro Skyrim - 1. část
          10 (zatím) nejlepších modů pro Skyrim
          Rozdílová PC recenze Skyrimu
          Narážka na Minecraft ve Skyrimu
          Nejsrandovnější chyby v Elder Scrolls: Skyrim
          Rady a tipy pro Skyrim - 2. část

          ... enough?
  • Jen je podle mě škoda, že udělali jen další tuctovku s nějakým tím vylepšením. Podle mě ze schopností Bioware a peněz EA mělo vyjít něco lepšího nebo spíš více odvážnějšího. Dabing je fajn, ale styl hry je pořád ten stejný jako byl před 7-9 lety *9* . Kdyby to byl trochu mix. EVE a GW 2 tak by ta hra byla super. Bude to určitě dobrá hra, jenže dobrá je s takovým zázemím a licencí málo
    • Očekávat nějakou odvážnou inovativní koncepci zrovna od Bioware je imho docela úlet:).
    • sugyn
      Tohle spis povazuju za trolling.Bez argumentu, bez smyslu.Existuje urcitej zanrovej standard kterej byl a bude.Z point and click adventury taky neudelas zavodni hru.
      • pleteš se - můžeme od hry čekat více. Když budeme čekat jen standard, nic se nezmění a hry se promění na styl ala COD, kde servírujou stále to samé dokola bez špetku invence. Já bych chtěl vidět inovativní hry a ne jen kopie osvědčených principů. Třeba takové Mount and Blade je příkladem inovace. Dokonce i pokažený BF3 je inovativní. Skyrim je pak spíše cesta ke zjednodušování všeho, co jde bez špetku inovace. Ale to je zase jiné téma.
      • To je spíš tvůj příspěvek. SWTOR bude/je dobrá hra, já jen píšu, že jsem čekal dneska trochu víc od takové studia. Bioware určitě měli na to udělat nový standart pro MMO, kterému by se museli všichni přibližovat.
        • by mě zajímalo jestli si vůbec hrál betu kdyš si od toho čekal víc
        • Bioware jsou zruční řemeslníci a umí udělat funkční, hezky vypadající hru. Nicméně už nemají fantazii na to, aby navrhli cokoli inovativního, navíc neumí psát příběhy/dialogy a mají fakt špatný level designery.

          V podstatě téměř úplnej opak Obsidianu, kterej má, nebo aspoň míval, výborný psavce a dost nápadů, ale po stránce řemeslnýho zpracování jsou jejich hry dost problematický.
          • zahraj si skyrim to je fakt špatný level desin nebo call of duty.
            • Z hlediska level designu zlatý CoD proti Mass Effectům, Dragon Age 1/2 či Kotoru.
          • Trochu odvazne napsat,ze Bioware "neumí psát příběhy/dialogy" *7* .
            Netvrdim,ze se jim vsechny hry povedly, treba DA2 byl podle me hodne slaby,ale KOTORy a DA:Origins jsou skvele hry s dobrymi dialogy a pribehem.
            • Origins skvělej příběh? Vždyť je celá hra jen sidequestová omáčka kolem něčeho, co tam vůbec není. Dialogy na tom nejsou o moc líp.

              Jinak kvalitní dialogy a náznak zajímavýho příběhu (bohužel na konci dost uspěchanýho) má třeba druhej Kotor, ale ten zrovna dělal Obsidian.:D
            • Malleth
              To je fakt že u DA1 sem se řezal smíchy.....v dobrým

              http://www.youtube.com/watch?v=0SW8XZAjlXE
        • sugyn
          Vzali to co funguje nejlip a to system z Kotor a Me.Myslim ze nez vymyslet nejakou novou hovadinu co treba nebude fungovat, je lepsi pouzit osvedceny fakta, ktery se hracum libej.
          Inu 100 lidi 100 chuti a vzdycky se najde nejakej agressor ktery bude vylejvat zluc ze zrovna ta hra neni jako Guild Wars.
          • Agresor? Jediný kdo je tady agresivní jsi ty. Všude píšu, že SWTOR bude dobrá hra, ale že jde o tuctovku. Nechápu že někteří fanboys jako ty to neumí přijmout. Dlouho jsem hrál Lotro a klidně přiznám, že až na kosmetické rozdíly je to tuctové MMO. Prostě jsem od EA a Bioware asi očekával moc.
    • EVE je fajn ale na GW2 sa pozeram len cez prsty. Ked chces onlineovku kde je holy trinity nahradena systemom "vsetci vedia vsetko" a navy s akcnym real time combatom, tak prosim, ale nehovor o tom ako keby to bol novy standard. Chapem ze si to nejaky ludia oblubia ale hovorit o tom ako o buducnosti mmo je vylozene hlupe.

      A SWTOR v ziadnom pripade nieje "tuctofka", aspon z mojho pohladu, mozno by si to mal nejako argumentovat - resp co sa ti na tom nepaci a osvetlit nam tvoje skusenosti s hrou.
      • Malleth
        Když odpářeš ty dialogy, tak The Old Republic je opravdu tuctovka, s minimem invence. Sázeli prostě na jistotu.
        Navíc ty dialogy jsou strašně napsaný a zajímavou postavu, která jen nekopíruje ty existující tam těžko najdeš.
      • GW2 mi dává naději, že už nebude žádný jedoduchý dps, tank, healer. Už konec otázníků a vykřičníků. Můžeš říkat co chceš, ale SWTOR nepřicházím s ničím, co by nějak nutilo k němu přejít (kromě silné licence). Jistě, určitě bude mít jeden z nejhladších startů, máš tam dialog s npc, je to dabovaný, ale to jsou prostě jen takové kosmetické prkotinky. Třeba kdyby tam byl alespoň no-target systém, ten by se do toho světa skvěle hodil. Jenže ani to ne. Já jsem prostě při oznámení SWTORu čekal, že přijdou alespoň s výraznou evolucí, že MMO někam posunou a já nevím, sednu si při hraní na zadek.
        • otázkou je, kolik toho bude nakonec dabovaného - podle mě to nakonec stejně budou jen hlavní questy a nic víc. velmi pochybuju, že budou pro všechno dělat dabing. snad se pletu.
          • Malleth
            Zatím mělo voiceover úplně všechno
        • Nj, guild wars 2 questy vypadaju naozaj zaujimavo, dve postavy pred tapetou, ktore sa rozpravaju.

          http://www.youtube.com/watch?v=lMVNMn37amY
        • Revolucia u SWTOR nikdy nebola na plane. Neviem ako vyraznu evoluciu myslis, ale mam pocit ze to je prva MMO ktora ma plne nadabovane dialogy a class story ktory sam hrac dokaze ovplivnit. Ok, pre niekoho to moze byt bezviznamne zlepsenie - ale rovnako je pre mna combat v GW2 krok z5 od trinity systemu (kludne to mozem argumentovat tym ze je ovela kooperativne narocnejsie zosynchronizovat healera tanka a dps namiesto toho aby sa tank healoval zatial co dps tankuje a heal dava dmg, proste kazda classa vie vsetko a nikto nemusi nic, mne to skratka nieje pochuti).

          SWTOR nieje revolucia, silna evolucia to ano a rozhodne to je jeden z top titulov v hernom zanry (a to hra este nevysla). Fanusikom GW2 nic neberiem, verim ze hra bude skvela a ze si pri nej uziju vela zabavi atd. GW2 moze byt skutocna revolucia v MMO, ale pre mna nikdy nebude taka dobra ako SWTOR. Kto od TORu cakal freelancera kombinovaneho s devil may cry a age of empires, musi byt sklamany. Kto pravidelne sledoval vyvoj a vedel do akych hernych mechanizmov, grafiky etc bude hra situovana, si nemohol priat viac, lebo az na niektore zle napisane dialogy tej hre nieje co vytknut.
          • No jo a zachvilu je TOR tady!
            Doufám, že si hru užiješ, za rok se tam potkáme až bude F2P.
            • Trol.diskuzni
              Těžko říct, jestli to kolega nemyslí spíše jako jakýsi "zoufalý záchvěv ironie", jelikož by si představoval současnou situaci na herním trhu online her trochu jinak... *4*

              To byla reakce na Sarina...
            • Já netrollím. Skutečně věřím v neúspěch TORu.

              A nebo ano, trollím. Trollím svými skutečnými názory. A to je mi kámo high level trolling.
            • Mal by si viac citat prispevky mr. Trolla Diskuzniho, lebo tvoj trolling zatial nestoji za moc, neslany nemastny, nezaujimavy nevtipny, tisickrat omlety a tisicjednakrat vyvrateny... neviem naco si sa vobec obtazoval. *7*
  • Trol.diskuzni
    Edit: Přesunuto.

    Edit No. 2: Příspěvěk zde byl vložen, aby vyprovokal zdejší uživatele k co nejvíce mínuskům, takže enjoy! *5*
  • Malleth
    Star Wars mám rád, ale tohle asi vynechám.
    Víc se těšim na Guild Wars 2.
    Skvěle vypadá taky WildStar.

    Trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=L-il-yLpVi8

    Gameplay:
    http://www.youtube.com/watch?v=r4fIruA4fxo&feature=related
    • Mně se teda GW2 hnusí a to díky svému "asijskému" grafickému stylu. Vůbec se mi nelíbí třeba Aion, protože si neumím představit, že bych hrál za úchylnou postavičku, která ještě podivně heká při boji. Podle mě je evropský-severoamerický styl daleko lepší. U toho asijského postavy vypadají jako z nějakého hodně špatného maškarního bálu a ženský tam vypadají prakticky všechny jako thajský prostitutky. A ještě bezva, když musím killovat tvory podobné pokémonům. Vůbec nechápu, jak tohle někoho může zaujmout.

      To mě teda graficky velmi zastaralý Star Wars zaujal více. Jen škoda toho komixového zobrazení. MMO s nějakou reálnější grafikou by se mi celkem líbilo (nejblíže je tomu asi LOTRO a Age of Conan). A netvrďte mi prosím, že na grafice nezáleží. To je pitomost.
      • Malleth
        Na grafice samozřejmě taky záleží, ale i když asijský styl nemusí sednout každému, tak GW2 vypadá o hodně líp než TOR. Ta stylizace v GW2 je přeci jen líp zvládnutá
    • Guild Wars 2 je nejvíc špatná hra... všichni umý všechno to není MMO... a pokud ti tenhle styl vadí tak je mi tě líto ale v MMO hře nemáš co dělat
      • Malleth
        Hatovat něco, co si ještě nehrál jen pro to že je to jiný je dost ubohý.
        Jistě, to že každej umí všechno se může zdát jako pěkná blbost, ale než to člověk může zhodnotit, musí pochopit jetli hra funguje jako celek.
        Například v GW1 si můžeš kdykoli ve městě změnit komplet všechny perky. Někomu se to může zdát jako nesmysl. Ale naopak. Přinášelo to úplně jinej zážitek ze hry a zajímavej taktickej prvek.
    • Trol.diskuzni
      Guild Wars byla jediná onlineovka (MMORPG), která mě bavila... Dlouho jsem ji teda nehrál, to je fakt, ale bylo to fajn. *4*
      • Malleth
        A Guild Wars 2 vypadá ještě o dost líp než GW1.
        Ty souboje vypadají parádně. Je vidět že tam mají dobrý designéry a jdou vlastní cestou, než aby kopírovali WOW
  • "and when I will get to him, I will kick him out of my melee range again, to give him some chance" :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit